Hahahahah! keuken van je oppas adres! idd naughty1 in t zwembad:S was t leeg (zonder mensen dan!) schijnt wel heel lekker te zijn (vraag me niet waar ik dat vandaan heb! ben een heel net meisje normaal1 )
hoi ik ben lydia ben 22 (28ste nov. 23 ) en zijn nu 6,7 jaar bij elkaar wonen sinds 1,8 jaar samen ongeveer en zijn bezig voor ons eerste wondertje !!
haha nee indd , lijkt me niet zown slim idee ! maar bedoelde meer dat t hele zwembad leeg was , geen zonnede mensen die je konder betrapppen enz
achteraf hoorde ik dat het kan gebeuren , dat wanneer je dat in 't water doet je vacuum kan zuigen....oooooooooo wat moet je dan doen!!!!!! hahahahahah zie 't al voor me! hahaha *plop*
net als zo'n tiener stel 1 met gewone en ander met buitenboord beugel in een bioscoop zitten te zoenen en dan vast komen te zitten en dan?! ja en dit is waar gebeurd.. en nee gelukkig geen eigen ervaring
hahahhahhaha !! en dat plaatje is een vissenkom toch ?? een ieniemiene zwembad hup 1 teen erin voor t idee en hoppa