hey viezerikken! ben ik weer hor oke voorstellen dus. euhmm... ik ben mandy, word volgende maand 30, maar zo voel en gedraag ik me over t algemeen niet prettig gestoord. samenwonend met mijn lieve ventje chris. nog niet getrouwd, maar volgens mij gaat hij me vragen in new york aankomende februari hihi. ben hagenees and proud of it whoehoeeeeeiiiiii en gekste plek waar ik t ooit heb gedaan? snachts een boot in gegaan hier in de haven waarvan we niet eens wisten van wie die was en hoppaaaaaaaa....
ik nu misschien ook niet meer hoor. nou ja ik zou t wel durven, maar mn normen en waarden zijn nogal veranderd nu ik tcoh wat ouder ben geworden haha
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat n snoepiejjj !!! pff ga ff de was aanzetten en beetje opruimen , ferdi is aant slijmen heb ik ZO GEEN ZIN IN ! x tot zooo
o ! heeft ie dan echt iets goed te maken Lydia?! wordt er wel nieuwschierig van Jaaa. die zag ik ook! zo leuk die foto! wel btje zielig.. vooral hoe die kijkt
ja he haha...schattig wel gaan jullie vanavond eigenlijk nog iets doen? of blijft iedereen tussen neus en lippen door een beetje hier hangen?
zoooooo ben er weer even!!! Leuke plaatjes , maar ach dat natte poesje D) onder de douche... Ga vanavond niets doen! wel zo even heeeeeeeeerlijk in bad! kaarsje aan, glas drinken erbij, boekje erbij , lekker badschuim..mmmmmm x
Gevonden... Jeeetje wat een ellenlange naam zeg... Nou sorrie.. vind em niet mooi... Veeeels te lang... Ik vond Mispoes leuk... Kort maar krachtig En ik kan de naam trouwens ook niet herleiden naar het geklets van ons hoor... maar sorrie... kzal niet al te negatief doen...
we hebben gewoon de optied bij elkaar gegooid... maar goed, de naam maakt toch ook niet zo heel veel uit?! Gaat toch om de gezelligeid!!!