Ik open net een topic maar krijg in eerste instantie de tekst niet te zien maar een vieze funzige foto (treed hier maar niet in details) een of andere vreemde site werd geopent. Toen ik deze weg klikte kreeg ik het topic pas voor. Kun je een virus in je telefoon krijgen????? Bah dat hoef ik niet vaker te zien. Wie kan me helpen?
ja dat kan...hoe je ervanaf komt geeen idee.... sorry.... succes hiermee. Heb het wel al eerder gehoord, misschien weten beheerders hier wat tips voor je?
Ja ik had het laatst ook! Iets met tieners en vrijen, om het maar zo te zeggen.. Ik zag alleen de website titel, niet een plaatje oid.
Ik heb het twee keer gehad, de afgelopen twee dagen niet meer. Ik heb de geschiedenis van mijn tel gewist en geen last meer gehad. Hoop dat dat bij jou ook helpt!
Ik heb er sinds gisteren ook last van. Is het niet iets van zp dan? Of heeft iemand er op andere pagina's ook last van?
Ja ik had dat van de week ook toen ik op de site van omroep brabant zat.. Ik dacht al bijna dat ik in mijn slaap vieze dingetjes gedaan had
Even avg free downloaden voor je mobiel. Ik had het ook maar nu niet meer. Verder kan je nog airpush op je telefoon zetten, die zoekt de applicaties die ongewenst reclame sturen.
Mss dat het beheer iets mee kan? Heb het alleen op deze site. Idd wen site tieners en meisjes.... Bah! Dus beheer: kunnen jullie er mss wat aan doen? Heb al melding gedaan intussen.
ja hier ook.. alleen via mijn telefoon.. kom ik op zwangerschapspagina, en word ik doorgelinkt naar een of andere teen-fuck-sex pagina...