Naar mijn idee de 11e mijn ei gehad. Sinsdien wat lichte krampen de 16 e begonnen wat kwaaltjes. Die hielden een paar dagen aan. Erge menstrutie buikpijn Misselijkheid Erg rommelende darmen veel naar de wc. Toen een paar dagen niks gevoeld. Wel steeds menstruatie krampen. De ene keer meer dan de andere keer. De 23 ste en de 24 ste wat bruinige afscheiding bijna niks alleen bij afvegen. 25 ste negatieve test. Gevoelige borsten. Nog steeds menstruatie pijn soms wel wat pijnlijk maar meer zeurderig. De 27ste buikpijn spierpijn achtig gevoel in onderbuik en meer drang om te plassen Zo nu en dan zere borsten. Wederom negatieve test De28ste wederom veel buik pijn en moe moe moe en veeeel honger. In de avond op bed erg buikpijn wat mij deed denken aan bandenpijn. En vanochtend weer een negatieve test!!! Bij mijn vorige zwangerschappen wel vroege positieve testen.. Wat moet ik hier nu mee?? Wat denkem jullie??
Zeer lichte menstruatie gehad ("bruinverlies") en niet zwanger. Het valt me trouwens ook op dat veel mensen dit soort topics hier zetten i.p.v. onder "zwanger worden" waar ze volgens mij beter thuishoren (jij niet alleen hoor, er zijn er nog en er zijn er velen).