Misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pixel27, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Ik ben tot vorige week zo ontzettend misselijk geweest en dan ook echt 24 uur per dag. Sinds een aantal dagen is dit afgenomen naar wat vlagen van misselijkheid en dat baart me ineens best zorgen.
    Heb nog wel pijnlijke borsten en geen krampen/bloedverlies. Wie herkent dit op dit termijn al?

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik had de misselijkheid vanaf 6 weken. Dus het is zeker wel mogelijk. Bij mij bleef het tot 9 maanden, maar bij de meeste mensen neemt dit wel af hoor.

Geen zorgen maken. Zal wel goed blijven gaan!:)

3. nono

nono Niet meer actief

Mmm klachten komen en gaan. Minderen van klachten betekent niet persé iets negatiefs.. Sommige vrouwen zijn de hele zwangerschap door misselijk, anderen slechts enkele weken of helemaal niet. :) Wisselt..

4. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb exact hetzelfde, tot afgelopen maandag ontzettend misselijk en dat had ik al een week of 2, en vanaf maandagavond is het zo goed als weg. Ik voel m'n buik ook niet meer, of baarmoeder oprekken of iets dergelijks. Maak me ook wel een beetje zorgen..

5. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik was misselijk vanaf een paar dagen voor mn nod!
    Afegelopen week, net toen ik lekker op vakantie was, heb ik voor het eerst moeten overgeven.. en dat ging de halve week zo door.
    En nu ben ik sinds 2 dagen gewoon helemaal niet meer misselijk :)
    Het komt en gaat.

Ben nu 10+1, mn teller klopt niet ;)

Deel Deze Pagina