Ik heb een test gedaan... maar over 5 dagen pas me nod.. Vanaf woensdag weer elke dag testen.. (Ben ongeduldig) De foto van de test heb ik in een map op me pagina gedaan kreeg het niet voorelkaar om het hier te uploaden. Ben benieuwd!!
Ben echt een super slechte tuurder, maar volgens mij zie zelfs ik een streepje??? Spannend hoor. Maar ik ga toch maar voorzichtig gefeliciteerd zeggen
Ik zie vaak niks waar anderen wel wat denken te zien maar deze zie ik zelfs hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd!
hey nouki.. ik zie wel wat, maar ik ben wat voorzichtig. De early van predictor is nml niet heel erg betrouwbaar en geeft wel eens een streep terwijl er geen zwangerschap is. ik meen dat een man van een van de forumvrouwen daar zelfs een positief resultaat mee kreeg.. probeer eens een andere (gevoelige ) test... Duim ik ondertussen voor je..
Oh jeetje dat meen je niet !.. dat ze dan niet van de markt worde gehaald! Lullig zeg als er zoveel vrouwen ( en misschien ik ook wel) worden misleid door deze test! Grr! Nouja we hopen maar verder!
Hey meid ik wil je niet teleurstellen maar predictor geeft regelmatig vals positief aan....ik zou als ik jou was de volgende test met kruidvat 2v5 doen die is erg betrouwbaar.... Ik heb ook wel eens vals positief getest met predictor maar ook echt positief! Ik duim voor je dat het een zwangerschap is!!!!!
Dank jullie wel allemaal! Erg lief. Vooral leuk deze forum omdat ik er hier thuis natuurlijk nog met niemand over kan praten haha. Alleen met me vriend! Ik hou jullie deze week op de hoogte erg spannend
Heel vroeg deze ochtend weer getest!! Nog niet met een kruidvat! Maar een die ik vrijdag bij de da had gehaald. Zie foto.. ben zo benieuwd ook morgen ochtend kv test! Hoop het zooooo
bij hje profiel natuurlijk nou als jij niet zwanger bent weet ik het ook niet.. Deze is duidelijk! Gefelicteerd meis!