Vraag voor de meiden die vóór NOD positief testte!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Yustin, Mar 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Hoelang was jullie cyclus?

Ik ben er gewoon benieuwd naar. Denk dat de meeste van jullie een lange cyclus hadden of niet?

Ik heb een cyclus van ongeveer 27/28 dagen. Op dag 16 meestal mijn eisprong. Tussen de eisprong en ongi zitten bij mij ongeveer 11 dagen. Is de kans op vroeg positief testen nu ook kleiner?

dank jullie meiden!

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb vier dagen voor mn nod gestest en toen kreeg ik een lichte tweede streep.
    Mn cyclus was ongeveer 29 dagen.

of de kans op vroeg positief testen nu ook kleiner is, dat durf ik je niet te zeggen.

Probeer het gewoon over een paar dagen.

Dikke knuffel

3. music4life

music4life Niet meer actief

ja ik weet dus niks eigenlijk ik hen zoooonnn onregelmatige cyclus ik heb gewoon een test gehaald en geprobeerd ik heb gisteren uitgerekend dat ik dus mijn ei had op dag 23 en dat klopte wel! en ik heb zaterdag getest op de dag dat ik waarschijnlijk ongi had moeten worden
    ik heb ook geen ideeeeeeeeee hoe lang ik zwanger ben,,heb wel een banner maar ja klopt niet denk

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie ?

Vanaf die dag kan je gaan tellen

Heb even in je album gespiekt maar dat is een duidelijke streep hoor. Gefeliciteerd

5. danili

danili Bekend lid

May 22, 2006
    808
    0
    0
    ik heb 2 dagen voor mijn NOd getest en kreeg reen duidelijke 2e streep....op de NOd dag nog een keer getest en weer een streep.....geloof dat mijn cyclus 42 dagen was.....ga ik maar vanuit, dus ben ik nu 4 weken en 3 dagen ver....

6. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Ik testte 4 dagen voor mijn nod licht positief.
    Mijn cyclus is normaal 25/26 dagen dus ik heb al op dag 21 positief getest! Mijn eisprong is op dag 10.. dus 11 DPO positief getest!

7. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Ik zit nu 8 DPO
    Ben zo benieuwd hoeveel dagen DPO je positief kunt testen :D
    Dank je voor je antwoord Lievelief

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    De vorige keer testte ik 11 dagen na mijn eisprong licht postief. Daarna heb ik nog 4 of 5 negatieve testen gehad om uiteindelijk 19 dagen na mijn eisprong duidelijk positief te testen.

Ik zou nog even proberen om 3 a 4 dagen geduld te hebben...

9. lillebi

lillebi Actief lid

Feb 21, 2008
    249
    0
    0
    ik teste 7 dagen na mijn eisprong al positief, wel met een licht streepje en de dagen daarna werd het streepje steeds rozer :D nu krijg ik 9 april een echo om te zien of ik toch niet al langer zwanger ben, de Vk vind het nl. ook wel vlot dat ik zo snel positief teste.

10. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Whow dat is zeker snel zeg! gefeliciteerd met je zwangerschap!

11. lillebi

lillebi Actief lid

Feb 21, 2008
    249
    0
    0
    dank je, we zijn er ook heel blij mee, mijn andere dochters kijken er al helemaal naar uit, nu worden zij de grote zussen :D

12. sasgirl

sasgirl Actief lid

Feb 21, 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb ook een cyclus van 27/28 dagen en 3 dagen voor mn NOD positief getest. De lijn was redelijk duidelijk dus had misschien al iets eerder gekund maar ik durfde niet.

Ik was er zo door geobsedeerd dat ik dacht ik doe gewoon een test en als ie negatief is dan hoeft het nog niet te zeggen dat ik niet zwanger ben maar dan kan ik in alle rust mn NOD afwachten. Maar was dus al snel positief.

Veel succes met testen binnenkort, duim voor je!

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    24/25 dagen

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn cyclus duurt 28 dagen, en 4 dagen voor mijn NOD testte ik al positief. Echt een heel duidelijk kruis kreeg ik te zien. Afspraak met de HA gemaakt, omdat hij nog een test wilde doen, maar toen hij mijn test zag was het niet meer nodig, was gewoon zeker dat het positief was!

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    mijn cyclus is 31 dagen en ik teste vandaag 3 dagen voor me NOD duidelijk positief!

1 test met sensitest en daarna 1 met de digitale van clear blue en die gaf ook ZWANGER aan!

de foto's staan in me album!

Liefs

Share This Page