heeee mendie !! eindelijk ! ghe ghe ja had al verteld dat je niet zo lekker was en daarom waarschijnlijk nie kwam ! fijn dat je er weer bent ! gaat t nu iig wat beter dan ?? hihi die baby ook lief zijn voor mama he !& niet ziek maken ( in de hoop dat ie t hoort ) met mij gaat t wel hoor heb t alleen helemaal gehad met die sneeuw !! ja en ferdi missen .. is ook NIET te doen ! nah nog 16 dagen dan zitten we op de helft !
wow, op de helft alweer. gaat snel zeg! nou ja voor buitenstaanders dan he..voor jou waarschijnlijk niet echt. hoop dat de tweede helft vliegt meis! en euhm, tja ik voel me ietsje beter. heb al helemaal 2 dagen niet gekotst. dat is al heel wat. wilde vandaag eindelijk weer s naar buiten maar ik voel me er toch nog niet goed genoeg voor. dus ik hoop dat t morgen gaat lukken. volgende week zaterdag zouden we met 10 man naar new york gaan. staat al een jaar vast. maar ik denk dat ik helaas moet afzeggen dus ik baal ontzettend! ik heb tegen chris gezegt dat hij wel gewoon moet gaan. en ach t geld wat ik terug krijg en ervoor heb weggelegd kan ik ook mooi gebruiken voor de baby. al moet ik wel zeggen dat ik graag me suf was gaan shoppen in NY hoor. maar ja...
pff das ook wat... ja zo kan n zwangerschap ook gaan.. hopen dat t nu de betere kant opgaat en dat de rest van de zwangerschap als n eitje verloopt ( beetje heel overmoedig ) wat zou je gaan doen dan in NY ?? wel jammer indd dat je dan niet mee kan .. maar je zou er gewoon zo heen gaan ? niks geboekt ofso .. ? das wel beter dan kun je het geld indd mooi ergens anders aan uit geven .. en dan kan je mannetje daar shoppen ( is toch wel anders want mannen en shoppen.. ) maar goed.. misschien voel je je aankomende dagen wel steeds beter.. hoop t voor je !! x
ohja , en ferdi .. ja iedereen vind t kei snel gaan maar nee voor mij echt niet ! vind t zoo lang duren .. en t gemis is gewoon niet gelijk aan de dagen (snappiej ) ben echt HEEUUULLLL blij alssie weer lekker hier is ! & btw iedereen die word zwanger om me heen dus wil er ook wel heel heel graag mee verder !
@ Mendie,alles goed meid..? Ik had je gister nog een berichtje op je telefoon gestuurd,maar kreeg niks terug?
MENDIE!!!!!! Wat leuk dat je er weer bent!! maar wat balen dat je je zo rot voelt joh..getver..kotsen kotsen kotsen begrijp ik.... Ik dank god elke dag op mn blote knietjes dat ik geen een keer gekotst heb...als ik sommige verhalen hoor....sjonge zeg wat kan een mens ziek zijn ervan.... Bijna 3 maanden en als ik de verhalen moet geloven is het van de een op de andere dag over dat ziek zijn! Dus ik ga duimen voor je! Hier gaat ook alles best dus! Alleen nog steeds..MOE .... blegh ben niet vooruit te branden echt....O en ik HAAT iedereen die in de weg loopt of verkeerd ademhaalt of wat dan ook...ben echt een trut geworden (was ik al maar het is erger geworden) Lydia..voor ons lijkt het snel te gaan maar voor jou natuurlijk niet! Toch is het weer een mijlpaal als je op de helft bent! Zou gewoon een projectje beginnen gaat de tijd sneller! Ooooo ik weet wat!!! De slaapkamer verven zodat je elke avond helemaal in the mood bent voor te klussen voor een baby!! ( niet met andere mannen bedoel ik he..met ferdi!!) xxx
ghe ghe ja dat lijkt me super gaaf maar we hebben onze oude kleding kamer die de babykamer word .. en daar zitten 2 inbouwkasten naast elkaar in en die gaan we eruit slopen en daar maken we dan de commode van ! maar je brengt me wel op ideen , misschien dat ik dat vast eruit ga slopen ! ( hangt wel vol met kleren nu nog .. maar ja moet er toch uit .. maar durf niet zo goed.. ben zo bang dat ik dadelijk nii zwanger kan worden ofso .. ... maar ja weet t ook nii ga er gewoon aan beginnen ! wel leuk ! xx
ja joh gewoon doen! Heb je in elk geval het gevoel dat je er mee bezig bent! En leuke verassing als fer thuis komt! Enne...tuurlijk kan jij zwanger worden! Uiteindelijk lukt het de meeste gewoon hoor! x
OMG... We stonden vet ver weg hoor meiden! Er is echt niks meer over van dit topic!!!!! Alles wel goed bij jullie?! Hier wel hoor! Lekker alles (vr)eten wat los en vast zit !! hahaha sterf van de honger heel de dag! Als het maar niet te gezond is! Verder.....lekker druk geweest eigenlijk en ook nog ziek dus das wat minder! x
ja echt jammer dat iedereen hier niet meer zo vaak komt ik ben elke dag op ZP hoor ! maar ja als er niemand praat hier ken ik wel in me eentje kletsen maar das ook maar saai hihi ! dus ik reageer altijd wel hihi anna ja nu kan dat he ! lekker eten wat los en vast zit ! ghe ghe moet ook voor 2 eten he hoeist verder ? goed ?? alweer bijna 12 weken !! nog 8 weken en je kunt al weten wat je minibeebje word ? wil je dat ?? en de HAMvraag ga je dat vertellen ?? xx lydia !
Hey! Ja we kunnen het beter de lydia & anna show van maken hier! Kijk ook elke dag op zp hoor! verslaafd echt! Hoop trouwens wel eerder te weten wat het wordt! Over 4 weken heb ik weer een echo en dan ben ik 15 weken...en soms als je heel veel geluk hebt kunnen ze het dan al zien! En anders...heb ik de 20 weken echo op 18,5 week..dus ik weet het hoe dan ook eerder!!!! Jeeeeee!!! Enne....JA ... ik ga het wel vertellen! Kan dan toch mn mond niet houden en ach...waarom zou je het niet vertellen!?! Dus ik moet nog heel even geduld hebben! En, wat ben jij zoal aan het doen? x
leuk oh en kijk nog eerder ook .. ik ?? hihi veel werken , veel uitjes plannen ( 15-3 waarschijnlijk naar egypte!) , veel sporten en verder... aftellen!!
ja meid...duurt lang he! Maar egypte! Wauw! Is erg mooi! (ok...heb alleen het strand en de zee gezien, maar die waren prachtig! Echt een super blauwe heldere zee!!!) Welke plaats gaan jullie heen? x
in de zomer gaan we naar hurghada ( schrijf je dat zo ) naar n kei mooi 5 sterren hotel met aquapark enz echt gaaf ! en 15 maart weet ik nog nii doen we last minute boeken !
Ooooo dat is lekker zeg!! Het is altijd heerlijk weer daar! Regent echt nooit! Heb je nog plek over in je koffer?! x
hiehierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zit niet meer zo heel erg vaak achter de pc. moest echt een beetje af gaan kicken want t liep de spuigaten uit met dat internetten haha. rustig hier zeg nu steeds. is iedereen gebleven?
hmm ja weet t ook nie anna zie ik nog geregeld voorbij komen maar de rest ?! je hebt al n buikiej leuk man !! (zag je foto ) hoeist nu met de misselijkheid ? rest van de kwaaltjes ? echt super , zat gister nog tegen ferdi te vertellen dat ik het zogaaf vond dat jij zwanger bent terwijl je eigenlijk die maand over wilde slaan hihi ! helemaal super !! xx
met de kwaaltjes gaat t de betere kant op hoor ik kan weer zo'n beetje alles eten en dat is ergggggggggggg fijn! heel af en toe nog een beetje misselijk maar is goed te doen. wel ben ik nog erg moe en een beetje slapjes omdat ik gewoon 7 weken niks heb kunnen doen, dus ik moet echt weer op krachten komen, maar komt goed en ja leuk he dat t buikie begint te groeien?!! ineens was t hoor haha..echt in een paar dagen tijd! schattig dat je dat tegen ferdi zei zeg echt leuk dat je er zo leuk mee bezig bent. vind ik echt heel lief! hoe is t met jou verder? jullie zijn al over de helft he met aftellen! hoop voor je dat deze periode echt heel snel gaat en dat t daarna NOG sneller gaat om zwanger te worden zodat we toch nog samen zwanger kunnen zijn! lijkt me helemaal geweldig! kussie
heej ! ja over de helft , hebben 11 weekenden gehad nu nog 8 tegaan .. 65 dagen ! hihi .. ben wel blij hoor dat we iig over de helft zijn ! en ik hoop ook dat we nog samen zwanger mogen zijn !! xx fijne dag nog !