Ik vroeg me af hoe het zit met het misselijk zijn Een meisje als je misselijk bent of juist misselijk en een jongen?
Heb je poll niet ingevuld, maar heb wel een mooi verhaaltje: Een tante van ons vertelde dat ze elke zwangerschap misselijker werd. De 1e zwangerschap niets aan de hand, de 2e wat misselijk, de 3e beroerd en de 4e hondsberoerd! En de volgorde? 1e Meisje 2e Jongen 3e Meisje 4e Jongen Dus ik vrees dat het geslacht er niet zo heel erg veel toe doet! Trouwens: een collega van me, bij de 1e (jongen) niet misselijk, bij de 2e (meisje) erg misselijk. Andere collega exact omgekeerd, hahaha... Vrees toch dat het een bakerpraatje is. Alles goed met je zwangerschap? Misselijk?
Haha nee ben juist helemaal niet misselijk Daarom juist deze poll Mijn zw.pag dinnetje is extreem misselijk en heeft al een meisje nu is ze weer misselijk dus ik denk weer een meisje Mijn schoonzus was met haar jongen misselijk en met haar meisje weer niet misselijk Er is geen touw aan vast te knopen
Hej puzzcat, alles goed op je roze wolkje? Hmmm misselijk bij beide zwangerschappen evenveel en ik heb van beide smaakjes eentje! Maar bij het jongetje was ik eerder misselijk (voor NOD) en toen had ik meer HCG. Bij hem testte ik vet positief.
Oh, vandaar je vraag. Nou ik wil je verwarring nog wel even groter maken hoor Ik heb bij de eerste NERGENS last van gehad. Ja, beetje misselijk als ik niet op tijd at, maar dat was echt niet noemenswaardig! Enne....een meisje.... Nu weet ik nog niet wat er in mijn buik groeit, maar ben tot 16 weken behoorlijk misselijk geweest, vijf kilo weggespuugd enzo. Volgende week wil ik je wel pben wat voor merk we dit maal krijgen haha, dan maak ik je verwarring misschien alleen nog maar veel erger.
Ik ben 18 weken zwanger van een zoon (heb net geslachtsbepaling gehad) En ik ben totaal niet misselijk geweest.. Sommige fabels zijn dus misschien wel waar..
haha, grappige poll! Deze keer weer niet misselijk en weer een jongetje! Geen idee of ik misselijk zou zijn bij een meisje
Ik heb op niet gestemd; was in totaal 3x beetje misselijk geweest en heb een jongen gekregen....nu veel misselijk en weten nog niet wat t wordt...
ik ben heeel misselijk geweest tot 16 weken elke dag overgeven (vanaf week 8/9) en nu nog 3x in de week ong overgeven. Dinsdag weet ik wat het word
Bij alletwee de zwangerschappen weinig misselijk, alletwee de keren af en toe een vlaagje misselijkheid. De eerste een jongen en nu een meisje. Geen pijl op te trekken dus.
De 1e zwangerschap helemaal niet misselijk geweest en een jongetje en nu wel misselijk, weet nog niet wat het gaat worden, dat hoor je nog ok, maar denk dat dit ook weer een jongetje word en dan zegt het bij mij dus ook helemaal niks
1e zwangerschap een jongen niet misselijk geweest 2e zwangerschap ook niet misselijk, maar we weten nog niet wat het zal worden
Echt heel spannend voor een paar meiden Je kan er echt geen touw aan vastknopen he Ik weet dat het om de hoeveelheid hcg gaat en hoe jij er tegen kunt Maar tis altijd leuk om zulke dingen uit te zoeken
hier ook eerste meid niet misselijk tweede meid 9 maanden misselijk derde jongen ook niet misselijk.. Dus heet er weinig mee ta meken denk ik of het nou een jongen of meid is. Ik heb /draag ze ook allemaal naar voren gedragen
Bij de eerste totaal niets misselijk en het was een meid.. Nu weet ik nog niet wat het is (still a surprise) dus kan je daar geen andwoord op geven