MISSpoes

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sorry was ff iets lezen ;)

ik had dag 25 posi ovutest

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik was vanacht pas half 5 thuis dus heb vanochtend niet getempt.. ja pas om 11.00 en toen was ie 37 ..

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en had een digitale van clear bleu gedaan die moet ook 4 dagen voor je nod kunnen zoiezo .. ?.. pff stom stom lichaam .. waarom heb ik niet gwoon een normale cyclus..

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

lydiaaa wat balennnn shitttttttt man..... had het zo gehoopt voor je :( misschien heb je idd later je ei gehad. kan best! temperaturen komt echt zoooo nauwkeurig.. als je een keer laat naar bed bent geweest, of je hebt alchohol gedronken, of je hebt juist heel lang geslapen kan je temp al schommelen, dus dat zegt niks! gewoon even afwachten, en je hebt een onregelmatige cyclus dus er kan nog van alles gebeuren! zolang je temp niet omlaag gaat is er hoop :D

ik ben vandaag ongesteld geworden.. BLEHHHHHHHHHHHHHHH ik baaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

tis rustig op ons topic, iedereen druk haha.. ik moet ook erg veel werken nu tot de sint, dus ben er ook niet heel vaak. ga nu administratie doen!!!

hoop dat het snel weer gezellig wordt hier! :D

kussssssssssssssss

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja hoop ik ook :p ik mis de pussydoll mafkezen praatjes :p hihi ! ach ik heb de komende 5 maanden genoeg tijd om zwets te praten enz.. ;)

x

en ja .. wonderen bestaan hopelijk bij mij ook n x ;)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoe ver ben je nu overtijd dan???

Balen dat ie negatief was vandaag.....
    Hopen dat het alsnog komt...

Overigens... als je temp hoog blijft dan wordt je nog niet ongi...
    Die temp moet dan eerst naar beneden....

Je kan ook wat minder hcg aanmaken waardoor je een latere positieve test hebt als er een zwangerschap is....
    Sommigen testen nooit positief, maar zijn wel zwanger...

Dit is echt balen!!!... maar geef het nog wat tijd... proberen dan he ;)

Ik denk aan je...

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja mn temp is niet naar beneden.. dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is er nog wel hoop ;) ..

ik had op dag 25 een posi ovu test.. dus wanneer ik precies mn ei heb gehad.. wacht denk tot woensdag voor weer n test..

pfff t is wat..

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Als je ovulatietest positief is heb je nog niet meteen een eisprong...
    en je moet vanaf je eisprong 14 dagen rekenen.... Dat is je NOD...
    En dan is het ook nog zo dat je vaak een dag na je NOD een test kan gaan doen...
    De eisprong kan je dan verwachten tussen de 24 en 36 uur... dus dat kan wel een anderhalve dag later zijn...
    Er wordt pas HcG aangemaakt op het moment dat de embryo de baarmoederwand raakt en aan het innestelen is...
    Maak je dan niet zo snel HcG aan... dan kan het nog wat langer duren voordat het ook echt zichtbaar wordt in een test...

Maar het is ook zo dat het HcG eerder in het bloed zit... En in het ziekenhuis wordt aangehouden dat een bloedtest betrouwbaar is 3 dagen na je NOD...
    Daarom zeggen ze in het ziekenhuis ook altijd dat je een week moet aanhouden met een urinetest... Heb je dus een negatieve test, maar ben je een week later nog niet ongi... dan moet je nog een keer testen.. Is die nog negatief... dan moet je vaak even langskomen...

Maar goed... laten we niet op de zaken vooruit lopen... dit was wat extra informatie voor je om je ook wat geruster te krijgen... Niet zoveel gedachten meer die door je hoofd vliegen ;)

Je temp is nog hoog... dat is heeeeeel positief...
    Als je dat nu even zo houdt.... ;)

Succes meid... Mijn duimen draaien!

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oei... beetje licht ontvlambaar...

Een échte hot poessie!!!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx vooor de info .. ja indd wist dat een ovu dan pas later komt ..

daarom ik heb heeeeeeeel ver weg nog iets van hoop zitten want me temp. is hoog en me borsten doen echt pijn ( heb ik nog nooit gehad , ja vorige maand een heel klein beetje maar echt niet zo erg ) en savonds harde buiken ..

we zien wel :)

x

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maar zit ook alwel op dag 40 ..

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Das waar meid... maar dan heeft de fase voor je eisprong langer geduurd... Daar kan je ook niet vanuit gaan... Je gaat uit van 14 dagen na je eisprong... Dat is je NOD....

Ik blijf duimen!!!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dank je :D !

we zullen zien :)

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hey meiden,

ik kom even melden dat ik nog leef :p
    beetje druk druk druk met van alles.
    gister hebben vriendjelief en ik heel leuk onze woonkamer veranderd..echt super leuk!

lydia, ik ga echt keihard voor je duimen dat t gewoon hartstikke raak is!
    ik zit nu op dag 13 en nog geen positieve ovutest, dus zal wel weer dag 14 of 15 zijn, dus dan denk ik dat mijn lf weer erg kort gaat zijn, want mijn cyclus duurt echt nooit langer dan 29 dagen. een paar keer maar, maar dat kwam door bepaalde medicijnen die ik toen slikte ( werd mij verteld).

en hoe is t verder hier met de poesjes?:p

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dit poesje is zoooo druk dat ze aan het doordraaien is...

doorgedraaid poesje dus... ;)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ben vanochtend toch ongi geworden.. :(:(:(

op naar mei volgend jaar :(..

17. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ahh lydia wat ontzettend balen zeg :(
    ik gunde t je zo erg!
    ben er gewoon een beetje stil van..

knuff voor jou meis

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ik baal ook echt.. maar toen ik een negatieve test had was ik al v/d kaart.. :S en toen ik dat streepje zag had ik toch een heeeeeeeeeel klein beetje hoop.. maar dies dus weg ..:(
    ach.. ooit zal k ook n wondertje mogen krijgen ;)

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

heeee meiden!!

lydia, wat balen he, gadsiedarrie! en nu moet je zo lang wachten :( heel frustrerend lijkt me dat!!! heb je niet heeeel erg de neiging om je vriend een paar kwakkies te laten opsturen? zou dat kunnen trouwens? ;):) vind het echt zo klote voor je dat je nu zo lang moet wachten!!! hoe voel je je daaronder?

nou zijn we wel gezellig samen ongesteld hahaha

ik ga nu ovu testen bestellenl... voor deze ronde. want wil graag binnen nu en 2 maanden zwanger zijn anders moet ik wachten. omdat ik anders rond de sint ben uitgerekend volgend jaar , en het dan zo druk is in onze winkel dat mn vriend met geen mogelijkheid vrij kan nemen en soms 14 dagen achter elkaar moet werken . en dan wil ik niet bevallen hihihihi

Iedereen lekker druk zo te horen hahaha.... en dan komen straks al die feestdagen er weer aan, opzich wel gezellig hoor, maar al die verplichte bezoekjes overal pfff word al moe als ik er aan denk.

:D

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej , ja kon dat maar invriezen/opsturen enz.. :p haha maar dat gaat m niet worden ;)!

ik heb helemaal geen zin in de komende tijd .. met de kerst gaan wij lekker naar eurodisney ( ik , me ouders, me zusje en broertje en me neefje :) ) lekker weg van de happy familie bedoelingen hier ;)
    en dan oud op nieuw.. pff als ik denk aan t liedje : happy new year happy new year begin ik al bijna aan te huile :p haha ! maar goed... we komen de tijd wel dooor .... :D

ik zie er wel heel erg tegenop hoor volgende week dinsdag moet ie al .. en dan sochtends om half 7 gaat ie vanuit eindhoven weg ! pff.. zal me een huilerige bedoeling worden daar..
    daarna ga ik met vriendinnen n dagje weg.. maar weet nog niet waarheen.. is een verrassing ( hou helemaal niet van verrassingen :( haha ;) )

maar goed.. ja ongi , haha gezellig samen :p heb wel echt mega last van me buik maar dat heb ik altijd als ik de 1e dag ongi ben ..
    hoop voor jou dat je snel zwanger bent dan :) is ook zonde om te moeten! wachten omdat t anders niet zo lekker uit komt ;) en die ovu testen .. ja is wel fijn dat weet je ook precies (als het lukt ! ) wanneer je je eisprong hebt .. had ik ook .. en dan tempen erbij ikke.. ik vond het wel fijn die extra duidelijkheid en niet alleen maar hoeven afwachten :)

zoooo heel verhaal .. oja , heb net ook nog kado's voor al de kinderen op de BSO gekocht :D voor de sintjeklaas :D ! leuk leuk ..

nou doeiiii !!

Deel Deze Pagina