Ik vind het prima zo. Ik hou alleen van winterweer als ik lekker warm binnen zit. Geef mij maar de lente, kan de deur weer open! Je zit zo opgesloten nu..
Wat kouder mag van mij wel, maar sneeuw alsjeblieft niet, ben erg afhankelijk van mijn fiets. Dit kwakkelweer mag van mij wel weg, heb in 1 maand al een voedselvergiftiging, keel en dubbele oorontsteking gehad Maar of dat echt weggaat, die virussen, met kouder weer, geen idee, ben wel een beetje in moord-modus merk ik
Ik mis het ook laat de temperatuur maar heel snel gaan Zakken. Het moet ook wel anders hebben we van de zomer weer een insectenplaag
Normaal ben ik echt een wintermens.... maar nu ik zwanger ben verlang ik ook enorm naar de zomer!! Geen zin in die kou nu bah!! Hoopte eigenlijk heel stiekum dat het weg zou blijven.
ja ik mis ook de kou hoor!! Geef mij maar lekkere strenge vorst ipv deze wind en regen. En als we sneeuw krijgen dan is het ook eindelijk kerstmis ( logica van onze oudste )
Ik mis de winter ook, wat is dit nu voor weer. Lijkt bijna wel alsof het lente word. De bloemen in mijn tuin bloeien gewoon! Daarnaast we zijn allemaal enorm verkouden hier in huis en blijven dat, ben er een beetje klaar mee. Het is momenteel gewoon 11 graden buiten, haha en dat voor januari! Dus van mij mag die kou wel komen, mis de sneeuw en wil graag op het ijs met mijn aapjes. Mijn jongste heeft nog nooit sneeuw gezien, dus lijkt me leuk om hem erdoor te laten ravotten haha
Het voelt inderdaad wel wat raar, deze relatief hoge temperaturen in deze tijd van het jaar. Maar ik heb het ook niet zo op echte kou; roze wangen, pijnlijke vingers en voeten; iedere ochtend suf krabben op je auto; spekgladde wegen. Ik vind het goed zo. Want zo warm is het echt niet...ik waag me niet zonder dikke jas buiten.
Meestal komt de echte kou en sneeuw bij ons in NL in februari en maart, dus ik mis het niet ik verwacht het zelfs nog
Ja echt niet te geloven! Normaal heb ik zo'n verschrikkelijke hekel aan kou maar dit vind ik niks. Echt winterweer hoort er toch een beetje bij ofzo... (en dan als het straks wel koud wordt gewoon weer gaan klagen he )
De sneeuw mis ik niet. Maar die regen en wind ben ik wel beu. Onze dochter is gisteren 5 jaar geworden en dit is het eerste jaar sinds haar geboorte dat het niet sneeuwt en vriest.
Nee hoor, geef mij maar de lente! Voor mij hoef die kou niet haha laat de sneeuw en ijzel maar lekker weg blijven
Ik mis het niet, omdat ik wel denk dat het eraan zit te komen. Van mij mag het wel lekker koud zijn buiten hoor, we pakken ons lekker in en go Zie alleen op tegen gladheid, dat vind ik niets.
ik mis het niet, vind het wel lekker weer zo Wel maak ik me ongerust over de natuur, aangezien dit volgens mij nooit goed kan zijn.....:x De dieren raken van slag, bloemen komen alweer uit, groenten groeit nu zoals in de lente... Als er dan vorst komt gaan complete oogsten kapot Triest voor de boeren en slecht voor onze portemonnee.