Misselijkheid

Discussion in 'Zwangerschap' started by parel86, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. parel86

parel86 Actief lid

Nov 24, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden. Ik weet dat misselijlheid erbij hoort, maar miss hebben er hier een paar tips. Vandaag zelfs ziek naar huis gegaan. Hele ochtend overgegeven. Alleen maar gal opeen gegevrn moment en het doet pijn. Sochtends kost het echt veel energie om wat te eten en opstaan. Vandaag alleen hele dag misselijk en futloos. Ik eet wel want als k honger heb is t nog erger, wie tips?

2. niekenie

niekenie Actief lid

Feb 29, 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    ik heb tot week 21 zeer veel last gehad van braken ,waarom noemen ze iets ochtendmisselijkheid als je er de hele dag last van hebt?
    heb zelfs een week in het ziekenhuis gelegen omdat zelfs water niet binnen bleef ,rsultaat nu op 27weken = -14kg!
    voor je opstaat een toastje eten met iets licht verteerbaar op en een tas thee ,en dat heeeel traag naar binnen werken
    moest het niet beteren kan de dokter je primperan voorschrijven in samenwerking met postafene ,zijn geen wondermiddeltjes maar helpen toch t een beetje draaglijker te maken

3. me83

me83 Niet meer actief

ik had er ook wel aardig last van.. maar meer door geuren dat ik misselijk werd.. eet in de ochtend heel rustig en vooral wat je graag lust.. ik was gek op cracottes met kaas.. thee luste ik niet meer dus dronk dan warme choco of glas melk..

bij mij zakte het weer na 12 weken.. hopelijk zakt het bij jou ook snel af!

4. michmar

michmar Lid

Mar 26, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gemberpoeder door een glas sap of ranja mengen.
    Dat hielp mij er goed door komen. Nu was ik niet extreem misselijk, (ik heb geen keer hoeven braken en ben inmiddels 30 weken) de keren dat ik misselijk werd dronk ik een mengsel van gemberpoeder. En ik had standaard droge crackers en sultana's naast het bed. Voordat ik uit bed ging zorgde ik eerst voor een bodempje. Als ik bij het omhoog komen misselijk werd bleef ik simpelweg gewoon langer liggen.
    Succes, ik hoop voor je dat het snel afneemt. Als het te lang en te hevig aanhoudt moet je echt aan de bel trekken, er zijn medicijnen voor.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb ontdekt dat bij mij komkommer heel kalmerend werkt voor mijn buik en tegen de misselijkheid!
    Zeker het proberen waard hoor. :)

6. parel86

parel86 Actief lid

Nov 24, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke super de tips! Er staat al een pak crackers en rijstewafels nast mn bed, maar de komkommer is denk wel wat vooe mij! gember heb k gehooed dat je meer vocht verliest en dat moet k niet hebben. Koffie drink k al niiet meer alleen water en roosvice en thee.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Voor thee moet je na ieder kopje een extra glas water drinken trouwens, daar schijn je dus ook van uit te drogen.
    Daar kwam ik ook pas vorige week achter en ik maar leuk thee drinken steeds. ;)

Share This Page