MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nou net de uitslagen gehoord. nogmaals gehoord dat t zaad van mijn vriend helemaal goed was. mijn hormonen waren ook goed...alleeeeeeeeeeeeeeeen...mijn schildklier werkt iets te snel. zo vaag! ik heb al 9 jaar een te langzaamwerkende schildklier en door middel van medicijnen is t verder altijd stabiel geweest. nooit ergens last van gehad en nu istie ineens iets te snel! ze zei wel dat t niks uitmaakt voor t zwanger willen worden. dat t alleen lastiger wordt alstie te langzaam werkt. ze heeft de waardes door gegeven en straks dan maar even mijn ha bellen erover.

ik heb ook gevraagd hoe t nou zit met goed zaad. of je dan wel t elke dag kan doen, maar ze zei dat t echt niet verstandig is. dat om de dag gewoon echt t beste is.
    nu heb ik daar echt uitsluitsel over en dat vind ik wel prettig. je hoort namelijk zoveel dat je door de bomen t bos niet meer ziet.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee fijn om te horen dat alles goed is :) , en ook dat alles bij jullie allebei goed zit.. :D

ferdi en ik hebben t wel tot paar dagen terug alle dagen gedaan.. je hoort zoveel verschillende dingen.. ach ja we zien wel joh..

en nu.. met je schildklier ? wat wil dat zeggen ? wat doet die precies ? ( haha ben nie zo slim ;) )

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    he mendie, fijn dat 't zaad goed is! Raar van je schildklier zeg,...eerst te langzaam en nu te snel! :$
    Snap je wel hoor dat je even niet weet wat je aankomende ronde moet doen...
    Ikzelf zou gewoon heel de avond met een glas wijn rond lopen...steeds een beetje leger kiepen en als je glas leeg is roepen, schenk nog maar eens bij!! woehoeeee, party party jeeeee...Geen hond die merkt dat je nep slokjes neemt hoor! Enne, de kans is best klein dat je bv heel erg moe bent enzo hoor...5 weken...is zó kort..
    Zou het idd ook nog niet aan heel de werels melden dan. Maar je moet gewoon je gevoel volgen...als je volgende week heel sterk 't gevoel hebt dat je het toch wilt proberen..gewoon doen!! Niet geschoten is altijd mis...(letterlijk!:D)
    O enne..dat jij niet dronken bent en de rest wel...hoe dronken van geluk zal je wel niet zijn als je gewoon weet dat je een beeb in je buik hebt?! Feestje, beste vrienden om je heen en een baby in je buik....zou een mooi feestje zijn toch?

xxx

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    jeeee ongi is bijna weg!! Was wel een rare deze maand hoor...heb zelfs nog een test gedaan maar negatief...nou ja, snel maar weer aan de klus en hopen op een kerstcadeautje!!! jeeeeeeee:)

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haaiiiiii..... daar ben ik weer... wat een drukte joh
    ME IS GOING CRAZY.. ben blij als die sint weer voorbij is,..pffff

mendie, balen man dat je schildklier zo vervelend is!!! maar 1 tip... ik zou echt geen ei over slaan als ik jou was.als je soms hoort dat stellen pas na 1 jaar zwanger zijn...... missschien mis je nu net toevallig je goeie ei, en moet je daarna heeeelllll lang wachten...... ik zou dat voor een feesje echt niet opzij zetten... maar dat is mijn mening :)

hoe is het met de rest? ook lekker aan t genieten van de onweer? het knalde hier net echt enorm. heel mn huis trilde man, schrok me kapot.... nu ist weer rustig...

ga nu lekker lasagna eten!!!!

tot snelllllllllllllll

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

anna?!?!? je ongi nu alweer weg?? jeetje, ben ik jaloers op.. ik ben t altijd van zaterdag tot zaterdag... echt TE lang... blehhhhhhhhhh

hopen op een goed eitje deze maand :D ik kan over 4 dagen testen... maar of ik me in kan houden whoehahahahahahah

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

lydia.. wanneer kan jij testen??????

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

wat een TRUTTTTTTTTTTTTTT gadverdamme....... dat soort mensen moeten ze kruisen met een olifant en nooit meer vervoeren!!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej :) ja ik heb volgens mn cyclus van 35 dagen morgen mn NOD .. maar heb me ei ong op dag 25/26 gehad .. dus ja dan gerekend zit ik a,s zaterdag op 14 DPO .. dus ik ga op mn verjaardag pas testen :D:D ..
    hopen dat mn temp morgen weer hoger is ..

x

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

wat gaaf ik heb zaterdag ook mn NOD!!! zei hierboven 4, maar moest 5 zijn........ heb nog een kruidvat liggen. hoop dat ik me in kan houden morgen, ben bang van niet. heb met sam ook 4 dagen voor NOD positief getest hihihihi,......

spannende week voor ons!! duim duim duim

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik duim ook voor jouwww :D:D
    maar ik ken wel wachten hoor !! hoop zo dat mn temp omhoog gaat !!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hahaha en die luna dacht slim te zijn :p maar ik had sjors ( de hamster :D ) natuurlijk bij me :p

Bekijk bijlage 31069

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    meiden, spannend voor jullie joh de aankomende dagen. ik ga keihard voor jullie duimen!

ik ben er uit trouwens. ik ga geen ei overslaan. als t namelijk zo is dat ik zwanger ben dan, dan ben ik toch zo vreselijk blij en dat kan die drank en vervelende mensen me niks meer schelen :D en als ik wel ongi word, dan kan ik gewoon feesten en doen wat ik dan zou willen, maar dan heb ik iig niet t gevoel dat ik een kans gemist heb.
    vriendjelief is t er ook wel mee eens.
    ik drink altijd apfelkorn en een goede vriend van me staat daar achter de bar, dus ik zou t ook gewoon alleen aan hem kunnen vertellen en vragen of hij appelsap ipv apfelkorn in me glas wilt doen...niemand die t verschil ziet :p

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hahaha goed bezig mendie :p hihihihihi die apfelkorn :p ahhahahah! goeie ;)

maar wel goed hoor , zou ook geen ei overslaan ! :)

16. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ben ook erg blij met deze keuze :D

even een vraagje aan jullie. ik wil een nieuwe telefoon halen want die van mij kapt er steeds mee..heel irri!
    nu wil ik denk ik de samsung star, maar ik heb prepaid van t-mobile. de star die ik nu zie voor een leuk prijsje is van vodafone. kan je met prepaid nou ook je nummer meenemen? want als ik een ander nummer moet dan ineens( dus die van vodafone) dan neem ik m niet. dit nummer heb ik al jaren en echt geen zin om een ander nummer te gaan nemen.

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee meiden...

voordat ik mijn bedje ga opzoeken, want ik ben bekaf, wil ik jullie even het een en ander laten weten....

Vandaag weer wezen bloedprikken voor de restantjes wat ze nog niet hadden zeg maar hahaha

Ook geregeld dat Amber, mijn dochter, morgen een proefdag kan draaien... Ook maar gemeld op school bij de directeur en bij de leerkracht...

Helaas.. nadat ik het gemeld heb... ga ik de schoolgids halen bij de andere school.. Kom ik de directrice tegen en die geeft snel even een korte rondleiding waarbij ik er dus achter kom dat groep 5 en 6 samen in een lokaal zitten... Dit wist ik al wel... maar niet dat er in totaal 29 kinderen in die klas zitten! Meer dan Amber nu in de klas heeft... en Amber zit nu niet in een deelklas...
    Dus of het echt wijs gaat worden om Amber over te doen... Ik begin nu echt te twijfelen... Eerst wist ik het gewoon niet... maar nu twijfel ik heel erg...

Zeker ook omdat ik vanavond Ambers rapport heb gezien... Jeeeeetje wat ben ik trots op mijn meissie...!!!!!
    Gewoon echt laagste cijfer een 7,5... en als hoogste een 9...
    Daartussen gewoon een 8.5... en een paar 8-en..
    Nou echt... ik stond paf!

Vorige week hangt er een juf aan de lijn dat het niet goed gaat met Amber op school... dus ik vreeeezen voor het rapport... Maar jeeeetje... Dit is toch een superrapport!!!!

Nou ja... ze gaat morgen maar gewoon de proefdag doen... en dan mag ze kiezen wat ze wil... Maar ik neig er nu toch naar haar toch maar op deze school te laten...

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ga mijn bedje opzoeken meiden...

Moet Amber morgen naar school brengen en halen.. Dus vroeg uit de veertjes... En Sven moet aangekleed en gevoed en al mee.. Dus echt vroeg eruit ;)

Welterusten allemaal!!!!

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mendie je kan altijd je nr meenemen!
    En ik goed dat je gewoon doorgaat komende maand! had gelezen dat je al een goede oplossing bedacht heb! ik hoop dat je hem nodig heb!:D!

meiden ben nogal moe.. ben btje met andere dingen bezig! :D sorry.
    als het goed is ben ik er morgen wel weer
    (K)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yoehoe , mn temp is nog steeds hoog :) hihi keep it high !

en wishgirl.. ja moeilijk indd .. zit helemaal niet in die situaties.. maar zou indd amber laten kiezen wat ze het fijnst vind .. een nieuwe school is ook weer helemaal opnieuw beginnen .. misschien valt ze dadelijk terug ofso .. en dat terwijl ze nu indd een SUPER rapport heeft :D

ben benieuwd hoe t vandaag gaat !

x

Deel Deze Pagina