MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik lag er gisteravond ook laat in... 1x raden hoe dat komt hahahahahaha....

Ik vroeg me altijd af waarom ik toch altijd zo moe ben na de minst geringe inspanning... Soms bij helemaal niets....
    Maar ik wijs mijn schildklier aan als schuldige...

Heb bij de alg. clubs ook een club geopend vanavond: "Klierende" schildklier

Ik hoop dat er meiden zijn die zich melden daar en er ook last van hebben ;)

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    heb je heel de avond kaarten gelegd?! wow.....

Heb je schildklier topic niet gelezen...sorry!

x

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee geen kaarten gelegd... ben echt te moe momenteel om me aan die lijst te wagen ;)

Oooh maar dat geeft niet dat je het schildkliertopic niet gelezen hebt... Ik deelde het even mee dat ik em gemaakt had ;) hahaha

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorguhh lady's !!!

pff wat is t toch rustig in ons clubie !? :O maar ja wel fijn om zo bijte lezen niet net al in de NOD forums dat je 40 pagina's bij moet lezen :)

@ hier: ben nu op mn werk tot 11.00 en dan vanmiddag weer van 14.30 tot 18.30 :)
    kom straks misschien wel ff kletsen !

x

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen
    Zo kids naar school brengen, dan ff bijlezen..
    Tot straks en anders, FIJNE MAANDAG:D
    Liefs Gwen

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    goedemorgen meiden :D

ik ben gewoon 2 dagen niet geweest op t forum...shame on me!
    ik had geen puf, geen tijd en ben gigantisch druk maar aan de andere kant ook heel lui geweest. maar ben er weer :D

hoe is t hier met iedereen?

ik heb straks een terugbel afspraak met de gyn voor de uitslagen van mijn bloed enzo dus ben erg benieuwd. uiteraard hou ik jullie op de hoogte.
    ik was zaterdag op een verjaardag en een meisje die ik al 26 jaar ken kwam naast me zitten en zegt ineens: en al zwanger? dus ik: nee
    o ik wel kreeg ik toen.
    ik schrok er wel een beetje van en vooral op de manier hoe ze t deed. t leek echt zo op van nou ik lekker wel hoe ze t zei.
    ik had gelijk geen zin meer in die verjaardag en ben een half uur later weg gegaan. ik voel me zo lullig, maar ik had t gewoon echt even moeilijk. jaloezie ten top denk ik en ik voel me vreselijk dat ik dat voel.
    ook weet ik ineens nu niet meer of ik deze maand wel even over wil slaan. ik weet dat t misschien beter is, maar ja is wel weer een gemiste kans. wat zouden jullie doen in mijn plaats?

knuff!

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik moet weg! Gister geen tijd gehad.
    En nu moet ik weg.. laters!

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mendie
    Nou ik zou me waarschijnlijk net zo shit hebben gevoeld als jij nu.
    Wat kunnen mensen toch bot en lomp zijn hè.
    Dat zijn toch geen manieren?! Jammer weer.
    Ik snap dat je gelijk gaat twijfelen of je wel of niet een ei moet overslaan. Ik kan je ook helaas geen goed advies hier in geven.
    Want ik ben niet van plan om in dec een ei over te slaan.
    Het wordt een drukke maand en ja ik ga ook wel een borreltje zo nu en dan drinken. (laatste borrel was v/d zomer, ik drink niet zo vaak)
    Maar ik ga er niet teveel over nadenken. En als ik heeel eerlijk ben moet ik zeggen dat 2 v/d 3 zw's zijn ontstaan onder invloed van drank:)
    Je overwegingen om een ei over te slaan waren goed. En de overwegingen zijn ook nog steeds hetzelfde gebleven.
    Het enige verschil is dat zo'n lomp geval je onzeker heeft gemaakt.
    Laat het nog even bezinken en denk er nog eens rustig over na.
    Succes meid. Het is ook zo lastig en dubbel allemaal.
    Liefs Gwen

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , nou wat n rare streek indd , ja misschien weet ze niet dat jullie bezig zijn voor n kleintje maar s wel een domme actie indd.. zou ik ook niet blij van worden.. :S

ja en over dat overslaan , dat zou ik niet doen .. misschien gewoon alleen de 'dagen' klussen.. en hopen op goed geluk heb je tenminste niet helemaal niks gedaan.. toch??

x

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Mendie, wat een %^&*@# opmerking zeg...sommige mensen denken gewoon NIET na...maak het zelf ook wel eens mee hoor, gelukkig niet zo heel vaak omdat de meeste vrienden/familie wel ons verhaal kennen..maar je voelt je gewoon zo kl*te als je zo'n opmerking hoort...
    En tja, die maand overslaan...moeilijk om voor een ander te zeggen natuurlijk!
    Ik doe het zelf niet...Het is nu ook weer niet zo dat ik 31 dagen feest heb in december...als je gaat tellen kom je denk ik op 8 dagen op de hele maand waarin ik echt feest (lees een wijntje drink..of 2 of 3 of..)
    Hoe dan ook, je hebt maar 12 kansen in een jaar om zwanger te raken dus die ene kans laat ik zeker niet schieten!
    En zoals iemand hier al zei...een hoop zwangerschappen zijn in een dronken bui verwekt he!..(in elk geval wel bij ons! 2x !!:D) Daarbij, de eerste 2 weken (dus tussen ei en nod) staat je kindje nog helemaal niet in bloedverbinding (is dit een woord?!!!) met jou dus de beeb krijgt niks binnen van wat jij eet en drinkt... nu zou ik zelf niet van god los gaan maar die paar wijntjes kunnen echt geen kwaad (aldus mijn gyn.)

Meid, gewoon doen wat je gevoel je ingeeft en ik hoop dat je snel tegen die meid kan zeggen : en...lekker misselijk? Ik niet, heb een top zwangerschap!:D

xxx

11. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ik ga weer verder..moet nog zoooo veel doen..blegh!

Tot later!
    xx

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    doeii doeii :)

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    meiden, ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden.

ik vind t idd echt niet leuk hoe ze t bracht en ja ze weet wel dat wij bezig zijn, dus ik kan niet begrijpen hoe iemand t dan zo kan vertellen, maar ja..

ik moet er idd echt even goed over nadenken. t is niet zo dat ik er 1 over wilde slaan omdat ik dan niet kan drinken, maar meer om t feit dat als t bijvoorbeeld deze rond raak zou zijn, dan kom ik er 4 dagen voor mijn feest achter en dan vind ik t gewoon zonde om een groot feest te geven en daar 550 euro aan uit te geven, terwijl ik zelf waarschijnlijk doodmoe ben en dus geld uitgeef aan voor andere mensen om zich te bezatten. als andere mensen dronken zijn en jijzelf niet, zijn ze maar strontvervelend! hihi.
    natuurlijk zou ik meer blij zijn met zwanger zijn dan met een leuk en goed feestje te kunnen vieren, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
    als mijn feestje een week eerder was geweest, was er niks aan de hand geweest, maar nu valt t precies in dezelfde week en daardoor zit ik nogal in dubio.

en daar bovenop ben ik ook best zenuwachtig voor de terugbel afspraak. ik zou om 11.45 gebeld worden, maar helaas bellen ze nooit op tijd, dus t is nog afwachten. spannend allemaal hoor!

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    had t er net met mijn vriend over en hij zei dat we beter een maand over kunnen slaan. hij zei want stel nou dat t raak is...dan drink je dus niet op je feestje en dan moet je t wel aan iedereen al gaan vertellen..en dat terwijl t dan pas een kleine 5 weken is. hij vond dat een beetje te vroeg om te vertellen. heeft hij natuurlijk gelijk in, maar waarom zegt zoveel in mij dan dat ik t moeilijk vind om er eentje over te slaan.

aaaaaaaaaaa ik word niet goed! sorry hoor dat ik zo zeik, maar ik kan hier alleen met jullie over praten.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , ja ja moeilijk ind.. moet doen wat je zelf wilt..
    bij mij ist zo dat iedereen weet dat ik zwanger wil worden dus 1,2,3,4,5 weken maakt nie uit vertel t toch wel..
    ik zou die kans wel gewoon pakken ..
    je moet t zelf weten natuurlijk .. is jullie keuze..

x

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    waarvoor werd je ookalweer gebeld ?

17. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    de uitslagen van mijn laatste bloedonderzoek enzo. ze gingen kijken naar de hormoonwaardes ofzo. ik heb namelijk een te langzaam werkende schildklier, die door middel van medicijnen wel gewoon goed werkt,maar toch wilden ze even t een en ander checken.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohhkkee .. :) , nou hoop dat de uitslag goedis /meevalt iig !

en al over uit wat je doet ?

19. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nee ik heb echt nog geen flauw idee wat ik nou moet gaan doen. mijn ei is volgende week, dus ik kan er nog even over nadenken. aan de ene kant wil ik m echt niet overslaan, maar mijn gezonde verstand zegt dat t wel beter is, maar als t dan eenmaal zo ver is als mijn ei er is, weet ik niet of ik dat dan zou kunnen.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tja... kan je ook niet helpen .. zou toch gewoon lekker klussen .. en wel zien .. als je zwanger bent dan vind je het toch niet erg om niet te drinken en ja .. zwanger ben je dan toch .. zou t dan ook gewoon vertellen .. zou t eerst wel jammer hebben gevonden voor mn feest (voor jou dan ) omdat ik echt altijd meende te MOETEN drinken als iedereen drinkt .. maar geef er nu niks meer om .. als de rest maar lol heeft.. en jijzelf natuurlijk ook maar zonder alcohol heb je ook wel lol toch ?! incl baby in je buik mocht t nu raak zijn..

Deel Deze Pagina