hahaha, moet je eerlijk bekennen dat sinds ik mijn man ken, ik nog geen een andere man heb gezien of tegen ben gekomen waarvan ik dacht..mmmm OOK leuk! Nee hoor, ben heel blij met mijn eigen man! Vrouwen...ik kan wel naar vrouwen kijken en denken....wauw...zag ik er maar zo uit! x
ja dat heb ik nu ook terwijl me man niet echt op een fotomodel ofzo lijkt. Ik val op beiden dus zo raar is het niet maar ik hou het bij mijn man
haha ik zie wel mooie mannen hoor , maar wil de mijne voor geen goud kwijt !!!! nah ga zo slapen.. kom net van : komt een vrouw bij de dokter . geweest.. mooie mooie mooie film ! wel iedereen huilen .. ik heb me tranen in kunnen slikken.. pff wat n mooie confronterende film ! doeg doeggg !!
ow gelukkig ik las al negatieve reacties hier op het forum maar het is dus een goeie film? dan ga ik morgen gewoon
joehoeeeeeeeeee wat een rust!! waaaar is iedereeeennnnn.. kben net thuis van werken... net ff pizza naar binnen geschoven, ben echt helemaal opperdepop. heb maar een kwartier pauze genomen vandaag, t was zo ontzettenddddddd druk. dacht dak gek werd hahaha ben blij dat ik nu thuis ben, ga lekker in bad zo.... net nog getest, negatief BLEHHHH... morgen 6 uur op.. arme ik... hihihi lydiaaaaaaaaaa ik wil ff weten of je al getest hebt
hahaha nee morgeee !!! hoop t zo hoop t zo ! mn boobies doen wel kei pijn !! kan niet eens rennen ! maar goed jullie horen t morge ! x
Lydia?! al getest?! jee tis wel heel stil hier.. ik ben er ook niet veel dus kan eigenlijk niks zeggen
Tis idd stil.... Is toch niet de voorbode van het einde he meiden... Kom kom Ik ben heeeeeel druk bezig met de voorbereidingen van het Kinderkerstfeest... Vandaar dat ik behoorlijk stil ben...
had gister een (te laat) heel licht streepje maar vanochtend toch met de digitale niet zwanger getest... kan t niet uitstaan he!! had zown goed gevoel erover.. waarom word ik niet gewoon ongesteld dan !?!?
Lydia! Misschien heb je een laat ei gehad?! balen meid! bah bah bah! heb je vaker een langere cyclus?
als ik zo naar je temp lijst kijk kan het maar zo zijn dat je nog iets te vroeg hebt getest! geef het nog een dag of 2