jeohoeee ben ik weer even snel! Net pas thuis! Muis, denk ook een aambeitje hoor...heb 't ook wel eens gehad..dacht echt huh...wat is dit nou???!!! En was ook snel weer over..verder geen last meer van gehad! Dus het is MISSpoes geworden..ook leuk hoor! ga even dat topic lezen van ooops I dit it again...snap ik tenminste wat jullie bedoelen1 x
sjonge zeg....wat een stom mens... Snap niet waarom ze diit verhaal plaatst...vind dat niet de site hiervoor...zoveel meiden moeten door een hel om zwanger te raken hier..wat wil ze nou met dat verhaal? Met d'r ..wat moet ik doen??? PLaats dat verhaal lekker op een ander soort site met huwelijksproblemen ofzo...getver ... vreemdgaan is in mijn ogen echt het grootste verraad dat je kunt plegen.... grrrrrrrrr....
Tis gewoon dom.. Zeg ook al tegen mijn man.. Wat wil ze nu horen.. Goh gefeliciteerd.. vertel het na de bevalling.. hij heeft het vast niet door :S
ja...wil ze wachten tot na de echo....uuhm wat is er dan anders als nu??!! 3 wijntjes op...weet niet wat voor vissenkommen wijn ze daar schonken maar van 3 normale glaasjes ga je echt niet ondersteboven staan hoor! Tenminste niet zó erg dat je vreemd gaat...dan WIL je het gewoon! x
Schat je stellirisatie heeft niet geholpen. Hij:"OOOH Jippie wat een wonder!Ben zo blij!!!" Wake up!!!
jaa..hoe kun je dat nou verzinnen??!!! vind dat toch zó sneu voor haar man...wat zal hij een verdriet hebben zeg.... Gaan jullie voor me duimen dat het onderzoek goed is morgen?? Krijg een echo! Stiekem hoop ik een beetje dat hij zegt..:nou mevrouw uw baarmoeder ziet er een beetje zwanger uit.." PLEASE LET IT BE !!!!! xxx
Ik duim voor je Anne! Mag ik nog een keer vragen waarom je die echo krijgt.. btje teveel info gehad de laatste tijd
ivm 2 Mk dit jaar.Ben van z'huis veranderd en mijn gyn wil zelf even kijken of alles wel ok is en of er geen oorzaken vanbinnen zijn waardoor het mis kon gaan.In andere z'huis hebben ze niets kunnen vinden dus ga er maar vanuit dat hij ook niets afwijkends ziet! maar toch wel weer spannend hoor! x
Of ik ben van de week gaan zwemmen en ben door het zwemwater bevrucht....... Tja..... Had vandaag ook iets trouwens. Mijn dochter klaagde al een poosje over hoofdpijn en dat ze moe was en niet meer goed kon lezen. Maar ja,ze zit echt in zo'n fase het éne moment wil ze een beugel en dan een bril. Vandaag toch maar even de pearl binnen gestapt om haar niet te laten denken dat ik haar niet geloof ofzo. Damn het was dus echt niet goed met haar ogen En heb een doorverwijzing gehad met de oogarts in het ziekenhuis. Geen ernstige afwijking,maar hij zat er wel......
ach arm kind! Zal 't jullie morgenavond laten weten hoe 't was! eb nu wel al een paar dagen dat ongi gevoel..dus mocht dat gewoon komen...NA morgen pas aub!!!
of O! schat weet je nog die schoarma van de week! zou die knoflooksaus!?... dan toch...?!?!?! O nathalie balen van je meis! sterkte met der oogjes.. ze kan het nu wel willen.. maar straks is ze er niet blij mee.