ik heb bijna elk jaar een renuie van ons oude klas gaan we uit eten en zoals gebruikelijk gaan we na die tijd nog effen met paar naar de kroeg.heel leuk maar nu dat ik in oktober zeven maanden ben zie ik me snel niet meer de kroeg in gaan. straks staren ze me allemaal zo aan. zouden jullie dat nog doen???
Ja waarom zou je het niet doen, ik bedoel denk niet dat je aan de drank zult gaan.... maar je kunt echt nog wel naar de kroeg hoor. Gezellig toch!
Tuurlijk! Waarom niet? Als je maar niet aan de alcohol gaat. Ik zou me trouwens zelf niet zo prettig voelen als het café blauw staat van de rook, maar als ze een aparte rokersruimte hebben, sure, why not?
Tuurlijk! Ik was laatst in het dorp en een groepje meiden kwamen een kroeg/discotheek binnen met een vrijgezellen feestje. Iedereen aan de shotjes,de zwangere dame uiteraard niet!!
leker mee gaan, gezellig toch. ik ben ook nog op stap geweest met een behoorlijke buik. je bent zwanger, daarom mag je nog best wel plezier hebben hoor
Mensen staren toch ongeacht waar je bent..... En als ze echt beginnen te staren kan je altijd nog een alcoholvrij biertje nemen! Hebben ze wat te praten!
zolang je je goed voel zou ik gewoon de kroeg in gaan hoor... Je mag wel zwanger zijn maar het is niet verboden je drink toch geen alcohol dus ze kunnen staren wat ze willen... Ik ben laats ook nog hier de kroeg in gegaan me peuken waren op dus zou zeggen suc6 en heb een leuke avond
Wat dan helemaal geweldig is om te doen, is je peuterdochter ervan laten proeven (Hier dus gebeurd in een restaurantje Ik aan een alcoholvrij rosebiertje, Thirza wilde proeven (en vond het lekker!!!!! Gek kind.... ). Moest je mensen zien kijken, ).
Gewoon gaan Niet bij de rokers staan en geen alcohol Dan komt het allemaal goed. Ik ben 2 weken terug(toen was ik 38 weken) ook nog naar t cafe geweest Ik hield het lang staan minder lang vol , maar als je goed naar je lichaam luistert is het oke!!
ik ben vorige week nog in de kroeg geweest hier in het dorp. GEwoon doen hoor! Als jij je goed voelt, kan dat prima
In een volle kroeg zou ik het zeker niet doen. Ook niet waar de muziek ramhard aanstaat de hele avond. Zou het ook behoorlijk raar vinden als ik hier in de in het weekend altijd (over)volle kroeg met harde muziek een zwangere zie staan.
gewoon doen, ben vrijdag avond ook nog naar t cafe geweest, en lach me rot om al die blikken van mensen die het raar vinden dat ik met mn dikke buik op de barkruk met een flesje bier zit (alcoholvrij rose ) Ik hou daar wel van, beetje gek doen... Merk wel dat ik sneller moe ben, en ik minder lang kan staan, maar dan jaag ik gewoon een ander van de kruk af, kom nou, ik ben zwanger!!
Gewoon doen! Ik ga af en toe ook nog wel eens een keer. Heb wel iets minder puf en ben gek op dansen, daar voel ik me nu soms wel beetje belachelijk bij ofzo en dan soms wel ineens gevoel dat ik denk: wat doe ik hier ook. Maar over t algemeen is t gewoon gezellig! En met beetje mazzel hebben ze rookruimte of wordt er buiten gerookt. Moet wel zeggen, mensen kijken. Viel mij echt op dat, dat op vakantie stukken minder is, maar hier in nl worden dingen al snel gek gevonden, of willen mensen een mening hebben. Maar ach, lekker laten denken en ik vind dat alcoholvrij biertje bestellen wel een hele goede, hahaha! Veel plezier!!
Hier met de kerstborrel nog de kroeg in geweest. Toen moest ik nog 3 weken. Tuurlijk word je aangekeken maar dat werd ik ook in de supermarkt. En verder ging ik elke 2 a 3 weken met vriendinnen. We zaten dan gewoon in de niet rook gedeelt en ik zat aan me colatje! Zij vonden het maar wat handig, geen goede meer wie de BOB zou zijn Ik zou zeker gaan als ik me lekker zou voelen.