wat is dit? vlekjes bij dochter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maliro, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliro

maliro Niet meer actief

Hallo

Sinds een paar dagen zit mijn dochter onder de kleine vlekjes. Het lijkt wel een soort lichtrode kippenvel en het zit overal. Ze is niet ziek of verkouden. Wel een ontstoken oogje. Ik heb zelf natuurlijk gegoogled maar ik vind het niet op de vlekjes van 5e of 6e ziekte lijken. Ook is ze volgens schema ingeënt. Omdat ze niet ziek is ben ik niet bij de huisarts geweest maar ik ben toch wel nieuwsgierig of iemand dit herkent.

2. maliro

maliro Niet meer actief

Niemand?

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Kan ze iets gedragen hebben wat nieuw was en nog niet gewassen? Of iets wat gewassen is met wasverzachter? Ik heb dit één keer bij Ben gezien, toen had ik hem op een handdoek gelegd die ik kado gekregen had en nog niet gewassen had. Of kleertjes van een materiaal waar ze niet tegen kan? Denk je dat ze er jeuk van heeft?

4. maliro

maliro Niet meer actief

Ik denk niet dat het jeukt. Ze heeft wel een week ergens anders gelogeerd maar daar gebruiken ze hetzelfde wasmiddel. Ik ben een beetje clueless.
    Ze begint ineens allergisch te worden voor dingen. Van mayonaise krijgt ze bijvoorbeeld ineens een opgezwollen gezicht. Over drie weken mag ze weer naar se kinderarts, ik zal het daar ook eens aangeven.

Deel Deze Pagina