Hee dames Hebben jullie bij de tweede/derde/vierde etc zwangerschap ook zo veel meer last van de kwalen? Ik was bij m'n eerste superfit. Wel wat moe en misselijk maar prima te hebben en met 11 weken over. De tweede zwangerschap verliep al heel anders.. Veel erger misselijk (dag en nacht, tot 17 wk) en constant moe, de hele zwangerschap door. Ook nu, 8 weken zwanger van de derde, weer zooo futloos en moe en misselijk Ik weet dat het erbij hoort, dat zeg ik steeds maar tegen mezelf, maar ik weet af en toe niet hoe ik de dag door moet komen, zo moe als ik ben. Vast herkenbaar voor velen was het bij de tweede of derde ook zoveel erger? Zo nu zal ik de klaagzang stoppen
Hoi Ik ben zwanger van wonder nummer 4. Maar ben inderdaad veel zieker dan bij de vorige zwangerschappen. Vanaf vanavond begin ik met medicatie en hopelijk werkt dat. Bij de eerste zo Door heen gevlogen 2e misselijk iets 3e nog misselijker 4e misselijk en braken Er komt een eind aan dat zeg ik me zelf..maar ooh wat zwaar. Sterkte meis
Goh dit is voor mij ook herkenbaar.. bij mijn 1e zwschap heeeel licht misselijk.. toen de tweede en derde (beide miskraam) toen werd het al erger.. en nu weer zwanger en tot 11 weken echt veel misselijker geweest.. gelukkig lijkt het nu af te nemen.. sterkte meiden want je hebt er alles voor over (ik dacht altijd liever wel klachten dan plotseling geen meer).. maar het is wel pittig
Dat is zeker waar Eiffel! Ik neem de kwaaltjes ook echt voor lief want het is toch een goed teken vaak. Maar ik ben al blij om wat verhalen te lezen van gelijkgestemden 'Fijn' om te horen dat t bij jullie ook zo ging dames! (Niet zo fijn voor jullie natuurlijk!)