meiden, ik kom ook even buurten..heel de avond in de kroeg gezeten hier om de hoek..waar ik mijn verjaardag ook vier. even alles goed afgesproken dus dat is ook weer gebeurd wish en muis thnx voor de ideeen! heel lief! nathalie wat zielig voor t kleine mannetje zeg. heel veel sterkte! anna, fijn dat alles goed was. spannende dagen dit voor je meid nou volgens mij is iedereen al naar bed, maar wilde toch nog even reageren. dan ga ik nu die link van muis eens even bekijken slaap lekker meiden! kus!
nou heb weer bijgelezen , gister was ik mee kienen dus was er niet scheelt wel dat de site offline was hoefde ik niet zoveel bij te lezen tot strakss
Goedemorgen!!!! Nou dat bruinverlies was toch een teken van mn menstr. hoor...kl*te zooi...ben echt stront chagerijnig vandaag....Is gewoon 3 dagen te vroeg dan...wel ongeveer mijn oude cyclus maar de dagen tussen ei en nod zijn deze maand dan 11 a 12 dagen... raar hoor. Baal als een stekker...had die gyn gister dan toch ook moeten zien? x
@ anna123 Hè wat shit zeg!! Raar dat ze dat niet konden zien dan gisteren Snap dat niet helemaal. Moeilijk allemaal hoor. Enne logisch hoor als je je nu ff #@" voelt. Dikke knuffel en ik wens je een hele vruchtbare ronde en geluk toe Liefs Gwen
goedemorgen ( nog net) he anna vervelend zeg ik snap dat je flink baalt. ik duim heel hard voor je voor de volgnde ronde..voor een heel mooi kerst cadeautje! dikke knuff
ik heb trouwens goed nieuws ik was geprikt of ik een goede eisprong heb en t antwoord was ja. ook moest mijn vriend afgelopen dinsdag zn zaadjes inleveren en we hebben net de uitslag gehad...ook goed ook moest ik vandaag ( cd3) weer bloed prikken en daar krijgen we maandag de uitslag van. tot nu toe alles goed dus ben best wel heel erg blij!
Anna dikke knuffel! Net Lex van school gehaald,hij zit nog in de wen dagen maar ik moet er ook aan wennen ik heb hem liever thuis...het is zo stil..Ik heb wel even in de tussen tijd de ramen gewassen en de sint versiering opgehangen daar was ik nog niet aan toe gekomen de laatste dagen. Net ging ik hem ophalen en hij was zo trots alles aan het vertellen dat ie gezongen had en een tekening gemaakt en dat een kindje was gevallen en dat was heel zielig nu lekker boterhammetje eten en dan gaan ze eventjes slapen...vooral Lex die is dood moe is hij niet gewend zo vroeg op. Hij sliep normaal altijd tot half 11 en vanaf 2 weken geleden is dat 6 uur geworden...terwijl hij toch om 7/8 uur naar bed gaat. maarja ineens zo'n drukte op een school geeft ook veel indrukken op hem
hmm anna wat balen !! maar wel fijn dat t nu kwam en niet gister .. en mendie goed nieuws !! fijn om dan te horen dat iig wel alles goed zit ! ferdi en ik mogen in april naar de doc want dan zijn we ook n 'jaar' bezig ( hun weten alleen niet dat ferdi daar 5 maanden niet van is .. ) maar geen overbodige luxe dat ze kijken of alles goed zit dan.. en mamabeer wat goed dat ie t zo leuk had .. snap wel dat t wennen is natuurlijk , maar kleine jongens worden groot ! hihi x