Misselijkheids poll

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door puzzcat24, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Misselijk bij een jongen of bij een meisje?

1. WEL misselijk Jongen

2. NIET misselijk Jongen

3. WEL misselijk Meisje

4. NIET misselijk Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Bij mn dochter was ik erg misselijk vanaf week 6 ongeveer. tot week 17 ofzo..daarna wat licht wee op mn maag.
    Ben benieuwd wat deze zwangerschap zal brengen haha.
    Maar k denk niet echt dat je er aan kunt merken of t een jongen of meisje zal worden ;)

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Bij Alyna was ik van week 6-17 echt doodziek.Elke dag overgeven, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
    (maar ik lees hier ook van vrouwen die heel de zwangerschap ziek zijn, dus wil niet klagen. ;) )

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Aww wat een poppie!

4. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Ik ben ook niet misselijk geweest, of eigenlijk alleen de 2 weken nadat ik positief testte, en dan was het af en toe met bepaalde geurtjes.. Maar het was te doen en neit extreem ofsow & ook niet dat ik moest overgeven.. Voor de rest in de zwangerschap geen last ervan gehad.. en ik krijg een jongetje..

Terwijl een vriendin van mij daarintegen, bij haar eerste zwangerschap (ook van een jongetje) de hele boel bij elkaar kotste haha!

Kgeloof er ook niet zo in indd, want het verschilt egt heel erg, van wat ik allemaal om me heen hoor..

5. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Dames

ik ben bij de 2 Jongens van mij helemaal niet misselijk geweest

nu ben ik weer zwanger en ik ben nu in flagen heel misselijk en ook een heel wee gevoel op mn maag
    ben benieuwt wat het wordt denk zelf weer een jongen

Liefs'

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    super misselijk geweest eerste 3maanden. eigenlijk aan 1stuk door. bij het woord 'eten' moest ik al naar wc rennen. Hier komt een jongen in juli :)

7. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    1ste meisje wel misselijk
    2de jongen wel misselijk

mijn zus heeft 3 zwangerschappen gehad nr 1 en 2 niet misselijk nr 3 erg misselijk. allemaal jongens.

Deel Deze Pagina