MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja ik ben eruit...t worden de sterretjes :D kan ik lekker een volle mand van neerzetten dan.
    ik zet die mand pas laat neer want ik weet dat iedereen ook wel laat vertrekt...misschien zelfs allemaal wel pas op t einde. eerder zet ik ze idd niet neer ivm t misschien aan willen steken van de sterretjes in een dronken bui en dat lijkt me in een kleine kroeg voor kerst en verjaardagsversiering niet zo slim nee.
    maar komt goed :D jep ik ben eruit! bedankt lieve meiden!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb je ook gelijk in hoor... Ik denk dat ik haar iig zeker die proefdag laat draaien...

Ook nog even bespreken met de directrice van de school... en dan eens verder zien...

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Goed idee... de sterretjes...

Je kan ze altijd bij je in de buurt neerzetten... achter je ofzo... Gaat er iemand eerder naar huis kan je ze snel geven... ;)

Doe er een boodschapje bij... Niet eerder aansteken dan bij thuiskomst! Dank u vriendelijk! ;)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Meiden.. het is alweer bijna 20 over 11... pffff... wat vliegt de tijd...

Morgen naar de tandarts voor een gesprek wat er allemaal moet gebeuren en wanneer... (geloof ik) zucht...
    Ik ben als de dood voor de tandarts!!!!!

Welterusten allemaal!!!!

5. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    wish succes morgen! ik ben ook niet echt een fan van de tandarts.

ik ga me bedje opzoeken.

slaap lekker meiden!

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Moet vanmiddag naar de huisarts met Justin.
    Hij werd vorige week verkouden en kreeg koorts.
    De koorts is daarna even weg geweest,maar begint sinds een paar dagen ook flink te hoesten en slaapt de hele week al tussen ons in.

Vanmorgen weer koorts:(
    Laat hem dus even goed nakijken

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee meiden , ik ga ff bijlezen :D
    las al van mendie dat ze een finianciele meevaller heeft :D !! relaxx !

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee nathalie .. och arm manneke :( , beterschap met m , en goed dat je m inderdaad ff na laat kijken ..
    hoop dat t snel over gaat..

verder is er hier niet veel gekletst zie ik.. jammer ;)

ik ben dadelijk werken en daarna gaan we naar rhonen naar een hotelletje :) lekker relaxen :D

spreek jullie of straks nog ff en anders zondag weer !!

bye lady's !! and have a lot of fun this weekend :D:D

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

wishgirl.. ik heb je topic even gelezen... en als ik jou zo hoor , gaat je voorkeur zeer sterk uit naar die andere school . Ik zou hier ook echt voor kiezen!!! ik denk echt dat je dochter veel meer tot haar recht komt , en zich misschien veel beter kan en vooral durft te ontwikkelen. Als je gepest wordt, belemmerd je dit natuurlijk ook heel erg in het leerproces.

Omgevingsfactoren zijn zo belangrijk voor een kind. Je hoort het zo vaak, dat wanneer een kind veel gepest wordt, de resultaten ook naar beneden gaan.

Dus ik zou zeker een keer een dag naar de school toe gaan! misschien bloeit ze helemaal op! proberen kan geen kwaad toch?

Liefs

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

oooooooooooooooooh damessss ik keek net in sam zn mondje,,, en er komt ook nog es een boventandje door!! hij heeft net zn ondertandjes... vandaar zn rare buien.. heb zooo medelijden met m.

en even over de MG vaccinatie... wie van jullie met kids laat ze wel en wie niet inenten?

ik ga nu even mn badkamer lekker soppen....

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hey!

ik wilde ze eerst niet enten maar toen ik van het cb te horen kreeg dat Quinn n iet geënt werd en dat als ie het zou krijgen er 50 %kans was op overlijden ben ik goed gaan nadenken en nu laten we ons allemaal inenten behalve Quinn dan.

@Allemaal

vandaag ga ik niet veel reageren ik heb nog steeds koorts:(

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :O Ik vind dat echt shokking van het CB! 50% kans wat een LULKOEK! Hallo! er zijn nu 22 personen overleden! geen 1 baby! de meeste kinderen die overleden zijn zijn 5 jaar! en tot 4 jaar krijgen ze een spuit! IK haat dat gelieg en bedrieg!
    wat iemand doet moeten ze helemaal zelf weten .. maar op de manier van propagande en ander gezeik kan ik zoooo PIST OF worden!
    (sorry niet naar jou mamabeer.. tuurlijk wil je het allerbeste voor je kindje! maar wel met goede voorlichting toch!?)

Ik doe het dus niet... dat mag duidelijk wezen.
    Symptomen Mexicaanse griep: verschijnselen/symptomen griep | Mens en gezondheid: Aandoeningen
    zelf vind ik dit een heel mooi artikel.. pleit voor de ziekte en het vaccin.. eerlijke voorlichting..
    waarin wordt aangegeven dat het een milde griep is. Dat als je een gezond lichaam heb de griep gewoon kan hebben.
    Dat er ook mensen zijn die zonder ziekteverschijnselen er door heen komen.

Maar nogmaals. ieder moet het zelf weten.. Maar vind wel dat er media paniek gezaaid wordt om een griep! en dat er veeeel tegenstrijdige berichten zijn.
    Verder ga ik hier niks meer over zeggen.. er wordt al zoveel over gepraat. Ieder zijn ding.

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja cherry over die slechte voorlichting heb je wel gelijk, en die milde vorm ook ... dat dacht ik namelijk eerst ook.....

maar de kans dat dit virus muteert, en gevaarlijker wordt is erg aanwezig . en dan is nog maar de vraag hoe een niet ingeeent kind er van af komt.. dat zet mij aan het twijfelen. heb echt zoooveel nagedacht erover... de hele week zei ik nee, ik doe het niet... maar ik doe het nu wel, mede door dit stukje op het nieuws gisteravond

Player omroep.nl

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nathalie beterschap met Justin.. arm ventje.. hoe was het bij de dokter?!

Muis.. oo Sam is vlot met tanden!
    hier nog geen 1 te bekennen!

grtz

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

jaa nathalieee hoe was het!!!!! ben benieuwd! hoop dat het beter gaat......

ja sam is heel snel, hij heeft net 2 ondertandjes en nu komen ze boven al door.. pffff... slapeloze nachten hoor ervan :)

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik kon niks nieuws halen uit dat nieuwsbericht muis.. het feit blijft wel dat het tegenstrijdig blijft. en dat ieder moet doen waar ze zich goed bij voelen. De gene die het wel doen of niet doen doen allebei wat hun denken dat het beste is voor hun kind. (tenminste als het goed is ;)) en daar ga ik gewoon van uit.

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    aaah! balen joh! slapeloze nachten! niks aan! :S
    lekker moppie toch.. dan worden ze gelijk al zo groot met tanden! :(

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    schattig die 2 tandjes! ik kom laat in de avond weer ff volop reageren ik he sinds gisteren al koorts dus ben niet al te aanwezig

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

cherrie.... ja dat is ook helemaal zo.... tis alleen zo moeilijk he, vooral omdat je zelf moet beslissen! ik probeer er gewoon niet meer over na te denken :eek:)

en mamabeer!! jeetje wat naar voor je, kruip lekker vroeg je bed in joh.... moet je niet achter internet gaan zitten als je niet lekker bent ;)

ik ben moeehoeeeee.... heb de hele badkamer gesopt, en de keuken.... zal even het resultaat showen.... ff foto zoeken hihihi

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

mn schoooooooooooooooooone badkamerrrrr heb hele weke handen hihihi;)

Deel Deze Pagina