he! ben heel de dag weggeweest en moet nu weer uit eten...dus geen tijd voor 't forum vandaag! Alles is verder ok hier! Wel steeds een beetje misselijk achtig en ongi pijn ..blegh... nou meiden, 'spreek' jullie morgen weer!! (worden vast heeeeel interessante verhalen...pffffffft hahahahah) x
o ja...eigenlijk klopt onze topic naam wel.... slaat nergens op net als onze gesprekken! hahahaha ik stem voor OF deze gewoon houden of MISSpoes...
Heeeee hai... was ik weer!!!! Mijn kat is nog steeds aan de diarree... Duurt nu al weken.. pffff... Wordt er niet goed van...
ah wat zielig voor t beestje hoop dat t snel weg is. hoe ga je eigenlijk met je engelenkaarten wish? ik was er 1 van de 4 november namelijk hihi.
Nou met de kids ziek kan ik er niet de rust voor vinden om er echt voor te gaan zitten... Ik krijg nl. tijdens het bezig zijn mt de kaarten ook wel dingen door... Ik ben nl. heldervoelend en helderwetend... Niet bij allemaal hoor... Maar bij een aantal ook wel... Maar goed... wil ik alles goed doorkrijgen... dan moet ik gewoon ook rust in mijn hoofd hebben... geconcentreerd zijn.. Er de tijd voor kunnen nemen... En met steeds een huilend kindje... of een roepend iets groter kindje is hier op het moment die rust ver te zoeken... Even geduld dus nog... Wat de kat betreft... Ja ik weet niet wat is.... Waarschijnlijk door de 3 operaties die hij aan zijn darmen heeft gehad waardoor het hele darmsysteem op hobbel is... Hij heeft ook al tabletjes ervoor... was voor 10 dagen en die zijn bijna op... En tis nog niet over... Dus ik hoop er maar het beste van.. Tis gewoon lastig... De kat is verder goed gezond... Is een echte doerak... Oogt niet ziek... Dus verder goed... Alleen lastig... en vies...
haai ben ik weer ff... ga zo wel op de bank, kwam terug van werken, en de zus van mn vriend was er, en die blijven altijd plakken dan! dus mn vriend is net patat halen want heb nu echttt geen zin meer om te koken, wekker ging vanmorgen om 6 uur pfffffff gaaaaaaaaaaaaaaaaap maar uhmmm wishgirl, heeft je kat niet de mexicaanse griep? las laatst ergens op nu.nl geloof ik dat in amerika een kat de mexicaanse griep had!1!! hoop het niet voor het beestje! ben je al bij de dierenarts geweest? echt zielig! vertroetel m maar lekker! ik ben echt zo gaar, heb net 2 wijntjes op en heb het gevoel of ik 6 flessen op heb. heb rode wangen en voel me rozig hihihihihihihihihi dus eerst ff lekker eten, heb maar 2 keer een kwartiertje gezeten vandaag , dus 8,5 uur gelopen en gestaan... ben gesloopt! sorry dat ik niet alles heb gelezen! doe ik morgen, denk dat ik daar wel 5 dagen mee bezig ben hihihihihihihi fijne avond iedereen!!!!!! en ik kom snel weer lekker geinen hier! wou alleen ff wat laten horen!!! liefs Muis
oh lees net in de volgende berichtje dat ie iets aan zijn darmen had, wat super naar voor m joh! jakkie... geef m maar een dikke knuffel van mij!!! kussieeee
wishgirl, wat is dat? heldervoelend? en voel je dat ook bij mensen op dit forum? vind dat altijd wel interessant dat soort dingen ik had namelijk vandeweek ook 2 keer iets engs, 1, ik zei al paar keer tegen mijn vriend dat ik niet meer in mn auto wou met Sam, omdat ik zon raar gevoel had... en hij zei, ach joh waar slaat dat nou op? hij is net gekeurd? maar ik wou graag zijn auto, dus hij in de mijne, en hij krijgt een klapband,!! IEKSSS raar man 2. eergister ging ik mezelf helemaal opmaken enzo, en ik had heeel erg het gevoel dat er iemand langs ging komen.... en half uur later staat neefje van mn vriend voor de deur om bij sam te kijken.... zooo raaar. ik krijg echt NOOIT zomaar visite... is dat hetzelfde? (ik zit ondertussen op de patatjes te wachten die mn vriend aan het halen is )
oh shit jaa dat begint!!! ff snel opnemen..... manlief is nog niet terug... keb zooooooooooooooon honger!
wish doe maar gewoon lekker rustig aan hoor. ik snap dat t nu allemaal even niet zo goed wilt lukken. ik vind t wel echt super interessant. ik heb echt heel erg veel interesse in t spirituele..mijn hele leven eigenlijk al. vroeger toen ik klein was zag ik ook allerlei dingen en mensen maar nu niet meer. zou wel graag willen dat t weer terug komt. ze zeggen ook he dat kinderen er meer voor openstaan en dat t tegen de pubertijd bij veel weer weggaat of wordt geblokkeerd en dan later misschien weer terug komt. ben benieuwd.
o en trouwens, hier nog steeds geen ongi te bekennen. wel nog steeds ALLE symptomen. als t er maandagochtend nog niet is, ga ik wel een beetje hopen, maar ik denk zelf dat t er morgen wel is. ben benieuwd naar mijn temp morgenochtend. zo dat was weer even ZP-praat haha
neeee lijkt me niet... Hij is 3x geopereerd aan zijn darmpjes omdat ie wat opgevreten had wat zorgde voor een obstructie... Dus dat moest er echt weer uit... Maar voor een kitten zijn dat 3 heel zware operaties..Waarschijnlijk is zijn darmflora heeeelemaal overstuur... Ja al bij de dierenarts geweest voor een kuurtje... We moeten even kijken met een paar dagen... Zelf denk ik ook dat het er wel eens mee te maken kan hebben dat ie zijn wormkuur nog niet gehad heeft door die 3 operaties... Mocht niet... En tja... wat dat dan doet weet ik ook niet.. Ga jij maar even rustig aan doen dan... En zo druk bezig zijn en dan wijntjes... die hakken er even in dan haahahha En morgen ben je 10 dagen nodig om alles door te lezen hahaha