MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb me er ook nooit in verdiept hoor en doe ik nog steeds niet.
    Het bleek wel dat hij heel ver open stond en is door een paragnost weer een stukje is dicht gemaakt.

Waar het in het kort op neer komt is dat ik al vanaf mijn geboorte overleden mensen kan zien,overal!
    Mijn ouders begrepen totaal niet wat er met aan de hand was,maar wisten altijd wel dat er ''iets'' niet in orde was.

Op latere leeftijd is er duidelijk geworden dat ik op wonderbaarlijke wijze mensen kan genezen van allerdaagse pijntjes door simpel mijn handen op het lichaam van die persoon te leggen en mijn handen worden dan kokend heet.

Ik kan het bij iedereen alleen niet bij mijn eigen kinderen,raar he?

Er is mij weleens gevraagd of ik dit als mijn werk wilde doen,maar dat wil ik niet,kost mij echt veel energie

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    zal ik er met nathalie wel weer naast zitten:D

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Had ik maar maat 40:D
    Wil graag wat dikker worden en ben ook blij als ik een maat 38 heb gescoord die niet van mijn kont afzakt:)
    En ik heb zwart haar(ik ben van Indische afkomst);)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Die dingen kosten ook heeeeel veel energie...
    Blussen jezelf totaal uit...

Dat je het bij je eigen kinderen niet kan is niet zo raar... Het is een soort van bescherming denk ik altijd...
    Ik krijg ook nooit dingen van of voor mezelf door... of voor mijn kinderen... Alles wat dichtbij staat niet...
    Zo heeft mijn beste vriendin al eens gezegd voor de grap: Ik ben je vriendin niet meer! Dan krijg je tenminste wat door hahaha

Ik kan ook geen kaarten voor mezelf leggen of pendelen...

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    wishgirl...ik ben dan wel niet paranormaal begaafd ( of wat voor naam het mag hebben) maar ik wist wel bij allebei mijn zwangerschappen vanaf de positieve test dat het mis zou gaan...bizar he!
    Had jij ook 'gevoelens' bij jouw zwangerschappen?

O ja, op de een of andere manier heb ik wel een heel rustig gevoel over een volgende zwangerschap..al weet ik natuurlijk niet wat er gebeurd op het moment dat ik een pos. test in handen heb!Maar dat voorgevoel de vorige keren was heel eng...heb toen ook dagenlang gehuild nog voordat het misging...echt heel erg klote gevoel was dat...

x

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat dacht ik al aan de ogen van je zoontje te zien... Niet dat de afkomst van jou kwam... maar dat er iets Indisch in zat.. ;)
    Leuk...

Ik vind Indische mensen heel mooi!

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nou pfff. je bent iig niet beledigd:p
    maar dacht ik dat toch te zien in de ogen van je zoontje! indische afkomst.. twijfelde heel erg. toen zag ik de foto's in je album:) ok btje valsspelen mag toch wel:D en ze waren toch wel aardig blond.. dus vandaar van donker geswitched naar hazelnoot ;)

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    En ik heb een vreselijke angst voor de dood,terwijl ik weet dat er meer is.
    Ik ben zo bang voor de dood,dat is met geen pen te omschrijven.
    Ik ga al gillen als ik een dode vogel o.i.d. zie.

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat noemen ze het moedergevoel.. Je vrouwelijke intuïtie...

Ik had het bij mijn miskramen ook en bij mijn bbz wist ik dat het niet goed was omdat ik pijnen had die niet hoorden...
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik het gevoel dat het goed zat, maar twijfelde toch... Het was immers al een aantal keren mis gegaan...

Overigens hoor je wel vaak dat vrouwen bij een eerste zwangerschap er lang niet zoveel bij stil staan dat het mis kan gaan dan bij volgende zwangerschappen..

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    mijn zoontjes hebben ook Indisch in zich! toen ze geboren werden leek het net alsof ze in de zon gestaan hadden :D mijn man is half Indisch..

Hier vandaag een drukke dag...met de kids leuke dingen gedaan en natuurlijk cadeaus uitgepakt van de sint! zo geweldig die gezichtjes toen ze het zagen.
    Nu weer verder met alles uitzoeken van kleding wat niet meer past. We hebben net bezoek gehad overwacht dus dan moet het maar even in de late uurtjes

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat heb ik ook... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg...
    Ik ben als de dood voor dode mensen... Heb er een fobie voor...
    Als er een lijkwagen over straat heeft gereden heb ik hartkloppingen.. pfff...

En toch laat ik het toe...
    Waarom.. ik weet het niet...

Lig soms nachten lang wakker met het licht aan puur uit angst...

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

:D
    Ik heb 4 kinderen in verschillende kleuren
    Oudste van 14 is donkerblond
    Daarna komt mijn dochter van 11 en die heeft echt heel rood haar

Dat zijn 2 volle zussen

Daarna komt er een blond broertje van 7
    En een broertje van 1,5 die van donker naar licht is gegaan en nu weer donker word

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    dat deed ik eerst ook niet..TOT de positieve test...och...wat voelde ik me die periode slecht zeg...zo'n vreselijk rot gevoel!
    Heb er wel eens over gedacht om naar iemand toe te gaan die dingen kon voelen...puur om me gerust te stellen dat alles goed zal komen ..maar dat durfde ik niet en mijn man houdt helemaal niet van dat 'enge gedoe' ...hihi

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahaha! leuk hoor! Dat is een gemixed gezin! 2 meiden en 2 jongens! wat gaaf!

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Klinkt als heeeeel mooie kindjes ;)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

De kans dat je bij iemand terecht komt die niet eerlijk is en dus niet echt de gave heeft is zooo groot...
    Ik denk dat het verstandig is dat je niet gegaan bent...

Aaah dus ik ben ook "eng gedoe" hahahahahaha
    :D:p

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    aaah! nathalie! wat gaaf! wow! mooi rood is niet lelijk! ;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh wat een superleuk meisje!!!

Maar euh.. Je had genoeg van haar Nathalie???? ;)

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Deel Deze Pagina