Ik had me net toch ineens een pijn Ik schrok ervan het voelde namelijk net zoals een wee alleen die zakte altijd vrij snel weer af en dit duurde echt even 10 minuten. Moest echt zuchten zo'n pijn deed het gewoon. Ik heb deze pijn wel vaker als ik ongesteld moet worden soms een hele dag zeurderig en soms wat korter maar nooit zo heftig als net. Komt dit iemand bekend voor? Mijn zusje heeft endometriose en ook vaak veel buikpijn dus ben daar soms ook bang voor
Jeetje,dat is wel even schrikken voor je denk ik als het zoveel pijn doet. Van vriendinnen weet ik dat ze ook steken in hun buik hadden toen ze net zwanger waren en dat het aan het oprekken van de banden enzo lag maar omdat jij nog niet weet of je zwanger bent zou dat het misschien ook niet kunnen zijn. even afwachten...? Ik zie dat je over 2 dagen kan testen...even volhouden meid!
Ik dacht niet echt aan een innesteling, sowieso heb ik dat bij de 1e ook niet gevoeld en het was echt bij mn darmen volgens mij. Innesteling voel je toch veel lager lijkt me?
Ik had enorme buikpijn bij de innesteling. Ik kon heel moeilijk voorover buigen voor een uur lang! Succes meid!! Ik hoop voor je dat het gewoon raak is!
Thx lief van je! Maar zat die buikpijn dan ook zo rond je darmen? Ik dacht dat dat altijd veel lager zat.