MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    denk dat vrij normaal is! hoogzwanger:D! hahaha mooie buik wel!

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hahaha muis..

nou we hebben idd een groot huis en wonen in 1 van de betere wijken van den haag. we komen gewoon rond, maar om nou te zeggen dat er veel geld is nee dat niet.
    ik ben wel van de hakjes...ben namelijk wel echt mega ijdel. me make up en haar moet altijd goed zitten. ik heb 65 paar schoenen ( laatste geteld haha), maar leuke sneakers vind ik ook leuk. mijn styl is tussen stoer en netjes in eigenlijk.
    ik ben wel heel sociaal en heb een goede babbel..kan overal wel over meepraten. ben ook goed opgevoed...maar om nou te zeggen dat ik super netjes ben, nee dat niet haha. ik ben meer een idioot, dan netjes :p
    ik hou van gek doen, stappen, zuipen, dansen en mezelf voor schut zetten :D heb een goede dosis zelfspot :p

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    wow muis, wat een toeter :D leuk joh!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ooo! muis.. ben je dat nu links in de bovenhoek! wow wat een lijntje hebben jullie allemaal zeg!
    denk dat ik mijn lippen maar op elkaar laat naaien :) niet dat ik dik ben.. maar.. ook niet zo:(

Klinkt goed toch Mendie

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

sam en ik :D

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wauw wat zag jij er goed uit tijdens je zwangerschap...ik was net een dweil tijden de zwangerschap ik zag er echt niet uit...terwijl mijn man mij juist mooi vond

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Leuke foto Muis! Geweldig! Wat een schatje(s)

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik er goed uit tijdens mijn zwangerschap? nou ik voelde me echt een kruising tussen een verkrachte pinguin, een aangespoelde zeeleeuw en een waggelende teckel!!!! dus zoooo charmant wassik niet hoor whoehahahaha...

ik val alleen veel te snel af, alles is al geprikt maar dokter kan niks vinden... ik weet t ook niet meer, heb ook al een hele tijd amper eetlust.... eet gewoon heel weinig.. en 2 snoepies en ik ben misselijk... naja zal wel het ontzwangeren zijn......

Mendie, wat grappig dat je zon ander beeld kan hebben van iemand hihi... ik heb al 2 dagen het gevoel dat je zwanger bent, ik weet niet waarom......... gevoel?!?! ben benieuwd!!

ik heb zelf vanavond gigantische buikpijn..... onderin.... weet niet wat dat nou weer is... pfffffffff

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

let trouwens niet op mn uitstekende stekeltjes op mn voorhoofd.... heb ontzettendeeeeeee haaruitval door die zwangerschap, man ik kan er een heel paard mee bekleden wat ik allemaal verlies grrr... heb nu overal stekels..... snif snif...

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb dat zelf ook ik heb ook niet meer zoveel zin om te koken want ik heb er gewoon geen zin in of geen honger:( normaal kreeg ik al honger van de geur maar nu helemaal niks...s'morgens eet ik ook niks...s'middags niet en s'avonds moet ik het echt met moeite naar binnen duwen. Maar dit had ik ook na de zwangerschap van de eerste...na een half jaar kwam het toen weer terug

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahahah ! muis.. hoort erbij. heb er ook last van:p
    balen dat je dan ook nog geen eetlust heb. anders kon je t zo iig btje op peil houden. man ik kan de hele dag door wel eten. wil er toch nog wel een paar kilo af hebben.. zeker als ik jullie foto's zie! ;)

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

moet er wel ff bijzeggen dat ik hele ernstige bekkeninstabiliteit had.... dus ik liep ook echt als een pinguin... lag de laatste weken huilend in bed van de pijn snachts, geen pretje.... de fysio had me doorgestuurd naar een kraker, een man die ze kende, die man was op vakantie, dus kreeg ik een of andere net afgestudeerd broekie..

die ging mij dus 2 keer heel hardhandig kraken, en ik voelde al iets verkeerd schieten, voelde helemaal niet goed.... maar hij zei dat dat zo hoorde en dat het even2 dagen moest rusten...

maar kraken is bij bekkeninstabiliteit juist CONTRA indicatie, dus mag absoluut niet, wist hij niet, daardoor is 1 kant van mijn bekken 5!!!! cm verplaatst, en is die zenuw knel komen te zitten die daardoorheen loopt.

met als gevolg dat , omdat je snachts er op ligt, die zenuw zo werd afgekneld dat ik, zodra ik wakker werd, niks ,maar dan ook helemaal niks meer kon bewegen, zulke helse pijn. ik kon niet eens mijn hoofd optillen..... en ben een keer uit bed op de grond gevallen van de pijn ,omdat ik zo nodig moest plassen en er PERSE uit wou, dat ging dus niet..

dus het uit bed gaan was een 2 uren werk voor mij... niet echt een prettige zwangerschap......

dit is ook de reden dat we nu voor een 2e gaan, alles is nog lekker week, dus hoop dat dat scheelt. . . .

heel ego verhaal, sorry hoor, maar vind het wel fijn om even te delen met jullie :)

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    nou muis, leuke foto's hoor! Je zoontje heeft precies dezelfde ogen als jij! (of lijkt dat maar zo?)
    haha zo grappig hoe je jezelf omschrijft toen je zwanger was! :D
    Iedereen voelt zich altijd zo wazig terwijl ik zwangere vrouwen juist heel mooi vind altijd! Ze stralen altijd iets speciaals uit..(wou dat ;t besmettelijk was! haha)

Ik had juist bij de naam Mendie helemaal geen mantelpakje idee! Meisje dat ik 'ken' heet zo en die is toch ORDINAIR!! oef! Niet dat ik nu het idee dat dat mendie ordinair was hoor! Maar had idd geen mantelpakje idee erbij! Gewoon een gekke spontane meid...nou zo ziet ze er op de foto ook wel uit vind ik!:)

Nou cherie en ik zijn echt de nerds van de club zonder foto! hihi
    Komt vanzelf wel een keer!

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh wat fijn om te lezen dat jij dat ook hebt..... erg he? heb wel het gevoel dat het ietsje beter gaat. maar heb echt dagen gehad dat ik idd pas savonds emt avond eten ging eten, en mezelf dan echt moest dwingen.... maar tis dus blijkbaar normaal :D

15. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    haha nou ordinair ben ik zeker niet nee:p maar gek en spontaan kan ik me wel in vinden8) af en toe een tikkeltje adhd ook zeker wel, maar aan de andere kant kan ik ook weer te lui voor worden zijn :D ik zou dan t liefst willen dat vriendjelief voor me naar de wc zou kunnen gaan als ik moet plassen :p

en muis over dat gevoel van zwanger zijn van mij...als je gelijk heb, wil ik je adres en stuur ik je een bloemetje :D hoop heel erg dat je gelijk hebt!
    namelijk nog steeds geen ongi te bekennen, maar wel steeds meer krampen en steken dus ik zit er maar op te wachten en te wachten.

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja die ogen heeft ie van mij ja, hoor ik wel vaker!!! haha
    Hoop voor je dat je snel zwanger bent hoor! het is zo leuk!!!!! hoelang zijn jullie bezig nu?

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    wij zijn bezig vanaf februari..helaas al 2x een Mk gehad..maaaaar...blijkbaar kan ik dus wel zwanger raken! Nu moet beeb nog een keertje 9 maanden blijven zitten!:)

x

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja krampen en steken had ik ook toen ik zwanger was, ik dacht ook echt, nou weer niet raak,.... had het echt al opgegeven, maar had toch een positieve test :D spannend man! wanneer ga je nou testen? ben zo benieuwd? ik ga voor je duimen hoor!!!!!! je moet met kruidvat 2 voor 5 euro testen, die zijn echt heel goed , heb ik 4 dagen voor mn nod posi mee getest! en lekker goedkoop.......ik vind het ZO knap dat jij je in kan houden....

man kan ik nog wat van leren, ik test bij wijze van al als ik net 1 dag mn ei heb gehad ..whoehaah, nee dat is overdreven....

ohhh ik ben zooooooooooooooo benieuwd!!

jeetje jullie zijn echt gezellig hier, heb nog nooit zoveel gekletst ergens als hier! moeten keer gaan stappen met zn allen hihi, wordt een dolle poezeboel denk ik.. ik ben ook vrij gekk, vooral na een paar wijntjes , lekker dansen en gek doen, heeeeeeeeerlijk.....

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh jeetje jakkie, wat naar........ volgens mij had je dat helemaal in het begin ook al gezegd of niet? sorry, er wordt zo veel getypt, maar leer nu iedereen een beetje kennen dus onthoudt ik het wat makkelijker! maar was het een vroege mk? of was je al verder? wat akelig .....gebruik je ook ovu testen? ga voor jou ook heel hard duimen!!!!!!! duim duim duim, en ook de kruidvat kopen he, die zijn tenminste betrouwbaar, ik heb met die predictor zoooo vaak vals positief getest, en die dingen kosten goud geld...

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik had belegen kaas genomen,heb net nog laatste restje opgewarmd:)
    Zelfs mijn man die griezeld van spek vond het lekker.
    Alleen Max(7) zei wat is da voor rare sla mam?
    En Justin heeft alleen zijn penne eruit gevist.

Deel Deze Pagina