Heeft Sven dus ook! Precies hetzelfde... maar het is dus geen mex. griep... Ik wou dat ik zelf ook het vaccin kon krijgen... Ik ben nl. een alleenstaande moeder... Ik heb niemand die de verzorging van mijn kinderen op zich kan nemen als ik door de griep het echt niet meer kan... Mijn moeder is zwaar hartpatiënt en die kan het echt niet aan om een aantal dagen voor mijn kinderen te zorgen.. Als ik het dus krijg ligt mijn zoontje hier sowieso een paar dagen onverzorgd zonder eten of drinken... Dit mag kennelijk.. Is geen probleem als het door de mex. griep komt... Iedereen wordt zo langzamerhand ingeënt... wel tot de groep behorend of niet... maar een alleenstaande moeder die dus niet meer voor het gezin kan zorgen is niet nodig... Overigens... als je je gezin niet verzorgd en het ligt niet aan de mex. griep krijg je een bezoekje van de kinderbescherming... Ik snap er dus niets meer van... Maar goed... dat terzijde Jij ook beterschap met je zoontje Nathalie...
Ik was vandaag chagie.....ik zag een prachtige kat op MP. Een heilig birmaan en zo gratis op te halen,3 jaar oud,geholpen Echt een beauty!!! (inmiddels gereserveerd),maar niet voor mij,mocht niet van mijn man:x
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Ik ben over de 10.000 berichten...
Oooh das balen... Wat een vervelende man heb jij Maar ik ben wel huiverig als het een HB is gratis ophalen... Wat zou er mis zijn met het beestje??? Ik heb trouwens een HB en wil er mee gaan fokken....
Dank je meis. Ik vind het ook schandalig,en die gezonde voetballers worden zonder pardon ingeent:x:x:x Kan me daar zo kwaad om maken!!
Heb ook last van lekkere trek! ooo. .beterschap daar! Ik vraag me alleen af! hoe weten ze nu dat het geen m griep is.. ik had van de dokter gehoord dat er maar 2 griepen heerst! m griep en buikgriep! Ze testen het niet dus lekker makkelijk roepen. maar als ze het hebben gehad. hebben ze de spuit toch niet meer nodig?! ik zou het dan eerst getest willen hebben.. Als ze dan opknappen zijn ze er toch goed doorheen gerold?! want het klinkt wel als de Mgriep..
Marktplaats.nl > Met spoed goed tehuis gezocht voor Novi - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Raskatten | Langhaar Denk alleen niet dat ik in aanmerking was gekomen,omdat ze niet willen dat ze geplaatst werd bij kleine kinderen,maar als man JA had gezegd had ik daar waarschijnlijk mijn mond over gehouden
Ze adviseren dat als je het vermoeden hebt dat je kind de MG heeft gehad(dus niet bewezen met een test)om dan alsnog het kind te laten enten
Dat bedoel ik!!! En vanmiddag zag ik de arts van de KNSB een pleidooi houden op tv dat de topsporters op het randje leven en dat zij dus veel eerder ziek zijn omdat ze topsport op hoog niveau beoefenen en veel in openbare ruimten komen en in vliegtuigen en in de risicolanden... Nou ik ben een schaatsfan..absoluut... en ik gun ze allemaal en medaille.. maar sorrie... Is dit dan belangrijker dan mensen die echt problemen krijgen??? Die topsporters kiezen er toch zelf voor denk ik dan ?!? Het is algemeen bekend dat Topsport zelfs slecht is voor een mens... sporten is wel goed.. maar topsporters vragen veeeeel te veel van hun lichaam.. Die mensen kunnen dat mooi kenbaar maken zo bij de minister... Maar hoe kan ik kenbaar maken aan de minister dat als een alleenstaande ouder ziek wordt het gezin onverzorgd blijft???!!??? Grrrr...
he meiden! Zo dat klonk lekker zeg...die pasta...mmm gelijk weer honger! tik tak tik tak..nog 5 dagen tot nod....pfffffff.duurt lang!!! Woensdag ga ik wel een testje wagen..dusssssssss... nog 3 nachtjes slapen! hihi Mendie...is de ruzie inmiddels bijgelegd!! O ja...zag je uitnoding..maar ik kan niet komen want heb en afspraak staan...wel balen want ben GEK op sushi!! xx
Ik ga er vanuit dat de artsen toch wel een beetje weten waar ze het over hebben.. Sven is door 2 huisartsen gezien... Ik vond het ook verdacht veel op de MG lijken.. maar het is het kennelijk niet... Maar ik wil geen risico lopen en Sven krijgt zijn vaccin dus gewoon...
Ja he hahahaha... zo raken we nooit uitgegeten... hahahaha Spannend meid... woensdag testen... Ik duim voor je!!!
ja.. en ik zie hier dus totaal het nut niet van.. behalve een of andere buidel te spekken.. maar dat ben ik .. Ik vind dat als ze echt zo onze gezondheid op het oog hebben dat ze het blijven testen.. allemaal zooooo tegenstijdig die info.. maar goed discussies over mgriep genoeg op het fora. daar hoeven we dit topic niet voor te gebruiken.. mijn excuses hiervoor
oe spannend! sushi...8) dat kon ook wel door mijn met lekkere trek overheersende hoofd opgenomen worden!
Ach dat is wel zo... maar het houdt ons gewoon bezig die MG... En ik ben het met je eens hoor.. Laten ze het gewoon eerst testen of het echt MG is of echt niet... Maar ja... misschien is de test wel duurder als het vaccin...