Ik voel niks!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Arendskelk, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger, maar ik voel me totaal niet zwanger in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap. Het moedergevoel was toen gelijk aanwezig en ik voelde me echt zwanger. Daarnaast heb ik geen last van misselijkheid, gespannen borsten of wat dan ook. Ik maak me echt zorgen. Ben erg chagrijnig en dat komt de sfeer hier ook bepaald niet ten goede. Klopt dit allemaal wel?
    Evaline
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Evaline,

    het wel of niet voelen/ervaren van zwangerschapshormonen zegt niets over het wel of niet goed gaan van de jonge zwangerschap! Sommige vrouwen voelen de eerste maanden echt niets en zijn toch echt gezond zwanger. En ook elke zwangerschap is anders dus ook vergelijken is eigenlijk niet goed (maar dat doe je toch en dat is logisch).
    Heel soms zie je wel eens dat vrouwen een voorgevoel heben over een zwangerschap, maar dat is natuurlijk geen wetenschappelijk onderbouwde uitspraak! Ik kan je ook niets garanderen, maar het niet ervaren van zwangerschapsverschijnselen wil dus niets zeggen.(en humeurigheid kan er wel een zijn he ;))

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina