Hmmm.. had ik als ik ongi moest worden toen ik met de vruchtbaarheidsbehandelingen bezig was... Ineens heel ziek voelen.. naar de wc en het was weer over... Ik hoop dat het bij jou een ander teken is! Ik duim hier nog steeds...
thnx wish! ik heb dat dus nooit als ik ongi moet worden..ik heb juist dat ik haast niet naar de wc kan dan. maar wat ik al zei, ik denk dat me lichaam me aan t fucken is en me nu dit geeft zodat ik dan denk hmmm wie weet ...en dattie me dan vanavond verrast met een bloedfestijn. oleeeeeeeeee
Ik had het ook nooit... Na de bevalling van Sven ook niet nog weer gehad... Maar je weet het niet he... Het ene vrouwenlichaam is het andere niet... Geen bloed geeft moed!!!
hahaha nee hoor ik zal t meteen vertellen! of t nou goed nieuws of slecht nieuws! ik denk zelfs dat jullie t als eerste zullen horen als t wel positief zou zijn. want dan test ik in de ochtend namelijk en ja ik ga t vriendlief niet over de telefoon vertellen haha. dus als eerste aan jullie. maar reken er maar niet op dat t positief is, maar t zou zomaar nog kunnen
zooo :d alles weer bijgelezen nathalie , pff las het van je 1e man , niet om t op te rakelen maar wilde je toch nog ff condoleren en er iets over zeggen ( niet dat je denkt dat ik er zomaar overheen lees ) en indd wat fijn dat je kinderen en jij toch weer t geluk hebben gevonden in je 2e man en wat n leuke foto's van je kinderen indd heel verschillend mooie kids !! mendie , je temp is toch weer omhoog ?! duim duim duim duim !! (ookal heb je er zelf niet zown goed gevoel over ) x
Klinkt als de mijne! ook een lekker jong! kruipt ook algaat veel te snel toch (hij is net 6mnd ook) mt 74.. denk 9 kilo.. maar ook lang. ach joh.. als hij kan lopen.. trekt t vanzelf weg.. dus.. tis jouw kind.. ze mogen advies geven.. maar niks is een must
mendie... vind het toch wel wat hoopvol hoor! Ik ben erg benieuwd.. Beterschap met Justin Nathalie. Tja.. tis wat met al die snotverkoude kindjes
ik krijg t er spaansbenauwd van en weet je wat nog t grappige is ik dacht net weet je wat ik probeer gewoon een testje..oke ik heb al 3 keer geplast en oke ik heb veel gedronken, maar ik heb er toch 3 liggen dus waarom niet. maar nu moet ik dus niet plassen hahahaha. zo begon t topic waar nu dit topic uit ontstaan is! dus nu ben ik degene die gaat wachten tot ze moet plassen na na na na na na hahahahaha ik weet de uitslag eigenlijk toch wel, maar ja niet geschoten is altijd mis toch
hahaha ja zullen we dan maar weer dat topic gebruiken nee grapje ! nou hup gewoon eruit perse hihi ! maar ja kan toch wel raak zijn !!! nu ben ik wel heeeel benieuwd !! je mag deze wel lenen van me : Bekijk bijlage 28980 hihi , is we n ovu test maar de streepjes kloppen successssssss duim voor je !!