wat tedoen naar een etentje nog de kroeg in?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marijke2, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ik heb bijna elk jaar een renuie van ons oude klas gaan we uit eten en zoals gebruikelijk gaan we na die tijd nog effen met paar naar de kroeg.heel leuk maar nu dat ik in oktober zeven maanden ben zie ik me snel niet meer de kroeg in gaan. straks staren ze me allemaal zo aan.
    zouden jullie dat nog doen???

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja waarom zou je het niet doen, ik bedoel denk niet dat je aan de drank zult gaan.... maar je kunt echt nog wel naar de kroeg hoor.
    Gezellig toch!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Tuurlijk! Waarom niet? Als je maar niet aan de alcohol gaat. ;)
    Ik zou me trouwens zelf niet zo prettig voelen als het café blauw staat van de rook, maar als ze een aparte rokersruimte hebben, sure, why not?

4. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    aan de drank kom ik niet eens . en in de kroeg hebben ze aparte rook ruimte. thanxx meiden.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Tuurlijk!
    Ik was laatst in het dorp en een groepje meiden kwamen een kroeg/discotheek binnen met een vrijgezellen feestje.
    Iedereen aan de shotjes,de zwangere dame uiteraard niet!!

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat ze lekker staren joh! Gewoon trots zijn op je buik en een leuke avond ervan maken!

7. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    leker mee gaan, gezellig toch.

ik ben ook nog op stap geweest met een behoorlijke buik.
    je bent zwanger, daarom mag je nog best wel plezier hebben hoor:D

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Waarom zouden mensen staren???
    Als dat dus de enige drempel is die je tegenhoudt: lekker gaan :)

9. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Mensen staren toch ongeacht waar je bent.....
    En als ze echt beginnen te staren kan je altijd nog een alcoholvrij biertje nemen! Hebben ze wat te praten!

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Als ik me nog goed zou voelen zou ik het gewoon doen hoor.
    Veel plezier!

11. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

zolang je je goed voel zou ik gewoon de kroeg in gaan hoor... Je mag wel zwanger zijn maar het is niet verboden je drink toch geen alcohol dus ze kunnen staren wat ze willen...
    Ik ben laats ook nog hier de kroeg in gegaan me peuken waren op dus zou zeggen suc6 en heb een leuke avond

12. raspberry

Wat dan helemaal geweldig is om te doen, is je peuterdochter ervan laten proeven :D
    (Hier dus gebeurd in een restaurantje :D Ik aan een alcoholvrij rosebiertje, Thirza wilde proeven (en vond het lekker!!!!! Gek kind.... :$). Moest je mensen zien kijken, :D :D).

13. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Gewoon gaan;) Niet bij de rokers staan en geen alcohol:) Dan komt het allemaal goed. Ik ben 2 weken terug(toen was ik 38 weken) ook nog naar t cafe geweest:) Ik hield het lang staan minder lang vol , maar als je goed naar je lichaam luistert is het oke!!

14. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik ben vorige week nog in de kroeg geweest hier in het dorp. GEwoon doen hoor! Als jij je goed voelt, kan dat prima

15. Kattenbak

Kattenbak Lid

7 feb 2011
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    In een volle kroeg zou ik het zeker niet doen. Ook niet waar de muziek ramhard aanstaat de hele avond. Zou het ook behoorlijk raar vinden als ik hier in de in het weekend altijd (over)volle kroeg met harde muziek een zwangere zie staan.

16. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    gewoon doen, ben vrijdag avond ook nog naar t cafe geweest, en lach me rot om al die blikken van mensen die het raar vinden dat ik met mn dikke buik op de barkruk met een flesje bier zit (alcoholvrij rose :D) Ik hou daar wel van, beetje gek doen...

Merk wel dat ik sneller moe ben, en ik minder lang kan staan, maar dan jaag ik gewoon een ander van de kruk af, kom nou, ik ben zwanger!! :cool::D

17. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Gewoon doen! Ik ga af en toe ook nog wel eens een keer. Heb wel iets minder puf en ben gek op dansen, daar voel ik me nu soms wel beetje belachelijk bij ofzo en dan soms wel ineens gevoel dat ik denk: wat doe ik hier ook. Maar over t algemeen is t gewoon gezellig! En met beetje mazzel hebben ze rookruimte of wordt er buiten gerookt.
    Moet wel zeggen, mensen kijken. Viel mij echt op dat, dat op vakantie stukken minder is, maar hier in nl worden dingen al snel gek gevonden, of willen mensen een mening hebben. Maar ach, lekker laten denken en ik vind dat alcoholvrij biertje bestellen wel een hele goede, hahaha!

Veel plezier!!

18. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier met de kerstborrel nog de kroeg in geweest. Toen moest ik nog 3 weken. Tuurlijk word je aangekeken maar dat werd ik ook in de supermarkt.
    En verder ging ik elke 2 a 3 weken met vriendinnen. We zaten dan gewoon in de niet rook gedeelt en ik zat aan me colatje! Zij vonden het maar wat handig, geen goede meer wie de BOB zou zijn ;)
    Ik zou zeker gaan als ik me lekker zou voelen.

19. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Gewoon gaan! Alleen maar lekker. Gewoon doen en als je moe wordt aftaaien.

20. raspberry

Wat is daar in vredesnaam raar aan? :(

Deel Deze Pagina