Mendie! wat goed dat de uitslagen goed zijn! toch wel een fijne gerust stelling! Mamabeer... oo wat schattig van Lex.. lijkt me ook echt even slikken als het al zover is. (dikke knuf voor jou) Lydia haha! hopelijk ben je dan al een heel eind zwanger! grtz Cherie
dankjulliewel lieve meiden! nou we zijn nog geen jaar bezig hoor, maar om andere redenen kwam ik bij de gyn terecht en vandaar dat we toen meteen in de MMM zaten. ik vind t niet zo erg hoor...vind t wel prettig om te weten of alles goed is ja of nee.
mendie, dat is idd wel fijn ja dat alles even gechecked is! Fijn dat alles goed is hoor! Mamabeer, wel leuk dat hij zo trots aan het vertellen was hoor!Wprdt alweer een echte grote jongen ! Hier is mn chagerijnige bui alweer een beetje over! Idd raar he dat hij gisteren dan niet gewoon zei van...deze maand is het denk ik niet gelukt...Had hij best mogen zeggen...kan toch niet anders of hij heeft dat gezien??? xx
Hij had het kunnen zien ja... en misschien heeft ie het ook wel gezien, maar gewoon niet uitgesproken.. Er zijn artsen die dat niet doen... Ik vind dat niet terecht... want ik heb zoiets van: Zeg dan gewoon tegen de patient(en)... reken er niet teveel op of zoiets... Maar ja... dat zijn de missertjes op sociaal vlak binnen de medische wereld... Balen dat het het niet raak is meid!!! Een heeeeeeeel dikke knuf van mij!!!
Ik was vanavond bijna hier niet bij jullie geweest... Ik had geen beeld... pffff... Gelukkig kwam ik er vanmiddag achter en na een beetje smeken en zeggen dat het voor hun toch maar even werk was kon ik meteen komen en hebben ze het meteen even gemaakt...oef.. Anders moest ie gewoon een week staan voor reparatie... zucht... Al het blad en andere dingen die hier in de tuin lagen en er niet hoorden opgeruimd vandaag.. pfff... Alle zomerbloeiers uit de tuin gehaald... Alles opgeruimd... Met oud- en nieuw hoeven nu alleen de containers en het vogelhuisje nog maar in de berging en dan ben ik klaar Uiteraard zal er tussendoor nog wel een keer bladeren geveegd moeten worden... Maar voor vandaag is het klaar Dan zit ik er ernstig aan te denken mijn dochter naar een andere school te doen... Ik denk dat ik er even een nieuw topic van maak... Kunnen jullie daar het hele verhaal lezen... en meteen advies geven aan mij hahah...
De link naar het topic van mijn dilemma.... http://www.zwangerschapspagina.nl/schoolkinderen-pubers/175705-twijfel-over-kind-naar-andere-school-doen.html#post5989416
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zoooooooo blijjjjjjjjjjjjjjj krijg net een brief van de belastingdienst. ik krijg 666 euro terug! me verjaardag is dus nu makkelijk te betalen. geen rekenen meer, maar alleen maar nog meer organiseren en t veel meer vieren whoehoeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii geweldig dit! sorry voor t ego bericht, maar ben er een beetje hyper van!
Mendie.... GEFELICITEERD!!! Das een lekker bedrag om even terug te krijgen...! Ik zou zeggen... maak er een knalfuif van! Heb je verdiend... hihi
hihihi oke oke ik ga opzoek naar hele dure bedankjes voor je.... 10 euro pp? whoehahaha dames sorry dat ik de hele dag niks heb laten horen, maar ik had het zoooo ontzettend druk. en Sam was zooooo druk, en ik moest administratie af maken, en mn vriend is jarig dus moest huis versieren, en taart halen.... en vanavond was sam drie kwartier zoo hard aan ehet huilen, weet niet wattie had, denk buikpijn. Zo zielig. dus ik ben een groot stressbommetje nu... pfff ben doooodop!!! ik ga snel ff alles lezen!!
en een zetpilletje wil dan ook niet helpen? Kan me voorstellen dat je dan nu even helemaal zoiets hebt van : Bweggh!!!!
wish wat lief en leuk dankjewel! word er helemaal vrolijk van muis, gefeli met je vriend! en wat zielig voor t kleine mannetje hoop dat t snel weer beter gaat.
meiden wat vinden jullie hier van? met mandy 30 jaar erop ofzo? of bedankt voor het komen. tekst weet ik dan dus eigenlijk nog niet haha, maar t ziet er wel leuk uit als je 50 van die dingen in een leuke mand ofzo doet toch? of zou ik nog voor iets anders kijken? Lollies met opdruk heerlijke lollie met eigen tekst even kopieren geloof ik in een nieuwe browser. hoop dat t lukt.
nou idd dat is een goeie! is t dan wel leuk die lollies? of zou ik deze doen? Zeephartje in een mooi doosje als bedankje
Ik zou gaan voor die zeephartjes... Maar ik vind trouwens op die site de badconfetti ook leuk... of de fortune-cookies... Ik vind de bedrukte lollies wat minder.. Puur ook omdat veel volwassenen niets meer met lollies hebben... En mannen helemaal niet denk ik Of wel?