hahaha ja...jij 'engerd!'' oooh nee hoor meid! Ik denk dat je voor heel veel meiden veel betekend...met die kaarten en pendelen enzo... Denk ook dat er meer foute mensen rondlopen als goede hoor...daarom heb ik het ook niet gedaan! Mijn moeder heeft wel vaak dingen dat ik denk..hmmm dat kún je helemaal niet weten! Maar het klopt altijd ! Laatst vertelde ze dat ze had gedroomd over mijn bevalling op en dat dat op een bepaalde datum zou zijn etc...heel bizar want als ik op de calculator op deze site alles invul zou de uitgerekende datum precies DIE datum zijn die zij noemde...en zij weet echt hoe mijn cyclus loop hoor! Dus zij zou dit niet kúnnen weten! Nu maar hopen dat het klopt, want dan zou ik NU zwanger zijn!
Hahhaah ja... het was me eerst niet opgevallen en ineens zag ik het.. Ik denk heeeee.. dat meidje zit gewoon in een container hahahahaha
ze zijn allemaal zo anders nathalie! geweldig! je oudste knul! blond met indische ogen! ik heb er geen woorden voor.. jij kan nog wel 4 kids krijgen. en er is er geen gelijk! wel heb ik het idee dat je oudste en jongste wat op elkaar lijken
Maar ze altijd wel heerlijk ondeugend hoor hahaha Kijk maar Bekijk bijlage 28877 En nu zit ze echt in de puberteit(bijna 12)
Klopt Justin heeft veel van Michelle, Max heeft precies mijn ogen En Jamie lijkt veel op haar vader
Zou er nog best een kindje bij willen Maar het is goed zo,ben ook de jongste niet meer. En Michelle is al 14 en zit volgend jaar al in haar examenjaar
Welterusten Anna!!!! Nathalie... misschien een rare vraag... Maar zie ik het goed dat er een kruisje achter vader staat... ???
Kinderen zijn altijd leuk... Ik wil graag een derde.. maar mijn moeder is er echt totaal op tegen... en een aantal vriendinnen van me ook... Artsen trouwens niet en een ander aantal vriendinnen ook niet hoor...