oke MISSpoes heeft er nu dan 2 MISSpoes: 2 t is idd niet een topic wat alleen maar over katten gaat dat is zo toevallig gegaan en maakt t ook wel erg grappig af en toe haha
Nou als we het nu eens als volgt doen... Het lijstje laten we rondgaan... tot morgenavond... Dan zal ik morgenavond wel een poll aanmaken en laten we iedereen stemmen tot en met zondagavond... Dan is iedereen hier wel een keer weer geweest... toch? En dan zien welke naam gewonnen heeft... Ik vind MISSpoes heel leuk... Trouwens.. sorrie voor degene die deze naam bedacht heeft hoor... Het is niet persoonlijk of lelijk bedoeld...
o MISSpoes 3 zelfs! ja even afwachten nog een dagje anders. kijken wat de rest zegt. laten we nu idd maar gewoon even netjes wachten tot iedereen heeft gestemd. sorry wishgirl dat we dat niet eerder hebben gedaan he
hebben jullie trouwens het topic bij de lounge gezien van dat meisje waarvan haar vriend ws. vreemdgaat?
Aaah tis al goed.. ben erg vergevingsgezind... maar laat niet over me heen lopen.. Ik ben voor gerechtigheid en ik vind dat iedereen de kans gehad moet hebben... vandaar ook eigenlijk... Nu was ik het zelf... maar voor een ander was ik ook opgekomen... Dat maakt mij mij... Sta altijd voor iedereen klaar hihi... En ja... dat zeg ik... een echte diehard... Ben hier al vanaf 2006 Kan je naaaagaan... hahahaha
Ja ik vind het goed... morgenavond poll maken? Dan heeft iedereen vanavond en morgen nog de hele dag om een naam toe te voegen aan het lijstje... Ik voeg geen namen meer toe... want ik heb mijn keus al gemaakt hahahaha... Ik maak dan morgenavond rond een uur of 21.00 denk ik een poll aan... En die laat ik dan gewoon staan tot maandagavond... Hebben we wat extra tijd.. Eens iedereen???
Ik heb iets gelezen... maar weet niet of we dezelfde hebben... Over een meisje waarvan de vriend had afgesproken via het web met een meisje waarschijnlijk en die wil hem dan laten betrappen door een vriendin ofzo... Bedoel je die?
ja die ja....wat vinden jullie daar nou van? Van het verhaal zeg maar...aan de ene kant geloof ik het wel maar heeeeeeel af en toe twijfel ik een beetje...omdat haar 1e post zo luchtig over kwam..
Tja aan de ene kant had ik zoiets van... Hèèèè dit lees ik niet goed... Kan iemand zo laconiek eronder blijven... zo rustig blijven of overkomen???!!!??? En toen dacht ik... Ach als je ziet wat hier allemaal komt schrijven... dan kijk je ook eigenlijk nergens meer van op.. (Dit is trouwens niet minderwaardig bedoeld hoor)
Op dit moment weet ik ook niks beters.. vond gezmoesepoes wel leuk.. maar misspoes ook wel leuk! Als ik nog wat verzin kom ik nog wel
ok komt ie...we gaan een nieuw lijstje maken, want wat whishgirl zegt is waar..deze naam is nooit terug te vinden! LIJST: -silly pussy's -mispoes -MISSpoes - Zo even aangepast dat ook de goede naam erop staat... mispoes gewoon ook laten staan..
Nou echt niet... Kzit wel naar het achterwerk van mijn kat te kijken die hier naast de pc ligt te slapen... Heeeeeeel ongegeneerd...