MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

en mn schoooooooooooone keuken :D:D:D:D:D:D

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Idd. wil er ook niet meer bij nadenken.. wordt er geschuffeld van:D ik heb een besluit genomen en daar blijf ik bij.

Maar ooo! kan je hier ook effe komen!? schaam schaam.. wil ik ook. denk dat ik ook morgen maar weer ff mijn badkamer doe..:(

3. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Mooie tegels op de vloer in de badkamer trouwens.. lijkt op de mijne! ;) bij ons zit er iets een streep door... grijs wit bruin. maar ze zijn dus heel donker.. als je er met je hand overheen ga voel je ook iets een relief!
    (ik vind trouwens je hele badkamer mooi hoor:D en je keuken mag er ook weze)

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

hallo dames.
    even een bericht namens wishgirl.
    haar pc is stuk dus ze zal hier even niet te vinden zijn.

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    mooie badkamer ,ik zag eerst de glas wand niet ik denk heeft ze nu een strip paal in dr badkamer haahah

ik kan niet echt naar bed want oma komt een van de kinderen halen en ik moet de andere 2nog in bed leggen. Ik kan dat nooit in bed liggen als ik ziek ben. Ook toen ik nog geen kinderen had kon ik niet in bed liggen daar heb ik altijd teveel energie:)

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

hahahahahahhaha jaaaa zo hard geboend dat je m nie meer ziet! kijk dat wil ik graag horen hhihi... wel grappig een strippaal in je badkamer.... wel gevaarlijke bedoeling met al dat water... hahahahaah

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik wil wel even langs komen hoor :D ben toch in een poets bui deze weken.. snap er niks van hahaha

had ik ook toen ik zwanger was, aan het eind.. dat was echt TE erg.. ging ik ELKE DAG!!! het bed verschonen en alles strijken... erg he? hormonen zijn rare dingen!! whahaha

maar dat soort tegels hebben wij ook ja, zijn ook niet helemaal glad als je eroverheen wrijft.... echt super mooi... hebben vorig jaar alles verbouwd.. badkamer zag er niet uit :)

jammer dat wishgirl niet kan komen!!! hoop dat die pc het snel weer doet :D

8. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
  9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mamabeer.. beterschap.
    Wishgirl.. Hoop dat je PC het gauw weer doet!

Muis.. waar blijf je?! kan je hier verder poetsen hahahaha!
    Kan wel een hulp gebruiken ;)

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

hahahahahah

wat ist rustig hier?? iedereen voor pampus op de bank? ikke ooook... maar lang leve de laptop!! ihi

morgen lekker werken, en heb er echt zin in!!! even een dagje geen huilende baby :D t wordt ook superrrrrrrrrr druk... dus lekker aanpoten!

joeheoee waaaaar is iedereeeeeeen

11. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o Muis mooi allemaal hoor! Is wel een beetje mijn stijltje! Lekker he als alles schoon geboend is!:)

Ben echt super gaar....ga zo lekker popstars kijken..lekker domme tv! En dan vroeg mn bed in!heerlijk!

Niks nieuws te melden eigenlijk....x

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

jaa dat ben ik aan t opnemen... mn vriend is pas om half 10 thuis.. heb ovenschotel klaar staan, ik wacht dan altijd met eten op hem.... vind samen eten zo gezellig!!! maar ben nu wel moe... dus ben blij als hij er is!!

hij is vanmorgen om half 7 begonnen, dies echt kapot straks!!!!

ben benieuwd hoe het met je zoontje gaat nathalie!!!!!

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi...

Door vertragende omstandigheden was ik te laat thuis om Shenoby te laten weten dat mijn pc het vooralsnog even weer doet....
    Ze heeft dus keurig laten weten dat mijn pc-tje kaduuk was...

Weer hetzelfde probleem als gisteren... Geen signaal aan de monitor...pfff...
    Dus ik er weer mee heen... Ze wilden hem eerst niet maken... Maar ja... ik kan niet zonder jullie dus een week wachten kan natuurlijk niet!!! ;)
    Plus dat ik nog heel veel werk heb voor de kerstfeesten van het LdH... En dat moet echt gebeuren...
    Dus hebben ze toch maar even gekeken...

Het bleek dat mijn videokaart stuk is... Toen ze deze eruit gehaald hadden deed de monitor het wel... Er zit dus nu alleen nog een videokaart on board in (is de videokaart die ingebouwd in het moederbord zit)... Hier moet ik het dus even mee doen...
    In de hoop dat de pc en vooral de monitor het morgen doet als ik em weer aanzet...

Maar ik ben er dus even weer...

Tandarts viel mee... Was gelukkig alleen een gesprek over wat er allemaal moest gebeuren... Maar goed.. .vanaf 8 december gaat het gebeuren... Dan wortelkanaalbehandeling... en daarna nog 3x... Eerst maar 3 afspraken gemaakt... de volgende is dan 14 december en dan nog een op 21 december...
    En dan moet daarna er nog een gemaakt worden...

Ik las van iemand dat er weer een tandje doorgekomen is bij de kleine... Super zeg...
    Sven heeft hier nog helemaal geen tandjes... Ooooit komen ze echt wel hahahah
    Tandarts hier zegt: mooi dat ze laat komen.... hoe later ze doorkomen... hoe sterker gebit! Daar vertrouwen we dan maar op ;)

En een kindje met koorts en heel verkouden... van Nathalie geloof ik... Heeeeeeel veel beterschap!
    Heb ik met Sven ook gehad...
    Koorts, heeeeel erg verkouden, diarree, hangerig.. niet willen eten....
    Met een kleine week was het voor een groot deel over... Hij is nu echt weer aan de beterende hand... gelukkig...

Beterschap!

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh ik ben zo blij dat mijn pc het weer doet!!!!

Jeeeeeetje... ik zag het al voor me... Een heeeeeele week zonder pc...

pfff...Hoezo verslaafd??!!??

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

heeeeeeeeeeee wishgirl!!!!

youre back!!! wat voel je je dan kaal he zonder pc!!!!! ik snap niet hoe ik ooit zonder internet heb kunnen leven hahahaha best zielig eigelijk dat t zo verslavend is... waar is die tijd dat je gewoon een hele avond met een kaarsje aan en een blaadje op de bank lag... hihihhihi

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoe bedoel je met een kaarsje en een blaadje op de bank liggen??!!!?? Wat is dat???!!!!!???? :D:(:D:p

En jaaaaaaaaaaa... gelukkig ben ik terug!!!! YEEEEEEEHAAAAA!!!!

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    O.. dat doe ik nog wel is met een kaarsje en een blaadje op de bank.. alleen.. blijft dat blaadje daar dan ook liggen:D

18. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik kom alleen ff snel gedag zeggen. heb vandaag heel de dag voor dood op de bank gelegen. heb zo vreselijk slecht geslapen en werd wakker met hoofdpijn.
    vanavond pas gaan douchen en daarna ging t wel even. snel aangekleed en opgemaakt en even naar de kroeg hier in om de hoek gegaan. na 4 drankjes had ik zoiets van hmm nee ik ben nog steeds TE moe, dus bennet weer thuis. ga dan maar weer me make up eraf halen en op tijd me bedje opzoeken. morgen 2 verjaardagen en die wil ik graag bewust mee maken ipv als een dooe erbij zitten.

knuff voor jullie!

19. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o balen mendie....

heb echt weinig te melden vandaag zeg...pffff saai leven..haha

x

20. Gezond

Gezond Niet meer actief