Missen jullie ook de kou?

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    Mwa, ik heb dit jaar toch wat het Kerstgevoel gemist omdat het eerder herfst dan winter was...
    Dus ja, ik mis(te) de koude.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bleeeh

3. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik mis het niet, vind het wel prima zo.

Eigenlijk heb ik nog liever gewoon het hele jaar door voorjaar en zomer weer :)

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja, ik mis het enorm. Ik wil schaatsen en sneeuwpoppen maken en sneeuwballen gooien :). Mijn oudste zoon snapt er niks van "het is toch winter mama?"

5. knap

knap Niet meer actief

Even een ticket boeken naar de USA daar is het lekker winter.-43 of zo iets haha;)

6. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Missen niet echt, maar heb het wel liever dan dit weer nu. Die wind vooral, he-le-maal gek word ik ervan!!

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ja ik ben echt een winter persoon dus ik baal behoorlijk van dit voorjaarsweer.
    Ik had gehoopt dat we al wat sneeuw zouden hebben zodat ik lekker met mijn zoontje kon gaan sleeen in mijn verlof. Straks met de baby erbij wordt dat toch wel flink wat lastiger.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nee!!! Ik wil lente...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kou mis ik heel erg.

Gladheid mis ik NIET!

Sneeuw mis ik een beetje. Van mij hoeft dat niet, maar voor Aiden zou ik het geweldig vinden.

10. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ja... ik liep van de week met de hond door het park en had het gewoon warm met mijn jas aan, dat hoort gewoon niet in januari.

Van mij mag het nog even flink vriezen en sneeuwen of het voorjaar mag beginnen, ik hou niet zo van dit troosteloze, donkere herfstweer! Maar ja, als het nu warm blijft, blijft de zee ook op temperatuur en hebben we weer kans op een lekkere warme zomer!

Zoontje zou voor Kerst een nieuwe, houten slee krijgen maar ik ben blij dat we diehebben laten staan in de schuur. Hopelijk kan hij hem nog zomaar krijgen en anders pas volgend jaar! :(

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het lijkt eindelijk koud te worden, na zondag :D
    Staat al even in de kaarten, maar ik het was nog zo onzeker. Nu blijft het staan, en wordt het met de dag zekerder.
    Ik duim dat het flink gaat vriezen!

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik mis het absoluut niet. Ik vind dit heeeerlijk :D

Zo mag het van mij de hele winter wel blijven, geen last van winter dip, geen gezeur met tien lagen dik kleding aan.

En dan in juni over gaan op de zomer. I wish! :D

Ik haat echt de winter, de kou en alle troep die die smerige sneeuw met zich mee brengt blegh. Heb elk jaar rond de tijd dat er sneeuw valt ook echt een winter dip.

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    van mij mag het ook wel zo blijven :p ik haat sneeuw en kou!!

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hoopte dat het al eerder begon maar dat eigenlijk meer zodat het in Mei weer normaal weer zou zijn dus geen 13 graden en regen zoals in 2013..
    Ze zeggen dat het volgende week komt, eerst zien dan geloven

15. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Van mij mag het lekker gaan vriezen hoor, en dan nog een pak sneeuw er bij. Heerlijk!!
    Ben benieuwd of het echt door gaat volgende week!
    Hopelijk vriezen alle snot/hoest bacterien dan eindelijk dood.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het lijkt redelijk betrouwbaar te zijn, de koude die gaat komen. Met sneeuwbuien trouwens.
    Nu maar hopen dat het duurt tot halverwege maart :D

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Van mij mag het stevig gaan vriezen, dan vriezen die virussen misschien kapot en kan ik echt opknappen.
    ben echt helemaal klaar met dit net niet weer.
    sneeuw en troep hoeftvan mij niet, maar wel vorst zodat er geschaatst kan worden.

laat maar komen die kou. Lekker wandelen en daarna warme chocolademelk met slagroom.

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Kom maar op met die sneeuw! E. Roept al iedere ochtend; aaah nog geen sneeuw!! ;) hihi

Deel Deze Pagina