Missen jullie ook de kou?

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik vind het prima weer dit. Maar van mij mag er nu wel even een pak sneeuw komen tot eind januari en dan voorjaar. Als het op de 24e januari sneeuwt zou helemaal perfect zijn want dan trouw ik :D

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee hoor, ik mis het niet, ik word er ook echt vrolijk van als ik 's morgens de deur uitstap en het is aangenaam.
    Ik heb echt een hekel aan kou en sneeuw.
    Mijn zoontje vindt het wel leuk, dus als het gesneeuwd heeft moet ik wel naar buiten, maar liever niet hoor, brrrr ....

3. minon

minon Niet meer actief

Laat maar komen die vrieskou anders stikt het van de zomer van de muggen en wespen en andere beesten. En aangezien ik zwaar allergisch ben voor insectenbeten kan ik ze missen als kiespijn.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ja ik wil sneeuw! Heel veel en heel lang...

Mijn dochter heeft voor kerst een slee gekregen en ik heb net een skipakje voor haar gekocht. En daarbij ben ik per 1 januari voor mezelf begonnen, als reisadviseur met daarbij de verhuur van vakantiespullen voor kids. Ik heb o.a. kinderwagenski's ingekocht, ontzettend handig als er een pak sneeuw ligt. Nu wil niemand die dingen kopen :(

Over een paar weekjes gaan we naar Oostenrijk. Normaal erg koud in januari, maar dit jaar kan de korte broek mee haha.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik vind alles prima, als alles 31-3 maar weg is :D (zie onderschrift)

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Van mij mogen we zo de zomer inrollen :D ...zonnig vriesweer is nog tot daar aan toe maar die sneeuw en gladheid, ik ben sowieso geen wintertype maar ben ook wat slechter ter been dus daar huiver ik gewoon voor!

7. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Nee ik mis de kou niet...

8. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik mis het hélémaal niet dit jaar. Ik zou het afschuwelijk vinden om straks hoogzwanger op de fiets door de sneeuw/ijs op een slecht gestrooide weg moeten gaan.

Kom volgend jaar maar weer terug.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik mis het helemaal niet! Heb een hekel aan de kou en ben een echte koukleum

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ik mis het totaal niet, ik haat sneeuw en ijs

dochter vind het wel leuk en vraagt regelmatig wanneer er sneeuw komt.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.217
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik mis het niet maar mag best iets kouder worden maar aub geen sneeuw!!
    Afgelopen jaren zijn er iets teveel verjaardagen/feestjes in het water gevallen doordat mensen ons niet konden bereiken.
    Wordt altijd depri van die natte prut zooi buiten blehhh

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113
    Ik mis het absoluut niet. Van mij mag het zo blijven tot aan de lente.

13. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
  14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee ik mis het niet, ik vind het heerlijk om mn kids naar school te brengen met de fiets zonder glij partijen en bevroren vingers en neuzen.

15. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Zo haha ik dacht precies ditzelfde gister. We zijn nu bijna een jaar getrouwd en vorig jaar was het een echte winter bruiloft inclusief de -2 en winterzonnetje. Dit zuigt sterk!!! Ik heb gister zelfs een MUG GEPLET 😱 dat is toch niet normaal???!!!

Ik teken de petitie: IK WIL WINTER EN IK WIL HET NU!

Het is namelijk serieus mijn favoriete seizoen van het jaar (echt waar, vandaar de bruiloft in de winter hihi).

16. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Nee alsjeblieft niet. Ik heb echt een hekel aan sneeuw, niets werkt ineens meer.
    En nu kan ik zo lekker met m'n dochter buiten lopen. Als het echt koud was geweest hadden we nog niet naar buiten gemogen haha.

17. rums

rums Niet meer actief

Nee, maar het koude weer komt vanzelf.

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee ik mis het helemaal niet, ik ben de dagen af aan het tellen naar de lente en elke dag ben ik blij dat er weer een dag om is dat het niet koud is geweest.

Maar vorig jaar was het ook zo, ik weet dat na de bevalling ik nog buiten heb gestaan in een jogging zonder jas en een week later was het aan het sneeuwen en verrekt koud.

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Uhmm nee

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik mis het als kiespijn! Geef mij maar lekker een zonnetje, terrasje en een rosetje! :D

Gelukkig vorige maand nog naar Gran Ganaria geweest dus ik kan er weer even tegen aan maar geef mij maar de ZON!

Deel Deze Pagina