ja dat probleem heb ik dus oom altijd en dan ben ik me laatste bericht weet ik hoe lang aan het zoeken dat ik gewoon maar de laatste 2 doorlees en dan weer verder ga.. ik ben nog vrij jong ik ben 23
nee werken met 4 kids gaat niet lukken nee! werk nu parttime en wil stoppen als ik straks een baby heb... Gelukkig kan dat maar mocht het om wat voor reden dan ook nodig zijn dat ik moet werken dan zal ik dat natuurlijk doen! Maar vind het wel een fijn idee dat het niet HOEFT!
Heeeeeeee... zeg.... Ik word daar best regelmatig genoemd... Wat is jullie leeftijd dan? Ik ben 35 oef oud.. hahahah
aahhh wishgirl ga lekker naar je mandje dan!!!!!! truste he!! en tot spreeks!! en ik werk 1 of 2 dagen in de winkel , en daarbij doe ik thuis alle administratie en ben bezig met een website, en doe het huishouden, en sam, en boodschappen en koken.... dus heb voor mn gevoel een fulltime baan ben echt kapot soms! ik ga ook zo mn mand opzoeken, heb nog steeds buikpijn, jak, mn baarmoeder, of eierstokken ofzo.... eisprong???? waarom verzinnen ze niet gewoon iets makkelijks, dat je roze drollen krijgt als je zwanger bent ofzo, word zo moe van die onzekerheid af en toe hahaha
ach joh, je kookt tenminste toch????? ik heb ook soms echt geen zin hoor... maak ik ook iets makkelijks. eten is eten
wishgirl: waarom kan eigenlijk niemand met je vriendjes worden? ik vind je reacties altijd zo leuk en ik vond het makkelijker om je zo terug te vinden maar dat kan bij jou niet
Ja maar normaal stond ik 2 uur in de keuken en dat is nu omlaag naar 30 minuten tot een uur haha...achja dat komt wel weer..Quinn is nu ook nog zo klein
Hoe bedoel je dat??? We zijn toch vriendjes? Ik heb iets van 46 vriendjes hier ofzo... en volgens mij sta jij daar gewoon tussen hoor.. Of begrijp ik je nu verkeerd?
nee echt niet en je kan ook geen enkel vriendje van jou zien ik had het eergisteren al geprobeerd en vandaag
whahahaha roze drollen....zou wel handig zijn denk alleen dat ik me nu t lazarus zou schrikken als t ook echt ineens gebeurd. maar t zou best een topuitvinding kunnen zijn!8)