Missing

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Kuukske, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kuukske

Kuukske Bekend lid

Nov 26, 2012
    661
    10
    18
    Zaten jullie gister ook vol verwachting voor de buis voor de nieuwe miniserie Missing?? Ik wel! Maar wat viel het tégen!! Ik vond het heel onrealistisch, zo erg zelfs dat ik het na 20 minuten alweer voor gezien hield. Qua onrealistische series ben ik wel wat gewend, kijk ook gtst.... maar binnen een paar minuten wist die moeder al waar ze haar zoon moest zoeken en kreeg ze het aan de stok met één of andere bende en brak ze in, in een bedrijf waar zij camerabeelden kon vinden van de straat waar die zoon woont. Meteen wist ze hoe ze beelden van de afgelopen week moest terugzien, heel knap... Knap onrealistisch, ja!!!

Heel jammer...ben benieuwd naar jullie meningen!

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Het is maar hoe je het bekijkt... ik vind hem supergaaf.. en onrealistisch.. tja als je ex-cia bent neem ik aan dat je weet hoe je in moet breken en een comp moet bedienen....?

het blijft natuurlijk een script.

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,054
    944
    113
    Female
    Ik vind de serie ook helemaal leuk.! Vond t wel wat weg hebben van de film taken, tuurlijk weet je dat t goed af gaat lopen, maar vind t evengoed een erg leuke serie :)

4. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Heb de hele serie nu gekeken.. maar vind m echt leuk!!!

5. Kuukske

Kuukske Bekend lid

Nov 26, 2012
    661
    10
    18
    Haha meningen verschillen! Vooral de mijne :p Kreeg net bericht van de bieb dat The Killing 2 voor me klaar staat, dat is ook een héle goede serie! Erg spannend :)

Veel plezier verder met kijken van Missing! ;)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou ik vind het zo spannend!! En ja, beetje onrealistisch misschien, maar aan de andere kant neem ik toch aan, dat een CIA agent wel een beetje kan vechten/inbreken ;)

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind het fantastisch en baal er echt van dat ik nu weer een week moet wachten!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Spannend!!

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    ik vind m erg leuk!

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Weer een hele andere wending.....ben benieuwd waar het heen gaat!

Share This Page