we hebben het eten ook dit keer vrij laat achter de kiezen.. hier verder relax ik doe helemaal niks dagje
Dan zal het voorbereiding op zijn denk ik hahaha... Ik kreeg trouwens van de week wel de uitslag van het bloedbeeld van het ziekenhuis.... Mijn waarden van de schildklier waren te laag en ik moet dus nog een keer prikken... Wat het inhoudt weet ik eigenlijk niet... maar misschien heb ik daardoor zo een zin in eten???
Das een heeeeerlijk dagje Hier ook niet veel gedaan met de kids ziek... Amber blijft morgen nog thuis van school... en Sven ligt te slapen... Arme kids...
Heee meiden... De poll voor een naam van het clubbie is klaar... Komen jullie ook stemmen??? Stem je mee voor een naam voor ons clubje???
Heeel goed!!! Ik laat em steeds even voorbij komen want anders kan ik em straks niet meer vinden hahaha...
Tja... das wel weer zo van die hangdagen... wordt je niet beter van over het algemeen... En toch zijn ze wel eens lekker...
Had er vandaag ook echt zin in. heb dat dus ook gedaan.. maar ben echt mega duf! en zo lui als maar weze kan ach ja.. doe gewoon niets
haaaii... jaaa wachten altijd tot sam lekker in zn bed ligt.. kunnen we heerlijk saampies eten.. echt even onze tijd samen, heeeeeerlijk! Sam is namelijk een echte druktemaker heeel gezellig lief jongetje, maar wil de hele tijd aandacht hihihihihihih nu ligt ie lekker in bed en gaan wij zo eten... en wishgirl... weer een ei? jeetje je zou toch denken dat je zwanger bent whoehahahahaha