Na pil 5 maanden niet ongi, toch zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by liefjoyce, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefjoyce

liefjoyce Actief lid

Sep 20, 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Ik ben in augustus gestopt met de pil en daarna niet ongesteld geweest. Ik was heel bang dat mijn lijf me in de steek liet. Toen dacht ik: ik ga er minder mee bezig zijnen van mijn leven genieten. Zaterdag had ik een druppel bruin bloed en dacht ik: eindelijk ongesteld. Het zette niet door. Di afspraak bij orthopeed, dus ik moest toch maar ff testje doen, ivm eventuele foto's. Wat denk je? Ben ik zwanger! Mijn lijf werkt wel! Zijn er meer mensen die zwanger zijn geraakt zonder hun cyclus te kennen? Ik weet nu natuurlijk ook niet hoe lang ik zwanger ben....

2. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

Jul 13, 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd liefjoyce!
    Dan zou ik maar snel een afspraak maken met de vk.
    Misschien willen ze wel snel een echo maken om te kijken hoe lang je zwanger bent!!

3. samkids

samkids Niet meer actief

Mooi verhaal!
    Ik heb er geen ervaring mee, maar het is helemaal geen raar of ongewoon verhaal. Twee weken voor je ongesteld wordt, is je eisprong. Als je dan precies met die eisprong ook zwanger wordt, wordt je dus voorlopig niet meer ongesteld. :D

Goede zwangerschap!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Gefeliciteerd! Ik weet dat er wel meer vrouwen zijn die zonder ongibte worden, zwanger zijn. Wel snel vk bellen hoor! Voor hetzelfde geld ben je al 8 weken oid zwanger!

5. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Ik ben 1,5 jaar bezig geweest en werd toen voor t eerst zwanger, is jammer genoeg uitgemond in een miskraam.......daardoor heb ik een week gevloeid, 5 weken erna werd ik weer ongesteld. Dat was in februari 2010. Toen bleef m'n ongesteldheid uit, in maart niks en april ook niks.......begin mei toch maar een test gedaan omdat ik gevoelige borsten had, en ik was zwanger:$. Heb toen een clearbleu test gehaald en die gaf 2-3 weken aan dus 4-5 weken zwanger. Heb zelf 5 weken aangehouden omdat m'n test niet duidelijker kon.

3 weken erna mocht ik naar de vk en die heeft me doorgestuurd voor een echo....die week erna mocht ik en toen bleek ik 9 weken te zijn dus wat dus klopte met de test.

Dus blijkbaar werkte mijn lichaam toch al heb ik een cyclus overgeslagen.
    Succes meid en ik zou de vk bellen en vragen hoe of wat

6. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Gefeliciteerd meid. Inderdaad maandag even de vk bellen.

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    wat bijzonder. gefeliciteerd! laat je weten hoe ver je bent?

8. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    super....inderdaad vk bellen en duidelijk aangeven dat je geen idee hebt hoelang je zwanger bent. misschien mag je wel gelijk een echo. dan weet je hoe lang je al zwanger bent.

gefeliciteerd !!!

Share This Page