ik kan je vertellen da je mijn gezicht en nek en rug niet! wilt zien pff en ik probeer vanalles maar zie er nie uit !!!!
nathalie zag ook een hele grote buik voorbij komen van jouw mooi !! ik lees zo weer verder ben op pagina 73 haha !! moet ff kinderen naar school brengen !! x
goeiemoggellll meiden!!!!! wishgirl jeetje, wat een verhalen van jou!!! lieve kindjes man, en wat naar dat ze die stoornis heeft! Maar gelukkig gaat alles goed met haar zo te lezen. en wist ook niet dat je alleen staand was.... echt knap man, heb echt heleboel respect voor je! Zal wel zwaar zijn af en toe!!! Ik ben vanaf kwart voor 7 wakker, en sam is in een lastige bui,,, hij wil constant aandacht.... helemaal vergeten te vertellen, gister bij CB geweest, en alles ging super met Sam, hij ligt voor op schema, en is in gedrag al ouder, daarom zo gefrustreerd.... hij wil veel meer dan dat ie kan... Hij was 10 kilo, en 74,4 cm... jeetje mina, ik til me een ongeluk hihihihihi, zei die arts ook al daar, jeetje mina wat is die zwaar!!!! ik hoef in ieder geval niet meer te fitnessen, dat scheelt hihihihihi iedereen lekker geslapen hier? ik weet niet of ik vandaag hier veel ben, krijg vanmiddag vriendinnetje op visiste, en moet adminsitratie afmaken vandaag. en ik heb dus een zeurende sam.... die nu op zn buik in zn wipstoel ligt en me aankijkt zo van HELP ME NOU FFF whoehahaha geen gezicht..... ik ga m even eruit halen want hij gaat er zo uit vallen hihi tot zoooooooooooo
meiden , ff snel een berichtje van mijn kant voordat ik weer weg moet. ik ben dus toch echt ongesteld geworden. zei t toch. helaas! nu even een eitje overslaan en we gaan weer vol goede moed verder. ik spreek jullie over een aantal uur weer! byebye!
hee neeeeee SHITTTTT, ik dacht het echt zoooo... wat naar man!!!! waarom nu eitje overslaan? vind het echt heel jammer voor je bah..... liefs muis
ik heb nog even tijd, over 10 minuten moet ik weg. nou de reden waarom we een eitje overslaan, is omdat we 5 verjaardagen hebben in november en decmeber en mijn eigen feestje voor mijn 30ste verjaardag en kerst en dan ben ik echt jarig. dus daarom eigenlijk. hoef ik even nergens op te letten. t eitje na de aankomende gaan we er weer voor en die valt rond kerst. dan hebben we net de meeste dingen gehad en hebben we nog even goed kunnen feesten, namelijk in de hoop dat t erna gewoon niet meer kan op die manier ik geef een best groot feest voor mn 30ste verjaardag en er zit aardig wat geld in. vind t zonde om dan te betalen voor allemaal dronken mensen, terwijl ik zelf geen drankje kan doen. dan vind ik iedereen alleen maar strontvervelend haha en daar heb ik dan geld in gestoken. ik vind t wel een rare gedachtte, maar denk dat t wel even beter is. en bedankt voor je lieve reactie muis! ik hoop dat ik de eerste nod in 2010 mag zeggen dat ik zwanger ben. zou een goed begin zijn van t nieuwe jaar toch dat is zo rond 10 januari.
ahhh mendie wat jammer .. maar ja je zei t al en eerder gezegt .. je eigen gevoel spreekt boekdelen ghe ghe dat klinkt wijs ! indd , hopen dat de eerste nod van 2010 heel goed nieuws brengt ! ik ben nu klaar met bijlezen en rijd ff naar huis , ( net alle kinderen weggebracht ) en dan ff met mn mannetje knuffelen en dan weet ik t nie vanmiddag weer werken ! x
Goedemorgen! Nou het heeft ff wat tijd gekost maar ik ben weer bij gelezen.. nu is het alleen tijd om boodschappen te doen, dus moet ook weer gaan Maar ik kom straks terug @ Wishgirl, mijn jongste, die ook op de foto staat met de kitten, wordt op dit moment nog onderzocht, maar de diagnose zal waarschijnlijk 'pdd-nos met adhd kenmerken' worden.(eind dec) De middelste heeft de diagnose odd al gekregen. De oudste is nooit onderzocht en ik zie daar ook geen reden toe. Zelf heb ik een aantal jaren geleden ook een onderzoek laten doen, omdat ik een beetje vast liep op mijn werk, en daar kwam de diagnose adhd uit. Ik slik hier nu ook medicatie voor en dat gaat heel goed. Ik ben nu een jaar thuis gebleven voor de jongste, ik wilde hem namelijk perse wel naar 'gewoon' onderwijs laten gaan. Hij zit nu een jaar op onze dorpschool (totaal 38 kinderen 1t/m8 ) en het gaat heel goed. En hij heeft daar ook de ruimte om zichzelf te kunnen zijn op deze school. En nu is het mijn beurt om weer naar school te gaan. Ik ben nl op mijn 16e al moeder geworden, en op mijn 20e en 24e weer. Scholing heb ik tussendoor wel gehad maar niks afgemaakt. Nu weet ik dat ik adhd heb en weet ik nu dus ook waarom het niet lukte mijn opleiding af te maken. Dus mammie gaat binnenkort weer terug naar school Maarja laat mammie nou net weer een baby'tje willen Dus wie weet ben ik straks hoogzwanger als ik mijn diploma ga halen haha.. Nou ik ga nu echt naar de winkel. Tot laters dames Liefs Gwen
joehoeeeeee wat een rust hier mendie, lekker hoor nog even feesten!!! ik kan over een week testen, ben benieuwd!!! en als raak is heb ik mn 2e saaie kerst en oud en nieuw ... vorig jaar was ik ook zwanger.... zat ik aan de ranja met kerst, leuk hoor hihihi.. gelukkig voor een heel goed doel,.... tlijkt van te voren moeilijker dan op het moment zelf hoor, omdat je dan zo blij bent met die wurm in je buik..... hoop voor je dat je in januari zwanger bent dan!! ga aan de ovulatie testjes! daardoor is het bij mij ook snel gelukt!
o mendie wat jammerrrrrrrrrrrr!! Maar dat voorgevoel he...klopt toc wel heel vaak he.. Maar het goede nieuws is...ja kan FEESTEN & ZUIPEN in december!(al had een beeb 1000x leuker geweest natuurlijk!) Hier gaat het denk ook ongesteld worden ipv zwanger...hoop niet dat t eerder komt .. zou niet handig zijn met onderzoek morgen... x
oh nee anna indd das een beetje een kliederboel morge dan hoop voor je dat je niet ongi word en gwen leuk jonge mamma , ik hoop ook echt dat ik voor mn 26e mijn (liefst kindjes) wondertje heb.. maar weet heel goed dat dat niet vanzelfsprekend is .. nou ga ff nieuwe etos pilletjes halen want met zown lange cyclus heb je nie genoeg aan 1 pakketje tot strakss !! Bekijk bijlage 29212
aah wat een schattige foto!! OK meiden...ik moet iets toegeven...heb per ongeluk toch getest..NEGATIEF..(echt heeeeel negatief met KV ) Stom he...was badkamer aan 't opruimen en voor ik het wist had ik de test gedaan...stom stom stom...veel te ver voor nod en dan toch mega teleurgesteld zijn!! he verdorie...voel me echt zo stom nu! x
Nou troost je dan maar met de gedachte dat deze stommerd ook ver voor nod al aan het testen was. Tja geduld, wachten.. dat soort woorden passen ook gewoon hélemaal niet bij mij Sterkte met het op de proef stellen van je (on)geduld de komende dagen! Ik zal voor je duimen8) Liefs Gwen
ja dank je! Vind 't gewoon stom van mezelf! Ten eerste omdat het te vrieg is en de uitslag dus nog niets zegt en mocht hij wel positief zijn geweest zegt dat nog steeds niet heel veel, want juist nu kan er nog zoveel misgaan! grrrrrrrrr....stomme ik! blegh en ik moet nog super veel doen in huis....zoooo geen zin in...maar 't MOET! x
Ach het heeft ook geen zin idd en dat weten we ook allemaal wel, maarja de wens is groot en dan kom je in de verleiding hè. De laatste dagen voor je nod duren ook zooo lang! en de dagen rond mijn nod zag mijn huis eruit alsof er een bom was ontploft haha.. ik was tot niks meer in staat. Hoop dat het deze keer wat minder 'obsessief' gaat. Want ik was er wel heel erg er mee bezig. Niet dat ik nou geduldig op mijn ei wacht hoor. ovutesten zijn alweer besteld en ik ben begonnen met tempen. Maar ik heb mezelf plechtig beloofd niet meer voor mijn nod te testen. In mijn geval is het waarschijnlijk al helemaal zinloos, omdat ik tot nu toe alleen bij ruim overtijd posi heb getest Zucht.. zo moeilijk
testte je voor nod nog negatief en later pas positief? Hoor je best wel vaak he...nou ja laat ik maar hopen dat dat bij mij deze keer ook zo is...vorige keren testte ik een dag of 2 voor nod positief .. x