lydia wat goed van je temp hoop dat t zo blijft! en wish wat een geweldig rapport van je meisje zeg! je mag zeker trots zijn. net weer een nieuwtje gehoord. een vriend van mij heeft sinds 3 maanden een nieuwe vriendin en ze is nu al 6 weken zwanger. dat ging dus in een poep en een zucht daar. pff vind t leuk hoor voor ze, want ook al gaan ze zo kort met elkaar, ze zijn toch heel erg blij. maar t steekt gewoon en ik vind mezelf echt niet leuk daarom. in 3 dagen tijd dus al weer 2 zwangere erbij in mijn omgeving. hoop dat ik snel mag volgen.
heej mendie .. pff eik niet eerlijk he .. hier in de buurt worden ze ook met bosjes zomaar '' zwanger .. (lijkt t wel ... ) ... x
He gats mendie! jak.. zo helemaal niet leuk he! bah! sterkte ermee meid! hopelijk mag je volgende maand aan de appelsap Lydia.. yoehoeee! duim dat je temp hoog blijft! Meiden.. ben er helaas weer niet vanaaf! doeg doeg
Zo... Amber heeft vandaag haar proefdag gehad op de "nieuwe" school... zoals zij hem noemt... Toen ik haar tussen de middag op kwam halen was ze heeeeelemaal door het dolle heen... Het was er geweldig! En ze had al lieve meisjes om mee te spelen... Er waren er een paar die vroegen of Amber vanmiddag weer zou komen.. En op mijn "ja" waren die al ontzettend blij en Amber ook! In de klas had ze zelfs haar vinger op gestoken bij een vraag van de juf volgens de juf... Dit had de juf niet verwacht... Maar Amber deed het dus... Dit heeft ze op haar "eigen" school dus echt nog noooooit gedaan he... Volgens de juf ligt ze ook heeeel lekker in de groep... accepteren alle kinderen Amber en ging het vandaag heel goed... Ze heeft al een meisje waar ze echt goed mee op kan schieten en dat is ook wel fijn om te lezen... Een aantal andere meiden lopen steeds om Amber heen Dus Amber wou de hele dag alleen nog maar naar de "nieuwe" school... maar eerlijk is eerlijk... vanavond heeft ze een paar keer gezegd dat ze het niet meer weet.. Ze vindt beide scholen leuk... Moeilijk moeilijk moeilijk... Ik wil geen verkeerde beslissing nemen.....Ik heb mezelf nu in ieder geval de tijd gegeven tot aan Kerst om een besluit te nemen... Ik wil deze tijd onder andere gebruiken om een gesprek nog aan te gaan met de huidige directeur, huidige leerkracht en huidige IT-er... En een gesprek met de schoolmaatschappelijk werkster van de huidige school en die van de "nieuwe" school... Dit omdat die maatschappelijk werkster altijd de maatschappelijk werkster op de huidige school is geweest voordat ze het op de "nieuwe" school werd.. Ze kent dus beide scholen... Wat is wijsheid???!!!
moeilijk! klinkt wel alsof amber het gevoel heeft te kunnen opbloeien en ontplooien op de nieuwe school. Ik zou mijn vertrouwen kwijt zijn in de andere ONDANKS een goed rapport. Ze kan goed leren. Misschien dat ze nog makkelijker leert als ze zich ook lekker voelt in de klas. en zich vrij voelt om dus de vinger op te steken. Maar uiteindelijk moet jij de keuze maken. Sterkte er mee!
heeee?? had eergister heel verhaal getikt hier... en t staat er niet.. snik snik.... heb zeker niet goed op verzenden geklikt.... jakkiebah... mendie wat een klote opmerking man van dat mens.. JAK... dat soort mensen moeten ze opsluiten hihi hoe is het met de rest van de dames? hier alles goed. sam heeft gister mg-prik gehad... viel reuze mee. hijft alleen van 4 tot 9 savonds geslapen daarna hihihi ... niet normaal!!!!
lydia... wanneer ga je nou testennn .. volgens mij ben jij zwanger hoor!!! lijkt op mijn grafiek van vorig jaar chartgraph_modulephp-10.png picture by green_mickey - Photobucket ik had na 10 DPO positieve test met kruidvat 2 voor 5 euro.... spannendd... ik heb met mn stomme bol gister getest..... NEGATIEF... jak.... maar zit zaterdag pas op mn NOD. dus heb wel eeeeerruuugg vroeg getest, maar kan t niet laten dan. mn handen jeuken..... hhiih nu maar afwachten. heb gelukkig geen testen meer in huis.. pjoeeeeee... en moet vrijdag werken enzaterdag ook... dus zondag maar testen als ik dan niet ongi ben!!! wel goed voor me die afleiding
hee muis , ik ga echt pas zaterdag ( op mn verjaardag ) testen .. hihi : 14 DPO dan ong. dus ben benieuwd !! je maakt me wel heel nieuwschierig zo met die grafiek van jouw erbij !!! ( ben nu op mn werk en kan m dus niet openen , dus zodra ik thuis ben 18.45 ga ik kijken!! ) IK HOOP T ZOOOOOOOOOOOOOO !!!! xxxxxxx balen van jouw nega test.. maar indd wel vroeg getest.. hopen dat ie zondag bij geen ongi wel positief is !
Hier is een poessie.... en die heeft vandaag iets heeeeeeeeel belangrijks voor elkaar gekregen... Vandaag zijn nl. Sven (die had oproep), Amber en ik geënt tegen de mex. griep... Ik vroeg zo of ik in mijn situatie ook een vaccinatie kon krijgen omdat ik anders mijn gezin niet draaiende kan houden als ik ziek wordt... Dat kon absoluut niet volgens die mevrouw en ik kon geënt worden. Joehoe!!!! Stonden we aan de tafel om geprikt te worden... vroeg die vrouw of Amber ook moest... Dus ik zo van... Nou... ze valt niet in een risicogroep, maar ze heeft wel PDD-NOS en het is altijd een echt drama als ze ziek is! Dus ik hoop God op blote knietjes dat ze het niet krijgt... Stond er een vrouw mee te luisteren die beslissen mag en die zei... Ga maar zitten meid...! Stil blijven zitten... voel je er niets van! Jeeeetje wat was ik opgelucht... !!! Maar nu voel ik me niet zo toppie... Ik voel me moe dus ik ga zo mijn bed in... in de hoop dat ik me morgen beter voel..
goeiemorgen wishgirl, voel je je al wat beter ?? wel fijn dan amber m toch gehad heeft ! ( nee had je en ja kun je krijgen toch ! ) yehh nog n hoge temp ! ik had gister echt zown steken en kramp onder in me buik en hij zag eruit alsof ik al opnderhand 15 weken zwanger was helemaal opgezwollen leek wel n ballon.. pff deed echt pijn hebk nog nie gevoeld .. en t voelde niet als ongesteldheid.. was al bang dat er iets miswas.. maar ben op bed gaan liggen met n kruik en vanochtend nergens meer last van... xx
hey meiden, ik helemaal vergeten dat hier nog gereageerd was*schaam schaam* Maar hier is Lex heel erg ziek van de mex-spuit. Gisteren rond de 42 graden koorts en vandaag gelukkig iets naar beneden 39 heeft hij nu. Hij heeft net weer even gespeeld en nu ligt hij samen met mij op de bank onder z'n dekentje. Vannacht werd hij vaak wakker Vorige week was ik naar de bioscoop geweest en het heeft me zo goed bevallen om eens iets zonder de kids te doen dat ik morgen weer met een vriendin naar de bios ga. Voorheen ging ik eigenlijk nooit ergens naar toe...ik voelde me altijd schuldig tegen over de kinderen..om ze eens bij oma te laten slapen. En omdat ik vaak in het ziekenhuis heb gelegen vorig jaar en het jaar ervoor dat ik soms ook geen oppas durf de vragen. We zijn nu wel al een geringde tijd op zoek naar een oppas voor 1 keer in de maand dat we ergens heen kunnen. Maar zodra ik de gene informeer dat ik er drie heb waarvan 1 een huilbaby krijg ik geen bericht meer terug. Hoe moeilijk is het om een oppas te vinden? het gaat zich alleen om dat er iemand bij ons komt zitten in de avond en dan liggen de kinderen in bed
heej , ja lijkt me ook wel belangrijk hoor of lekker dat je af en toe en vooral wel 1 keer per maand iets kan doen voor jullie zelf ja zou zo op komen passen hoor maar hoever is dat joh ? bioscoop ga ik vanaaf ook heen met collega's naar :"komt een vrouw bij de dokter '' , ben benieuwd.. ben toch al zon huilebalk de laatste tijd... x
daar ga ik morgen heen..ik hou normaal niet zo van nederlandse films en de vriend van me vriendin wil daar niet heen dus ga ik maar mee...misschien is ie wel heel leuk. Ik heb wel al iemand weten te strikken om nog eens met me naar dezelfde film van vorige week te gaan haha als ik een film echt mooi vind dan kan ik die echt 1000 keer opnieuw kijken
leuk leuk! is idd wel lekker af en toe zonder kids weg te kunnen. Hier past manlief nog wel regelmatig op. zodat ik ff weg kan. lastig dan zo een oppas vinden zeg! beterschap met Lex.. pfff.. vind dat wel eng hoor! dat is al de 2de die ik hoor met hoge koorts en zo ziek na die spuit! grtz Cherie
mmmmm sinds de nieuwe naam is het een stuk rustiger hier... Nou ja, ga ik wel 'gezellig' in mijn eentje kletsen hier! Heb een drukke weer ..pff..ben ook reuze moe als de hele week...blegh! Maarrrr...morgen vrij dus mijn weekend is vanavond al begonnen! Morgen sinterklaas cadeautjes kopen! leuk leuk! Hopelijk is het niet al te druk! En....de dagen weer aftellen tot mijn ei! Gaan vanaf dag 10 maar klussen zeker tot aan dag 20...want cyclus was afgelopen ronde weer ietsjes korter als die ervoor, dus weet niet precies wanneer de eisprong is! Ga geen ovu testjes gebruiken, dat gedoe...laat het deze ronde maar aan het 'toeval' over! Ik was zó verdrietig joh afgelopen ronde...jeetje...denk dat 't komt omdat er nog maar 1 ronde over is in 2009 en dan alweer het nieuwe jaar ingaan...vorig jaar met kerst dacht ik ' he leuk volgend jaar kerst loop ik met een dikke buik!' Nou mooi niet dus! He leuk topic he, in de lounge..van hotties ofzo? Hmmmmmm nice nice nice! maar sommige mannen vind ik té lelijk hoor! hihi xxx
ja maar weet je wat ik voor probleem heb dat als ik een vent heb(die ik al heel lang heb) ik absoluut niet naar mannen ben geïnteresseerd..ik kijk er echt niet naar ze zijn allemaal niks en me man dan wel maar dan kijk ik weer wel naar vrouwen...ben ik nu ziek in me hoofd haha