terug nemen? dan zou ze toch goed gek zijn! Dan stemt ze eigenlijk ermee toe dat hij dat doet! en wat 1 keer gebeurd kan zo een tweede keer gebeuren. Ik zie het altijd zo: als iemand vreemd gaat in de relatie dan is het houden van over...anders doe je dat niet
nee indd.. ja weet t niet zeker hoor heb ook niet alles gelezen maar zo kwam t bij mij over.. maar goed... ik zou t iig NOOIT doen!
ik heb ook t idee dat ze m uiteindelijk terug gaat nemen. ten eerste dan is t hele vertrouwen weg en maak je jezelf gek als hij eens wat later thuis is en ten tweede de relatie was al niet echt goed zoals ze beschreef, dus om daar nou WEER aan te moeten beginnen maar nog zelfs nog een stuk erger lijkt me gewoon echt niet te doen.
nee indd , dan zal ze t wel voor der kind willen maar ja n papa die gaat overwerken en dan sneaky in n doker paadje met iemand staat te zoenen en je hebt dat gezien dat moet je toch niet willen ... !!! bah bah bah zou die vent echt uit kunnen kotse!! hoe oud is ze eigenlijkl ? niet bekend of wel
kijk nou wat een lief hompie hihihihihi sjeeeeeeesus wat ist hier druk. we hebben een speelgoed winkel, en ik word gekkkkkkkkkkkkkk, hele winkel vol elke keer. zit nu heel ff achter, ben t ff zat!!! pfffffffffffffff hijg hijg puf puf
whaaaaaaaaaa dies engg !! ik ga ff fatsoeneren !! dadelijk fotoshootje met mn mannetje daarna naar belgie steppegras eten en daarna stappen in eindhoven tot morge !!! x
een soort clubje met prettig gestoorde mensen we zijn hier overgekomen vanuit een ander topic over een zwangerschapstest
ja wat als we ooit gaan meeten nemen we dan de poes mee haha? ik bedoel het huisdier he? die ene poes gaat automatisch mee
als ik mijn poes ( kat ) meeneem dan wilt hij nooit meer weg denk ik tis een binnenkat, maar buiten lijkt m wel heel erg te interesseren haha. maar hier kan t echt niet dus hij blijft maar lekker binnen. maar is hier groot genoeg ( herenhuis).
ik heb wel een goed meeting moment trouwens mijn 30ste verjaardag8) met zn allen naar de kroeg komen meiden...drank en sushi in overvloed ( sushi lust ik zelf niet eens haha maar doe t voor mn gasten) t wordt een fuifje van jewelste kan ik je wel zeggen8) en de eerste 2 uur is alles op mijn rekening
wij hebben een ieniemienie huisje en onze poes is ook binnen omdat onze vorige kat is aangevallen bij ons achterom door een andere kat en die bloede zo erg dat het hem fataal geworden was. Dus hier gaat ie absoluut niet naar buiten. We zijn nu ook bezig ons huis op te knappen (gebeurd over een paar maandjes) want wij willen een groter huis. dit was voor te beginnen maar we hadden niet gedacht dat we de kinderen zo snel achter mekaar zouden krijgen het is dus echt te klein
19 decmber in den haag....nou ja op de rand van den haag en scheveningen. ik zeg: gewoon komen met zn allen meen t serieus hoor hahaha...als jullie willen, gewoon zeggen en jullie krijgen de uitnodiging. ik zet m hier nog wel een keertje neer