nou ik heb wel echt t gevoel ongi te moeten worden en mijn temp was gister gezakt dus ik dacht ja hoor daar gaan we ( heb namelijk ook een best korte lf) en vandaag wastie ineens weer een stuk omhoog gegaan. dus t is echt nog afwachten. vind t erg spannend. maar heb er echt een hard hoofd in, want mn lichaam schreeuwd dat ik ongi ga worden ( erge last van pms altijd). als mijn lf weer 9 is, moet ik zondag ongi worden, dus ben benieuwd.
nee precies. ik kan niks anders doen dan afwachten. ik krijg wel nu pillen van de gyn die ik na mijn ei moet gaan nemen en dan 14 dagen. die verlengen je lf en heeft de innesteling meer kans en tijd. dus als t deze maand niet raak is, begin ik daar volgende maand mee.
goedemorgen ik dacht dat de site tot 1 uur eruit lag dus ik ben maar van de pc afgegaan. nu zie ik dattie gewoon weer snel terug was. nou ja zeg!!!!!!!! maar hoe is t met de girlies? mijn temp vanmorgen nog steeds hoog, maar ik kreeg me gisteravond toch een buikpijn enzo, dus ik ben er toch voor 95% van overtuigd dat ik gewoon snel ongi ga worden. echt van die hele fell steken kreeg ik, die me echt maar al te bekend voor komen. maar jaaaaaaaaa.......... o en cherie, nee we zijn nog niet t jaar bezig zoals andere die de MMM in gaan, maar ik had andere klachten en nu zit ik er toch in zeg maar. de eerste uitslagen waren goed. disndag me ventje zn zaad inleveren en ik op dag 3 van de volgende cyclus weer bloed prikken. daar krijgen we 23 november ook weer de uitslagen van en als dat ook allemaal goed is, willen ze een hsg gaan doen. maar ik heb gezegt dat als alles goed is, dat ik dan eerst t 3 maanden met die pillen wil proberen. dus t is allemaal erg spannend en maar afwachten. zo dat was een lang verhaal he zo op de vroege ochtend kus voor jullie!
Ok.. dan snap ik het een btje.. die hoge temp stempt hoopvol niet dan?! ik ben een uitslaper kom net onder de douche uit
jaaaaaaaaaaaaaaaa mensennnnnnnnnnnnnnn haha euhm nou die temp, ik weet t niet hoor...ik had t vanmorgen ook best behoorlijk warm toen ik tempte dus daar kan t ook aan liggen. ik denk echt dat ik vandaag of morgen ongi word. en vaak pas s'avonds, dus als ik t maandagochtend nog niet ben, dan ga ik t pas een beetje hoopvol vinden. we zullen zien..
haha nee ik ook niet echt. zit te wacten tot 12 uur om de sinterklaasintocht te zien op internet...met de echte sinterklaas
Gooeoeoeoeoeoeeeeedemorgen!!!!! Zo net ofdat ik er nog maar net uit ben... Maar dat is niet het geval hoor... Ik heb net een programma en begroting in elkaar zitten knutselen voor een kinderkerstfeest hahahaha... Ben dus al een morgentje bezig... En 2 zieke kids tussendoor... Dus gaat goed hier!....
ok komt ie...we gaan een nieuw lijstje maken, want wat whishgirl zegt is waar..deze naam is nooit terug te vinden! We zijn dus weer bezig met het maken van een nieuw lijstje voor de naam van de club... Iedereen kan een naam die ze leuk vindt invullen onder aan de lijst... Kopieer het lijstje... zet je naam eronder en plaatsen Dit kan tot morgenavond (zaterdag 14 november) 21.00 uur ongeveer... Dan wordt er een poll gemaakt zodat iedereen kan stemmen. De link zal hier geplaatst worden zodat niemand hoeft te zoeken... Er kan dan gestemd worden tot en met maandagavond 21.00 uur... De naam die dan de meeste stemmen heeft wordt samen met het verzoek de naam te veranderen aan een van de mods gestuurd.... Zorgen jullie ook even dat dit berichtje steeds weer voorbijkomt... aangezien hier veel gepost wordt...??? LIJST VOOR MOGELIJKE TOPICNAMEN: -silly pussy's -mispoes -MISSpoes -
ja ik forum altijd tussen alle bezigheden door dus vaak merk ik niet eens op dat er ergens wat gereageerd staat
Zooo die koffie met slagroom is NU van mij!!!! Mij een beetje lekker zitten maken zeg de hele avond lang... Nou hij is nu van mij!!!! 8)