Ik heb 4 februari bloed laten prikken en toen is gebleken dat er die hormoon is die betekent dat me eisprong is gevallen! Hey meiden Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld! EN weet je wat de uitslag was.. Ik heb een eisprong gehad!!! En ik had maar 0,1 hcg in me bloed 4 februari... Nu heb ik vandaag 9 februari een test gedaan van de apotheek en wat zie ik verschijnen na 5 minuten dat ik een dikke streep bij de controlle heb en een heel licht roze wazig streepje bij de test.. Dus hmmmmmmm ben zenuwachtig! Ik heb nu wel 2dagen pijn aan me tepels! heel erg gevoelig en ben vandaag ziek na huis geggaan want ik was zo kapot moe dat ik niks kon doen! En hele erge zuurbranden nadat ik koffie heb gehad! Dus kan iemand me wat meer vretellen met zon ervaring! Ben wel blijdat er een eisprong was !!!!! Anders moest ik namelijk aan de clomid!
HOihoi, Dat is geweldig! Een eisprong! Nu is het afwachten meid, de symtomen kunnen absoluut bij een zwangerschap horen. Maar het is pas zeker als je met de echo ziet dat er een mooi hartje klopt dus het blijft nog even spannend de aankomende weken! Maar houd moet! Imke
ja ik heb een testje gedaan en ik zag een heel licht streepje erna na 5 minuten! is dat dat ik zwanger ben???
Hallo Suzuki2003. Ik weet niet welke zwstest je gedaan hebt, ligt aan de test wat je moet zien. Maar je ovulatie is rond 4 febr geweest, begrijp ik dat goed? Dan is het doen van een zwstest nu nog te vroeg. Als je ovulatie is geweest, heb je plus minus 14 dgn later je menstruatie. Een dag voordat je moet menstrueren kan je een positieve test hebben. Groetjes Ineke.