Mwa, ik heb dit jaar toch wat het Kerstgevoel gemist omdat het eerder herfst dan winter was... Dus ja, ik mis(te) de koude.
Ik mis het niet, vind het wel prima zo. Eigenlijk heb ik nog liever gewoon het hele jaar door voorjaar en zomer weer
Ja, ik mis het enorm. Ik wil schaatsen en sneeuwpoppen maken en sneeuwballen gooien . Mijn oudste zoon snapt er niks van "het is toch winter mama?"
Missen niet echt, maar heb het wel liever dan dit weer nu. Die wind vooral, he-le-maal gek word ik ervan!!
Ja ik ben echt een winter persoon dus ik baal behoorlijk van dit voorjaarsweer. Ik had gehoopt dat we al wat sneeuw zouden hebben zodat ik lekker met mijn zoontje kon gaan sleeen in mijn verlof. Straks met de baby erbij wordt dat toch wel flink wat lastiger.
Kou mis ik heel erg. Gladheid mis ik NIET! Sneeuw mis ik een beetje. Van mij hoeft dat niet, maar voor Aiden zou ik het geweldig vinden.
Ja... ik liep van de week met de hond door het park en had het gewoon warm met mijn jas aan, dat hoort gewoon niet in januari. Van mij mag het nog even flink vriezen en sneeuwen of het voorjaar mag beginnen, ik hou niet zo van dit troosteloze, donkere herfstweer! Maar ja, als het nu warm blijft, blijft de zee ook op temperatuur en hebben we weer kans op een lekkere warme zomer! Zoontje zou voor Kerst een nieuwe, houten slee krijgen maar ik ben blij dat we diehebben laten staan in de schuur. Hopelijk kan hij hem nog zomaar krijgen en anders pas volgend jaar!
Het lijkt eindelijk koud te worden, na zondag Staat al even in de kaarten, maar ik het was nog zo onzeker. Nu blijft het staan, en wordt het met de dag zekerder. Ik duim dat het flink gaat vriezen!
Ik mis het absoluut niet. Ik vind dit heeeerlijk Zo mag het van mij de hele winter wel blijven, geen last van winter dip, geen gezeur met tien lagen dik kleding aan. En dan in juni over gaan op de zomer. I wish! Ik haat echt de winter, de kou en alle troep die die smerige sneeuw met zich mee brengt blegh. Heb elk jaar rond de tijd dat er sneeuw valt ook echt een winter dip.
Hoopte dat het al eerder begon maar dat eigenlijk meer zodat het in Mei weer normaal weer zou zijn dus geen 13 graden en regen zoals in 2013.. Ze zeggen dat het volgende week komt, eerst zien dan geloven
Van mij mag het lekker gaan vriezen hoor, en dan nog een pak sneeuw er bij. Heerlijk!! Ben benieuwd of het echt door gaat volgende week! Hopelijk vriezen alle snot/hoest bacterien dan eindelijk dood.
Het lijkt redelijk betrouwbaar te zijn, de koude die gaat komen. Met sneeuwbuien trouwens. Nu maar hopen dat het duurt tot halverwege maart
Van mij mag het stevig gaan vriezen, dan vriezen die virussen misschien kapot en kan ik echt opknappen. ben echt helemaal klaar met dit net niet weer. sneeuw en troep hoeftvan mij niet, maar wel vorst zodat er geschaatst kan worden. laat maar komen die kou. Lekker wandelen en daarna warme chocolademelk met slagroom.