hoi dames ik ben al vanaf zondag hele dagen misselijk overgeven heb ik 2 dagen gehad maar de misselijkheid wil niet weg gaan zwanger ben ik niet want kom net uit me menstruatie dus neem aan dat ik zwanger ben zijn der meer meiden hier die dit herkennen of tips hebben liefs
https://omaweetraad.nl/gezondheid/misselijkheid Allemaal tips tegen misselijkheid. Bij mij werk cola met suiker of lauwe cola.
ik drink ook cola maar heb niet et iedee dat et helpt ik sta der sochtends mee op en savonds wordt et erger
Ik dacht ook gewoon ongesteld geweest te zijn. Echter toen ik weer met ovutestjes begon bleek ik toch echt zwanger en na een echo zelfs al 7 weken!! Het zou dus zomaar kunnen hoor. Gewoon ff een restje doen, succes
Kan buikgriep zijn. Ik ben hier zelf twee weken misselijk van geweest met een dag braken en diarree na eén week. Het heerst momenteel heel erg.
hey meiden ben ik weer al tijdje last van misselijkheid wat nog steeds niet weg is en weet echt niet wat et kan zijn
Neem eens contact op met de huisarts. Die kan dit beter beoordelen, heb je al een test gedaan? Misschien toch zwanger?
Spanning? Stress? Misschien medicatie verandering of ermee starten, som ook een ander mérk tabletten? Darmklachten?
Dan ga je naar de huisarts en laat je iets voor de misselijkheid voorschrijven. Domperidon oid. Doe ook even een test dan weet je ook dat je bep medicijnen veilig kunt gebruiken. Helaas kunnnen wij je vanaf hier ook niet beter maken.
Gezien je banner ben je 6 dagen overtijd, of klopt die niet. Anders zou ik toch zeker een test doen en/of naar de ha toe voor een bloedtest. Verder spoken er wat griepsoorten rond, dus dat kan ook nog. Hier ook een zieke en de oudste begint ook al.