Misselijkheid

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Annebeth, Oct 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annebeth

Annebeth Bekend lid

Sep 11, 2015
    688
    449
    63
    Het is vast al heel vaak langsgekomen, dit onderwerp. Maar toch, ik ben momenteel van alles aan het uitproberen. Wat heeft jullie geholpen tegen misselijkheid?

Ik heb voornamelijk last in de avond en na maaltijden.

2. silki

silki Actief lid

Aug 25, 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 silki, Oct 14, 2015
    Last edited: Oct 14, 2015
    Hoi, helaas hier weinig ik ben zo'n beetje de hele dag en als ik s nachts wakker word ook misselijk ik hoop daarom ook op bruikbare tips. Ik slik nu okugest. En heb gehoord van suprimal ( is tegen wagenziekte ). Ik heb wel van de huisarts medicijnen gehad maar als ik de bijwerkingen lees, durf ik die niet te nemen. Ik heb ook gehoord van b6 pillen die kunnen ook veilig genomen worden.die ga ik van het weekend proberen. In ieder geval sterkte ermee. Ik wordt er zelf namelijk echt niet goed van en dan zit ik pas op 8 weken

3. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

Sep 19, 2015
    326
    1
    0
    Hier ook, de hele dag door vlagen van misselijkheid.

Heb ook Okugest, in het begin leek het te werken maar nu ook niet meer...

Ben ook 8 weken en het begon 1,5 week geleden.

vreselijk.. als ik iets eet voel ik me helemaal top. maar kort na de maaltijd ben ik weer helemaal beroerd.

Geen idee wat te doen ertegen... ik denk dat er weinig aan te doen is :) Hoop elke morgen op een goede dag.

4. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

Jul 6, 2014
    848
    284
    63
    Female
    Bij mij begon de echte misselijkheid ook rond de 8 weken. Ik ben met 12 weken uiteindelijk begonnen met emesafene zetpillen, die hielpen niet/nauwelijks. Nu gebruik ik primperan. Dat helpt een stukje beter, maar ook niet helemaal. Qua bijwerkingen valt het wel mee. Ik heb alleen met primperan in het begin heel suf, maar na 3 dagen was dat over. Verder heb ik een beetje last van obstipatie en dat gaf de bijsluiter ook aan. Verder nergens last van! Hopelijk heb je hier wat aan 😊

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Klinkt miss stom maar ik eet dan een pepermuntje. Misselijkheid kan ook van maagzuur komen die je niet perse in je keel hoeft te merken. Ik mag zowieso geen andere spullen vanwege mijn nieren zoals renny en gaviscon dus daarom een pepermuntje vanwege de magnesium :)

6. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pepermunt is niet goed tijdens de zwangerschap.

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Amsterdam
    Dit werd mij juist aangeraden door de assistent van mijn huisarts omdat ik niks anders mag helaas...
    Vreemd... Ik ga het wel even navragen voor de zekerheid

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Amsterdam
    Net het ziekenhuis gesproken en dat pepermunt niet mag, mag onder het kopje bakerpraatjes

Share This Page