Missen

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door likaloetje, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eergister is mijn kindje heengegaan. Ik zal je missen.
    Na constatering van een ernstige afwijking wisten we dat het beter was zo.
    Het is afschuwelijk en zeer pijn om mee te maken.
    De vraag waarom bij ons, waarom ik? zal wel nooit beantwoord worden.
    We hebben zo ons best gedaan, maar het heeft niet zo mogen zijn.
    De draad weer gaan oppakken hoe doe je dat, de tijd zal het leren.

Ik houd het kort, maar wil het toch even delen hier.

2. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Bij deze gecondoleerd met het verlies van jullie kindje. Neem asjeblieft de tijd om het te verwerken,want het is niet niks wat er is gebeurd.
    Lees anders een bij vlinderclubs wanneer weer zwanger worden. Daar hebben we allmaal een kindje verloren en helpen mekaar door deze moeilijke tijd heen.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meid.
    Gecondoleerd met het verlies van je kindje..
    En idd neem de tijd meid. Het is niet niks..
    Het is en blijft jullie kindje en jullie zullen hem of haar nooit vergeten.
    Het is jullie schuld niet dat dit gebeurd is!
    Huil, praat, schreeuw doe waar jij behoefte aan hebt.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

4. Ook ik wil je heel veel sterkte wensen in de tijd die komen gaat (en geweest is). Hebben jullie een dochtertje gekregen of een zoontje? En wat voor afwijking heeft ze? Ik hoop dat jullie veel kracht kunnen vinden om door te gaan, maar mét jullie kindje in jullie hart. Het is en blijft jullie kindje, voor altijd!

5. Polly76

Polly76 Actief lid

8 dec 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies! Ook wij zijn ons dochtertje veel te vroeg verloren in oktober. Het doet heel veel pijn en het is niet te bevatten. Ik wil je adviseren om iedereen toe te laten uit je omgeving die jullie wilt steun, je kan die armen gebruiken nu. Praat, huil, word boos of schreeuw het uit. Alles wat je nodig heb om dit het hoofd te bieden. Nogmaals sterkte!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Sterkte meid. Ik heb je verhaal gevolgd bij onderzoeken en echo's en hoopte zo dat jullie kindje bij de gezonde 'groep' hoorde. Heel triest dat het niet zo heeft mogen zijn. Het is vreselijk moeilijk de draad weer op te pakken, ik heb 'm nog niet te pakken. Ik heb moeten accepteren dat ik vanaf het overlijden van mijn dochter, een andere draad heb opgepakt en moeten volgen. Het leven zal immers nooit meer hetzelfde zijn. Ik wens je heel veel licht en liefde, nu en voor de toekomst.

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Heel veel sterkte met dit verlies, stop het niet weg maar praat er over.

8. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Heel veel sterkte!

9. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte met het verlies.

10. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    De pijn is zo ondraaglijk, hoe kom ik hier ooit doorheen.
    De tijd zal het wel aangeven, hoe en wanneer.
    Ons kindje had een ernstige chromosoonafwijking waardoor het geestelijk en lichamelijk gehandicapt zou zijn.
    Vandaag ben ik zo op, weet niet waar ik het moet zoeken.
    Ga wel praten met iemand.
    Steeds wil ik teruggaan naar de plek waar ik behandeld ben, en in gedachten ben ik ook weer daar, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.
    Tranen blijven maar komen.
    Waar ben je dan gebleven denk ik dan.
    Mijn verstand dat weet dat het niet anders kon laat me dan in de steek, ik voel alleen nog verdriet.

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Het is allemaal zo herkenbaar lieve likaloetje :( Ik heb eerlijk waar gedacht dat het leven zo geen zin meer had. Dat het noooiiit meer goed zou komen. En die momenten komen steeds minder vaak voorbij. Ze zijn er nog wel hoor, maar op een dag kun je ook weer geluk ervaren. Daar heb je nu niks aan, maar weet dat je niet de enige bent die hier door heen gaat/ is gegaan en ik hoop dat je daar steun uit kunt halen. Jullie leven is voorgoed veranderd, dat is een ding wat zeker is. Maar ik hoop dat je op een dag terug kunt kijken en vooral heel veel liefde mag voelen voor jullie mooie kindje. Oh en met iemand praten is een goed idee. Dit heb ik zelf ook gedaan (middels EMDR, zwangerschapsafbreking is nogal een traumatische ervaring...) en dat heeft voor mij heel veel verschil gemaakt in hoe ik naar onze keuze kijk. Ik wist wel dat we geen andere keuze hadden, maar ik kan nu pas de schuldgevoelens van me afschudden. Nou ja, lang verhaal. Maar weet dat je niet alleen bent en als je wil praten, je hier terecht kunt. Zelf heb ik ook heel veel gehad aan lieve engeltjes. Daar mailen mama's die voor precies dezelfde keuze hebben gestaan als jij. Voor nu een hele dikke knuffel meid.

12. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Wil jullie heel veel sterkte wensen met dit ontzettend grote verlies. Hoop dat jullie veel steun vinden bij elkaar, in de omgeving en hier.
    Pijn nu wegnemen zal helaas onmogelijk gaan. De emotie en het gemis is daarvoor veels te groot.

Ontzettend veel sterkte!

Deel Deze Pagina