trouwens zo ziet mijn vriend er niet meer uit hoor. niet meer zo opgepompt gelukkig want hou ik helemaal niet van. en hij heeft gewoon weer haar
oh haha ik typte dat bericht en toen keek ik stond die van jouw er ja bij sommige mannen staat dat wel geen haar , maar ferdi hahahaha zou er echt niet uit zien !!
maar goed meiden ik moet helaas gaan ... moet zo werken van 14.30 tot 18.30 en daarna sporten tot 20.30 en daarna de finale van beneluxnexttopmodel !! ( en tussendoor hier spieken ) xx
Ik heb mijn pasta spullen in huis Heb me rot zitten zoeken naar die pijnboompitten Ik eet dat nooit Ik heb 2 zakken penne 2 bakjes tomaatjes en 2 keer gerookte spekjes. (moet voor 6 man koken he)
Het was verukkelijk!! Ik had alles opgeschept en mijn dochter vraagt wat dat voor een pitjes zijn die nog op het aanrecht liggen....... Bijna vergeten hahahaha Ik had ook nog een rood uitje en wat teentje knoflook meegebakken. Echt heerlijk.
Hahahah! nou fijn dat het lekker gesmaakt had.. De pijnboompitjes.. heb je die nog heel licht gebakken in de koekepan van te voren? dan zijn ze nog lekkerder!
hey! Heb weer een dagje hard werken erop zitten! Leuk om al die foto's te zien zeg! Wow mendie...wat een vent heb je zeg! Mijn man is juist helemaal niet sportief! hihi, wel heel groot! Dus heb niet zo'n schriel klein menneke! OOIT zal ik mijn foto erop zetten! nu nog even niet! Maarre...heb dus donker lang haar, 1,75 en weeg 55 kilo...wel iets te licht dus...maar ja kan er niks aan doen...eet genoeg! ( en zie ook mijn slagroom vrijdagavond mmmmm haha!) Ga zo lekker even eten maken...wokken! Ga morgen denk die pasta proberen ...klinkt zooo lekker! verder ben ik aan 't aftellen tot nod...ene moment denk ik..mmm kan best wel eens zwanger zijn , andere moment denk..nee wordt gewoon ongesteld...ik wacht het wel af..(heeeeel ongeduldig!) Balen trouwens mendie dat die test negatief was..maar we houden hoop dat je met ochtend urine gewoon positief test! x
Beetje donker/zwart Justin was even iets aan het uitspoken en liep even bij de pan weg Maar ze smaakte er niet minder om
jullie moeten me echt helpen om niet nog voor woensdag te testen...ik heb donderdag of vrijdag nod...woensdag test ik sowieso odat ik naar de gyn moet die dag...maar nu heb ik steeds de neiging om al even een testje te wagen...ieeeeeeeuuuu heb er 4 liggen dus de drang is GROOT!! maar zou zo stom zijn...dus wil het echt niet doen nog voor woensdag!! Woensdag is eigenlijk al te vroeg!! HELP ME !!! x
hey anna, ik weet hoe moeilijk t is. en ondanks dat mijn lichaam zegt dat ik echt ongi moet worden, is t dan toch een teleurstelling als de test negatief is. dus nu ga ik gewoon wachten op mn ongi en als die er donderdag nog niet is, ga ik pas weer testen. maar ik denk dat t er heeeeeeel snel is. ik sleep je er wel doorheen meis