haha ja vind dat ook gaaf ! plaats m hier maar zal t niet doorvertellen !! ghe ghe ! ben wel benieuwd hoor !
hahaha..misschien als ik hoogzwanger ben ofzo! Ben wel altijd vet benieuwd hoe mensen mij zien nav het schrijven op 't forum hier! Ik had eens dat ik hele gesprekken had met een meisje en echt dacht dat ze hetzelfde type was als ik...TOT ik een foto zag..OMG.. Zo anders! hahahha wel lachen hoor!Nog steeds super aardig mens natuurlijk maar in real life had ik gewoon nooit in gesprek geraakt met haar snap je?! x
ghe geh snaput heb ookal vanaf dak hier ben n forum lopen en had ook echt n beeld van iemand en naar mijn idee klopte t wel ! ja ik heb me al bekend gemaakt was anders ook wel benieuwd hoe ze mei zagen van jouw zou ik t echt niet weten .... ?! ben daar wel slecht in
We hadden toch al een keer gegist Moet je ff in het begin van misspoes 1 kijken.. staat nog wel wat geloof ik ha.. ik ben er weer ff en wat zie ik!? PAGINA3 goed bezig meiden.. Oooo leuk die echo van Mendie super tof! Anna.. Ooo. weer beebje kijken .. leuk leuk leuk.. Heb hier ook niet veel te doen eigenlijk.. booooored!
ghe ghe ja ik ben ook maar beetje rond aant kijken hier .. show je dit show je dat ghe ghe wel leuk indd om alles zo te zien !! ja ik ben kwa onthouden net n vis ! 3 sec. en weg is t kan niks onthouden .. op me werk ook als n ouder iets vraagt ren ik naar t buro om pen en papier te pakken !! haha
o ja dat klopt ja dat we al een keer gegokt hadden hoe we er uit zagen! Morgen weer beebje kijken idd! Ben benieuwd! Kan echt niet wachten tot ze kunnen zien wat beebje is..boy or a girl! Wat denken jullie? Zo het is echt te koud voor woorden buiten zeg! Heb maar gewoon mn joggingpak aangedaan, hoef niet de deur uit vandaag! Heerlijk! x
ohh lijkt me heerlijk , lekker uitslapen , joggingbroekie aan en chile ! net weekend vind altijd dat t weekend TE snel voorbij gaat !! ( ála volgepland ! )
ik ben echt te lui voor woorden hoor de laatste tijd! Nergens zin in! Ja , op de bank liggen met een boekje! Dus doe ik mn huishouden zo snel mogelijk en ga dan lekker slapen! hihi erg he! Gelukkig werk ik niet fulltime maar 2 dagen in de week! Kan ik lekker veel slapen! x
Vond 't net een sneeuwpop! hahahaha Heb nog een foto hoor maar vond deze ook wel grappig eigenlijk! de beentje zaten aan de andere kant...dus dit is zeg maar zn rug snap je! maakte me helemaal druk dat het geen beentjes had! hihi x
haha ! dat is net zoeits al bingo .. je weet wel krijg je n kaart met nummertjes en dan roept een man die nummertjes af en wie als eerste zn kaart bijv een rijtje heeft of vol heeft die wint !
Meiden! alles ok?! Hier wel hoor! Heb een heerlijk weekend gehad!\ Allemaal leuke dingen gedaan! Oa SHOPPEN!!!!! xxx
heej anna ! alweer 10 weken ! en shoppen altijd leuk !!! kan niet wachten tot ik al die ieniemini kleertjes ken kopen !! ik heb gekart t weekend en 2 avonden wezen stappen ( dat was lang geleden ) ! gezelli dus ! ohja en nog n verjaardag !! en verder.. wat n rotweer he !! pff en de ongelukken gebeuren bij bosjes ... heb al auto's in de greppels zien staan , auto's omgekeerd op de snelweg enz enz enz... gelukkig zelf nog niks gehad ! xxx
MEIDEN! hele lieve lieve lieve meiden! wat een schatjes zijn jullie zeg! jullie deden mij gewoon missen..ahhhhhhhhhhhhh hihi. ik jullie trouwens ook hoor. maar ik kon gewoon echt niet langer dan 2 minuten achter de pc zitten. t gaat nog steeds niet echt helemaal lekker maar nu kan ik t misschien wel helemaal een kwartiertje volhouden . lydia super bedankt voor je lieve berichtjes op hyves! je bent een schatje! ook leuk dat je mijn echo hier heb geplaatst . vind t leuk dat jullie nog steeds zo meeleven en dat terwijl ik jullie toch een beetje in de steek had gelaten *bloos* ik ga heeeeeeeeeeeeel hard mn best doen om weer elke dag even te komen hier! beloofd! hoe is t hier met me forum vriendinnetjes? *SmAk*