Ik heb wat leuke kleertjes gezien bij kiabi. maar hoe is die maatvoering van de kids?? En moet je lang wachten op je bestelling??
Hier bij ons zit een kiabi winkel, maar ik weet niet of dat dezelfde is als wat jij bedozld. Mijn kiabi goede kwaliteit kleren, niet duur en de maat valt goed.
Ik weet niet of dat hetzelfde is, het is kiabi.nl ik meen dat het Frans is. Ooh jij woont in Frankrijk zie ik nu...dan is het wel hetzelfde.
Ik vind het allemaal vrij klein vallen! Ons meisje was bij haar geboorte maar 43 centimeter en zwemt in alle kleertjes in maat 50, maar de rompertjes van Kiabi zitten (gelukkig!) perfect! Zoon heeft maat 110/116, maar heeft de kleding van Kiabi echt in maat 116 nodig.. Ik vind de levertijd vrij lang, maar niet dramatisch. Hier is het meestal na een week binnen.
Levertijd is ongeveer een week. Ik had voor daymian een winterjas besteld maar ik heb hem toch terug gestuurd om een maat groter te bestellen. Mn dochter heeft korte armen dus voor haar kan ik de goede maat bestellen. Voor daymian kan ik beter een maatje groter bestellen. Voor mezelf en mijn man kloppen de maten wel goed. (Wij zijn beiden niet groot) Het terugsturen en opnieuw bestellen ging allemaal goed, je moet alleen wel eerst het nieuwe artikel betalen en dan krijg je het bedrag van wat je terug stuurt weer gestort.
1 x besteld tot nu toe! de levertijd was even langer als een week!vond ik best lang eigenlijk en 2 van de 3 dingen zaten niet in het pakket omdat ze uitverkocht waren Weet niet of ik er nog eens ga bestellen,de recensies op internet zijn iig niet lovend
Hier goede ervaringen. Kleren zijn goede kwaliteit. Kleding valt op maat vind ik. Levertijd ca. 4 a 5 werkdagen. Ik ben altijd erg tevreden.
Ik moest 2 weken wachten Maar wel supertevreden met mn bestelling! Viel hier gewoon op maat. maar heb een vrij smal meisje
4 a 5 dagen moeten wachten op mijn bestelling kleding van mijn zoontje viel wel wat klein.. ik vind het persoonlijk een goede winkel
Weet iemand dan ook hoe maat 92 valt? Vind ik zo, n rot maat, net de overgang van babymaat naar peutermaat. Hij heeft 92 wat alweer krap valt maar ook die ruim zitten. En maatje 110 ook ervaring mee??